۰۲۶-۳۲۵۰۵۲۰۵ کرج / ۶۶۵۶۵۹۵۰-۰۲۱ تهران

۰۲۶-۳۲۵۰۵۲۰۵ کرج / ۰۲۱۶۶۵۶۵۹۵۰ تهران

جنسیت سازی بافتنی

جنسیت سازی بافتنی

با آموزش جنسیت سازی بافتنی در خدمتتون هستیم، این آموزش توسط خانم امانی تدوین گردیده است. ابتدا سطح کار را با مداد رنگی اکر، قهوه ای روشن و تیره سایه می زنیم. قسمت های فرو رفته مثل زیر بغل ، زیر یقه و قسمت های چین خورده ی لباس که دارای فرورفتگی است تیره تر می شود. طرح بافت را با مداد کمرنگ روی لباس می کشیم. قسمت های چین خورده ی لباس طرح بافت را تحت تاثیر قرار می دهد.

جنسیت سازی بافتنی

برای نشان دادن برجستگی قسمت های بافته شده مانند نقش و نگاره ها، راه راه ها و گره های مختلفی که توی بافت ها هست با مداد رنگی قهوه ای سایه روشن می زنیم و با مداد رنگی قهوه ای تیره و مشکی بر حجم و تیرگی کار تاکید بیشتری می کنیم. یعنی از مداد رنگی های تیره تر برای ایجاد سایه های عمیقتر استفاده می کنیم و بعد از آن نیم سایه ها را روی طرح اجرا می کنیم.

جنسیت سازی پارچه بافت

در قسمت طراحی کلاه از ماژیک قهوه ای برای رنگ اول استفاده شده و طرح بافت با مداد رنگی قهوه ای تیره و مشکی نشان داده شده است. در آخر از مداد رنگی سفید برای نشان دادن نور برجستگی ها استفاده می شود.

جنسیت سازی بافتنی

آموزشگاه هنر پارس برای عزیزان و علاقه مندان به هنر خیاطی و طراحی لباس که به هر دلیلی نمیتوانند در کلاسهای حضوری ما شرکت کنند چاره ای اندیشیده و آن هم کلاس های مجازی خیاطی و طراحی لباس هست تا شما عزیزان بتوانید راحتر به یادگیری بپردازید و به اهداف و علاقه ی خود برسید
تلاش آکادمی هنر پارس بر این است تا با استفاده از تجهیزات مدرن و از اساتید خبره و حرفه ای تا شما عزیزان با خیالی آسوده آموزش ببینید
برای اموزش نکات خیاطی حرفه ای و طراحی پیراهن ساتن گلدار کلیک کنید
برای آموزش های رایگان بیشتر به سایت آکادمی هنر پارس مراجعه فرمایید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شروع به تایپ کنید برای نوشته‌های که به‌دنبال آن هستید.
صفحه اصلی
دوره آموزش طراحی لباس