۰۲۶-۳۲۵۰۵۲۰۵ کرج / ۶۶۵۶۵۹۵۰-۰۲۱ تهران

۰۲۶-۳۲۵۰۵۲۰۵ کرج / ۰۲۱۶۶۵۶۵۹۵۰ تهران

فیلم آموزش دوخت کش به کمر دامن

فیلم آموزش دوخت کش به کمر دامن

طریقه دوخت کش به کمر دامن بدین صورت است که به اندازه پهنای کش به اضافه یک سانتیمتر حتماً زاپاس برای جای کش می گذاریم بعد برای بدست آوردن اندازه کش دورکمر فرد را منهای 20 الی 25سانتیمتر می کنیم با توجه به کشسانی کشی که داریم اندازه کش بدست می آید. دو سر کش را روی هم می گذاریم و چرخ می کنیم.

دوختن کش به کمر دامن

بعد درقسمت کمر ، دورکمر را که سردوز کردیم طوری کش را قرار می دهیم که 5/0 سانتیمتر از کش جلوتر باشد بعد جوری چرخ می کنیم که دو تکه پارچه به هم دوخته شود و کش زیرچرخ نرود ، در ضمن پیشنهاد می شود اگر تازه کار هستید ابتدا کوک بزنید بعد چرخ کنید اگر هم مسلط هستید که مستقیم بدون کوک زیر چرخ ببرید.

طرز دوخت کش به کمر دامن

در این مرحله از 4 طرف کمر را طوری می کشیم که چین های کش به طور مساوی در سراسر کمر تقسیم شود و بعد به کمک سنجاق این چین ها رو با فاصله های منظم فیکس می کنیم تا چین ها تکان نخورند بعد یک سانتیمتر بالاتر از محل دوخت قبلی دوباره چرخ می کنیم. طریقه دوخت کش به کمر دامن ، دقت کنید که فاصله بین دو سنجاق را حتما با دست بکشید تا از دوخت جا نماند ، به سنجاق آن را بردارید تا باعث شکستن سوزن چرخ نشود، به این صورت چین ها در سرتاسر کمر فیکس می شود و به زیبایی کار کمک می کند.
از آموزش های رایگان خیاطی و طراحی لباس سایت آکادمی پارس لذت ببرید.

برای آموزش  الگوی دامن لنگی پیلی دار و آموزش دوخت آستین کیمونو کلیک کنید.
دوستان عزیز و علاقه مندان به هنر خیاطی و طراحی می توانند با مراجعه به سایت هنر پارس از مطالب و آموزش ها رایگان ما لذت ببرن و همچنین می توانند در این کلاس ها ثبت نام کنند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شروع به تایپ کنید برای نوشته‌های که به‌دنبال آن هستید.
صفحه اصلی
دوره آموزش طراحی لباس