۰۲۶-۳۲۵۰۵۲۰۵ کرج / ۶۶۵۶۵۹۵۰-۰۲۱ تهران

۰۲۶-۳۲۵۰۵۲۰۵ کرج / ۰۲۱۶۶۵۶۵۹۵۰ تهران

کلاژ در طراحی لباس

کلاژ در طراحی لباس

در این طراحی لباس قصد داریم با تکنیک کلاژ لباس رو کامل کنیم. برای تکنیک کلاژ ابتدا باید کاغذ و طرح مورد نظر روی آن و همچنین مدل لباسمان را انتخاب کنیم، این مدل پیراهن دارای چند طبقه چین در پایین دامن آن می باشد. چند نوار نسبتا باریک که ترجیحا حاشیه دار هم باشد را برش می زنیم (اگر کاغذ طرح دار یا حاشیه دار نداشتیم می توانیم خودمان روی کاغذ طرح هایی را بعنوان حاشیه بکشیم)

بعد چسب چوب را با آب رقیق می کنیم، اگر کاغذ انتخابی نازک باشد با استفاده از قلم مو فقط پشت آن را چسب چوب رقیق شده می زنیم اما اگر کاغذ ضخیم باشد می توانیم آن را مستقیما داخل چسب چوب رقیق شده غوطه ور کنیم بعد نوارها را در قسمت مورد نظر چین می دهیم و طبقه طبقه روی هم می گذاریم.

##ویدئو##

کلاژ در طراحی لباس: لازم بذکر است که باید به لباس و اینکه چطور روی بدن مانکن قرار گرفته دقت کنیم و چین ها را مطابق با آن فرم دهیم، همچنین چین و چروکی که به کاغذ می دهیم با توجه به فرورفتگی و برجستگی های بدن باشد تا فرم طبیعی و سه بعدی بگیرد. در ادامه با آبرنگ و قلم موی ظریف در جاهایی که نیاز است تیره تر یا سایه دار شوند کار می کنیم که شامل زیر بغل، زیر سینه، زیر طبقات دامن و داخل چین و چروک ها می شود. برای اتمام کار از کاغذ حاشیه دار برای یقه و جلوی لباس استفاده می کنیم و اجازه می دهیم که کار خشک شود.

برای استفاده از دوره جامع آموزش طراحی لباس کلیک کنید.

برای آموزش های بیشتر طراحی لباس با کلاژ و طراحی لباس حریر کلیک کنید
علاقه مندان به هنر خیاطی و طراحی برای آموزشهای رایگان بیشتر به سایت آکادمی هنر پارس مراجعه کرده.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شروع به تایپ کنید برای نوشته‌های که به‌دنبال آن هستید.
صفحه اصلی
دوره آموزش طراحی لباس