۰۲۶-۳۲۵۰۵۲۰۵ کرج / ۶۶۵۶۵۹۵۰-۰۲۱ تهران

۰۲۶-۳۲۵۰۵۲۰۵ کرج / ۰۲۱۶۶۵۶۵۹۵۰ تهران

آموزش مانتوی کلاه دار

آموزش الگوی مانتو کلاه دار

با آموزش الگوی مانتو کلاه دار در خدمتتون هستیم. این آموزش توسط سرکار خانم خدارحمی تدوین شده است. این مدل الگوی کلاه را روی انواع بالا تنه می توانیم اجرا کنیم. وقتی کلاه به پشت می افتد مانتو مدل یقه آرشال به خود می گیرد و وقتی روی سر باشد به صورت ساده می باشد.

آموزش مانتوی کلاه دار

در قسمت جلو الگو از خط C F یا وسط جلو در قسمت خط کمر 2 سانتیمتر خارج شده، از قد لباس در قسمت cf یک و نیم سانتیمتر داخل شده و این دو نقطه را بهم وصل میکنیم. در قسمت خط باسن sf یا پهلوی پیش یک ونیم سانتیمتر خارج شده و امتداد داده تا قد لباس و خط کمر از سرشانه یک سانتیمتر بالا رفته، 30الی 35 سانتیمتر خارج شده به آن نقطه در کمر وصل میکنیم.(الگوی آماده پالتو کلاه دار زنانه)

آموزش مانتوی کلاه دار

آموزش مانتوی کلاه دار با الگو

برای قسمت کلاه در امتداد خط کمر که 2سانتیمتر خارج شده بودیم درCF به اندازه 35 الی 40 بالا رفته و از اون خط 30 سانتیمترخارج شده و یک مربع به دست می آید که قسمتهای سبز در الگو دور ریز کار می باشد. لازم به ذکر است دقت کنید این 35 سانتیمتر را از گودی یقه به سمت بالا نروید زیرا کلاه کوتاه می شود و روی سر قرار نمی گیرد حتما از زاویه ای که از گوشه شانه شروع شده به سمت بالا بروید.

آموزش دوخت مانتو کلاهدار

الگوی مانتو کلاه دار: برای قسمت پشت هم در قسمت سرشانه مانند جلو عمل میکنیم. در قسمت خط باسن در پهلو یک ونیم سانتیمتر خارج شده امتداد می دهیم تا قد لباس ولی پشت لباس 15الی 20 سانتیمتر بلندتر از قسمت جلو می باشد یعنی از قد لباس برای پشت 15 الی 20 سانتیمتر اضافه میگذاریم.

نکته پنسها را برای آزادی کار می توان باقی گذاشت یعنی دوخته نشود.(الگوی آستین گره ای)

آموزش مانتوی کلاه دار

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شروع به تایپ کنید برای نوشته‌های که به‌دنبال آن هستید.
صفحه اصلی
دوره آموزش طراحی لباس