۰۲۶-۳۲۵۰۵۲۰۵ کرج / ۶۶۵۶۵۹۵۰-۰۲۱ تهران

۰۲۶-۳۲۵۰۵۲۰۵ کرج / ۰۲۱۶۶۵۶۵۹۵۰ تهران

خیاطی اسان برای کودکان

با مقاله ی خیاطی اسان برای کودکان همراه ما باشید . در اینجا آموزش دامن توری برای دختربچه ها را شرح می دهیم . برای تهیه این مدل دامن باید تور آهار دار تهیه کنید تورهای ساده برای این کار مناسب نیستند .

 

برای آموزش خیاطی اینجا کلیک کنید

برای آموزش طراحی لباس اینجا کلیک کنید

شماره تلفن : ۶۶۵۶۵۹۴۰-۰۲۱

جنس پارچه

تور آهار دار

میزان پارچه :۴ تا ۵ متر، البته بسته به پف دامن و سن شخص دارد.(طراحی لباس کودک)

 

خیاطی اسان برای کودکان: برای این دامن ما ابتدا بسته به کمر کودک کش مورد نیاز را تهیه میکنیم . به طوری که کش را دور کمر شخص قرار داده تا هرجا که احساس راحتی کش را کرد یا کردید به کش( کشش) می دهید که اندازه کمر کودک شود. بعد از اینکه کش دامن را برش زدیم دو سر کش را به فاصله یک سانت زاپاس دوخت می زنیم و یک حلقه درست میکنیم.

خیاطی آسان برای کودکان

 با پارچه ی تور نوار هایی به (عرض ۶ سانت) و به (طول دو برابر قد دامن + ۵ سانت زاپاس )برش بزنیم.به طور مثال اگر قد دامن سانت زده شده (که اندازه گیری آن از کمر تا قد دلخواه هستش ) ۲۵ شده باشد.

۲۵×۲+(۵سانت زاپاس) می کنیم .

۲۵×۲=۵۰

۵۰+۵=۵۵

پس ما نوارمان  به طول ۵۵ و به عرض (۶ تا ۷سانت) برش می زنیم.

   اگر دوست داشتید می توانید این دامن را از ترکیب چند رنگ برش بزنید دوست داشتید می توانید از ترکیب یه رنگ برش بزنید که بسته به سلیقه شخص دارد.برای اینکه نوار ها را نخواهید تک تک برش بزنید چون جنس پارچه سبک می باشد، میتوانید پارچه ها را روی هم بندازید و چند لایه کنید و با هم برش بزنید.

خیاطی اسان برای کودکان

دامن توری بچه گانه

    برای برش زدن تور ها این که این مدل تورها کش می آیند و شما باید آن طرفی که کش می آید در (عرض برش) قرار بگیرد .این مدل دامن اصلا دوخت خاصی ندارد فقط باید با یه مدل گره به کش وصل بشه و در آخر اگر دوست داشتید پایه گره محکم شود می توانید دور تا دور دامن را دوخت بزنید.

وصل کردن نوارهای برش خورده به کش

خیاطی اسان برای کودکان

   برای راحتی کار می توانید کش را بین پایه های دو صندلی ببندید تا کار برابتان راحت تر انجام شود .سپس شروع می کنیم به گره زدن نوار ها روی حلقه کش به طوری که دور تا دور حلقه کش از تور پر شود .هر چقدر این دامن را پر پشت تر درست کنید کار زیباتر می شود.(الگوی لباس بچه گانه دخترانه)

برای خرید الگوی آماده پیراهن توری دخترانه و الگوی آماده تاپ دکلته توری کلیک کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شروع به تایپ کنید برای نوشته‌های که به‌دنبال آن هستید.
صفحه اصلی
دوره آموزش طراحی لباس