۰۲۶-۳۲۵۰۵۲۰۵ کرج / ۶۶۵۶۵۹۵۰-۰۲۱ تهران

۰۲۶-۳۲۵۰۵۲۰۵ کرج / ۰۲۱۶۶۵۶۵۹۵۰ تهران

آموزش دوخت کاپ

آموزش رایگان دوخت کاپ دکلته + فیلم آموزشی

سلام دوستان عزیز، می خواهیم بهتون آموزش بدیم که چطور کاپ رو به لباس وصل کنید، همونطور که دیدید و میدونید کاپ در پیراهن و بلوزهای مجلسی و دکلته به کار میره، حتی در بعضی لباس های ورزشی و لباس خواب هم استفاده میشه و برای خوش فرم شدن لباس هستش، کلا چند کاپ داریم که بعضیاشون سفته، بعضیش عینکیه، بعضی ها هم جک داره ولی کاپ نرم، از همه کاپ ها بهتره و شما راحتتر می تونید باهاش کار کنید.

 

آموزش دوخت کاپ

فیلم آموزشی چگونگی دوخت کاپ دکلته

ابتدا باید مرکز کاپ رو مشخص کنیم، کاپ رو یک بار از پهلو و یک بار هم از سمت مقابل تا می زنیم تا مرکز دایره کاپ مشخص بشه و علامت می زنیم و بعد کاپ رو به پشت برمیگردونیم و مرکز سینه رو روی پارچه با مرکز کاپ مماس می کنیم و سوزن می زنیم که ثابت بمونه و بعد هم بالا و پایین کار رو فیکس می کنیم و داخل کار از روی پارچه با دست صاف می کنیم که وقتی برمیگردونیم کیست نخوره و بعد کاپ رو می ذاریم زیر چرخ و می دوزیم. شما می تونید آموزش های رایگان ما رو از طریق سایت تماشا کنید.

 

دوخت کاپ دکلته

برای دوخت هم حواسمون باشه که پارچه رو بالا بگیریم تا راحت بتونیم جا بندازیم، زیر کاپ رو همیشه با دست چک می کنیم که کیست نخوره و بعد از اینکه کاپ رو دوختیم اون رو برمیگردونیم و دقت می کنیم اگر کیست خورده بود باید دوباره این کار رو انجام بدیم. ممنون ازینکه همراه ما بودید، امیدوارم این ویدئو برای شما مفید بوده باشه، مارو لایک کنید و به دوستانتون معرفی کنید.

کاپ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شروع به تایپ کنید برای نوشته‌های که به‌دنبال آن هستید.
صفحه اصلی
دوره آموزش طراحی لباس