۰۲۶-۳۲۵۰۵۲۰۵ کرج / ۶۶۵۶۵۹۵۰-۰۲۱ تهران

۰۲۶-۳۲۵۰۵۲۰۵ کرج / ۰۲۱۶۶۵۶۵۹۵۰ تهران

مدرک مورد نیاز برای تدریس خیاطی در آکادمی هنر پارس

مدرک مورد نیاز برای تدریس خیاطی در آکادمی هنر پارس

اگر قصد تدریس خیاطی در آکادمی هنر پارس رادارید باید در مورد مدرک مورد نیاز برای تدریس خیاطی در این آکادمی اطلاع داشته و به نوعی آن‌ها را فراهم کنید. آکادمی هنر پارس از مؤسساتی است که در داخل کشور فعالیت‌های گسترده‌ای در حوزه مد و پوشاک انجام می‌دهد. این آکادمی با بهره‌گیری از متخصصان طراح لباس و خیاطی، برتری زیادی نسبت به مؤسسات دیگر مد و پوشاک به دست آورده و همچنین توانسته است در حوزه بین‌المللی نمایشگاهی مربوط به مد و پوشاک برپا نماید. فعالیت‌های این آکادمی علاوه بر این‌ که در حوزه طراحی و تولید پوشاک و لباس است، در زمره آموزش دادن به دانشجویان مختلفی نیز هست که قصد دارند آموزش‌های کاملی در مورد طراحی لباس و خیاطی ببینند. به همین دلیل این آکادمی قصد دارد مدرسانی استخدام کند که بتوانند به صورت تمام وقت و نیمه وقت به تدریس این دانشجویان بپردازند. همان طور که می‌دانید هر موسسه، دانشگاه و یا آکادمی خاصی برای استخدام کردن نیروهای کاری خود نیاز به مدارک معتبر خاصی دارد که البته آکادمی هنر پارس نیز از این قاعده مستثنی نیست.

 

مدرک مورد نیاز برای تدریس خیاطی در آکادمی هنر پارس

شاید بتوان گفت مدرک مورد نیاز برای تدریس خیاطی در مؤسسات و آموزشگاه‌های دیگر و حتی دانشگاه‌ها شرایط سخت‌تری داشته باشد و افراد نتوانند این مدرک‌ها را به‌راحتی به دست بیاورند و یا فاقد این مدارک باشند. ولی آکادمی هنر پارس روش آسانی برای مدرسان خود درنظر گرفته است. به این منظور دانشجویانی که در این آکادمی مشغول به تحصیل هستند پس از دریافت مدارک بسیار معتبری در حوزه مد، پوشاک و طراحی لباس و خیاطی می‌توانند این مدارک اعطا شده را برای تدریس در آکادمی هنر پارس در نظر بگیرند. به معنی دیگر می‌توان با آموزش دیدن در چنین آموزشگاهی به‌ راحتی مشغول به کار تدریس شد.

بررسی مدرک مورد نیاز برای تدریس خیاطی در آکادمی پارس و شرایط شغلی آن:

آکادمی هنر پارس برای مدرسانی که قصد استخدام شدن در این موسسه را دارند اعلام کرده است که مدرک مورد نیاز برای تدریس خیاطی می‌تواند همان مدرکی باشد که آکادمی پارس به دانشجویان خود در پایان دوره‌ها اعطا می‌کند. این مدارک جزء مدارک بسیار معتبر در حوزه مد و پوشاک می‌باشند و فردی که دارای چنین مدارکی است می‌تواند در حوزه بین‌المللی نیز به فعالیت گسترده بپردازد. مدارکی که توسط این موسسه اعطا می‌شود و برای تدریس خیاطی مورد قبول است، علاوه بر مدرک معتبر آکادمی پارس، مدارک مربوط به بنیاد ملی مد و پوشاک هست. همچنین مدرکی مبنی بر تائید وزارت ارشاد اعطا خواهد شد و افرادی که دارای چنین مدارکی هستند می‌توانند در حوزه مد و پوشاک فعالیت‌های زیادی انجام بدهند. همچنین مدارک مختلف دیگری شامل License و مدرک Certificate اعطا خواهد شد. البته باید عنوان کنیم که مدارک نام برده شده که توسط آکادمی پارس اهدا می‌شود دو زبانه بوده و افراد می‌توانند با وجود چنین مدارکی در حوزه بین‌المللی به فعالیت بپردازند. به غیر از بحث در مورد مدرک مورد نیاز برای تدریس خیاطی باید ذکر کنیم شرایط خاصی در این آکادمی برای مدرسان فراهم شده است که بتوانند به‌راحتی به تدریس بپردازند. از جمله این شرایط می‌توان به حقوق بالا، مزایا، تسهیلات، ثبات شغلی، بیمه تأمین اجتماعی و بازنشستگی، در کنار استخدام شدن مدرسان به صورت نیمه وقت و تمام وقت اشاره نمود. همچنین باید گفت کارگاه‌های مجهزی در اختیار مدرسان قرار گرفته است که بتوانند به‌راحتی به تدریس کردن بپردازند. با وجود چنین مزایایی مطمئناً می‌توان آکادمی هنر پارس را با آموزشگاه‌ها و دانشگاه‌های دیگر در حوزه مد و پوشاک مورد مقایسه قرارداد و به برتری آکادمی هنر پارس رسید.

برای آموزش مجازی خیاطی و طراحی لباس کلیک کنید

برای اطلاع از صدور مدرک بین المللی برای خیاطی و طراحی لباس کلیک کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شروع به تایپ کنید برای نوشته‌های که به‌دنبال آن هستید.
صفحه اصلی
دوره آموزش طراحی لباس