آموزش الگوسازی و دوخت

آموزش تخصصی شلوار زنانه

مدت و شهریه دوره آموزشی
مدت زمان دوره:12 جلسه

طول دوره: 2 ماه

هفته ای دو جلسه: شنبه ها و دوشنبه ها

هفته ای دو جلسه: یکشنبه ها و سه شنبه ها

هفته ای یک جلسه: چهارشنبه ها یا پنجشنبه ها یا جمعه ها (فشرده)

پیش نیاز                          بدون پیش نیاز

مشاوره رایگان
۰۲۱-۶۶۵۶۵۹۵۰/ ۰۲۶-۳۲۵۰۵۲۰۵

دوره آموزشی خود را آنلاین رزرو کنید و تا 100 هزار تومان تخفیف بگیرید.

 تخفیف ویژه (مدت محدود)

8500000 تومان
مختصری در مورد آموزش تخصصی شلوار زنانه:

الگوسازی و دوخت
حرفه ای و تخصصی ، مخصوص تولیدی ها و مزون ها
مختصری در مورد دوره آموزش شلوار زنانه : هدف از این دوره آموزش و فراگیری تمامی سرفصل ها و برش ها و انواع جیب و … در طراحی الگو و دوخت انواع شلواره زنانه می باشد که در ادامه ریز سرفصل ها و حزئیات دوره را مشاهده می نمایید.

آموزش اندازه گیری و الگوسازی اساس شلوار زنانه

آموزش الگوسازی و دوخت اساس شلوار

آموزش دوخت جیب پهلو و فیلتاب

آموزش الگوسازی شلوار پیلی دار

آموزش الگوسازی شلوار کلوش

آموزش الگوسازی و دوخت شلوار بگ(گشاد)

آموزش الگوسازی و دوخت پاکتی شلوار

آموزش مدلسازی و دوخت شلوار لگ کشی

آموزش مدلسازی و دوخت رسم الگوی شلوار جین

مزایای کارت هوشمند ۵ ساله :

1- شرکت در ورکشاپ های آموزشی برای دارندگان کارت هوشمند پشتیبانی (هنرجویان آکادمی پارس) رایگان میباشد.

2- هنرجویان و دارندگان کارت پشتیبانی تا ۵ سال به صورت رایگان میتوانند ار کلاس های رفع اشکال آکادمی پارس استفاده کنند.

3- استفاده از تجهیزات کارگاه الگوسازی و دوخت آکادمی پارس به مدت ۵ سال برای هنرجویان و دارندگان کارت پشتیبانی رایگان میباشد.

4- دارندگان کارت پشتیبانی و هنرجویان آکادمی پارس میتوانند تا ۵ سال تمامی تورهای آموزشی آکادمی پارس را رایگان شرکت کنند. (تورها شامل : بازدید از کارخانجات صنعتی – بازدید از گلدوزی های صنعتی – بازدید از چاپخانه های صنعتی پوشاک و… میباشد.)

5- دارندگان کارت پشتیبانی و هنرجویان میتوانند از مشاوره های آکادمی پارس در زمینه الگوسازی و دوخت به صورت رایگان استفاده کنند. (ویژه هنرجویان دوره الگوسازی و دوخت)

6- دارندگان کارت پشتیبانی و هنرجویان میتوانند از مشاوره های آکادمی پارس در زمینه راه اندازی کسب و کار، مزون، تولیدی و… به صورت رایگان استفاده کنند. (ویژه تمامی هنرجویان آکادمی پارس )

7- دارندگان کارت پشتیبانی و هنرجویان آکادمی پارس در صورت تمایل خودشان به بازار کار معرفی میشوند (بازار کار تضمینی)

 

آموزش اندازه گیری و الگوسازی اساس شلوار زنانه

آموزش الگوسازی و دوخت اساس شلوار

آموزش دوخت جیب پهلو و فیلتاب

آموزش الگوسازی شلوار پیلی دار

آموزش الگوسازی شلوار کلوش

آموزش الگوسازی و دوخت شلوار بگ(گشاد)

آموزش الگوسازی و دوخت پاکتی شلوار

آموزش مدلسازی و دوخت شلوار لگ کشی

آموزش مدلسازی و دوخت رسم الگوی شلوار جین

امکان قسط بندی دارد.

مدت زمان دوره آموزشی بستگی به این دارد که هنرجو هفته ای چند جلسه در کلاس ها شرکت کند.

کلاس ها به صورت نیمه خصوصی و با شهریه عمومی بوده و تاریخ شروع دوره های آموزشی به اختیار خود هنرجو است و نیازی به انتظار برای تکمیل ظرفیت کلاس توسط هنرجو نیست.

مدت زمان دوره آموزشی نامحدود بوده و کلاس ها تا پایان آموزش سرفصل ها توسط مدرس و تایید امضای هنرجو ادامه خواهد داشت، همچینین برای هنرجویان کارت پشتیبانی ۵ ساله صادر میگردد که میتوانند از تمامی امکانات موسسه پارس به مدت ۵ سال به صورت رایگان استفاده کنند.

ساعت کاری اکادمی پارس ۹ الی ۱۸:۳۰ تمام روزهای هفته بوده ، روزها و ساعات کلاس به اختیار هنرجو است و عزیزان میتوانند با توجه به شرایط خود ساعات و روزهای کلاس خود را انتخاب کنند.

با هر سطحی از اطلاعات با ما به یک طراح و خیاط لباس حرفه ای تبدیل شوید (بدون پیش نیاز)

نامحدود بودن زمان دوره آموزشی : زمان دوره= فراگیری کامل تمامی سرفصل های تعیین شده و تایید آن توسط هنرجو

کلاس های نیمه خصوصی با شهریه عمومی = تعداد هنرجویان هر کلاس ۲ الی ۳ نفر میباشد تا کیفیت آموزش چندین برابر شود و هر یک هنرجویان بتوانند از تجهیزات آموزشی و چرخ های خیاطی استفاده کنند (برخلاف موسسات آموزشی دیگر که برای سود بیشتر کلاس های خود را ۱۰ الی ۲۰ نفره برگزار میکنند و کلا ۱ الی ۲ تا چرخ خیاطی برای آموزش دارند و هنرجویان نمیتوانند سوالات خود را از مدرسین بپرسند و از چرخ خیاطی استفاده کنند)

اهدای گواهینامه های معتبر در پایان دوره به هنرجویان

مدریت زمان بندی دوره آموزشی = آکادمی پارس تمامی روزهای هفته از ساعت ۹ الی ۱۹:۳۰ دایر می باشد.هنرجویان میتوانند هنگام ثبت نام روز ها و ساعات خود را ا توجه به شرایط خود انتخاب نمایند. (مخصوصا دانشجویان، شاغلین و…)

تضمینی بودن آموزش و برگشت بی قید و شرط شهریه در صورت عدم رضایت هنرجو

اهدای پکیج های کمک آموزشی به هنرجویان (کتاب، جزوه و…)

آموزش زیر نظر برجسته ترین طراحان و اساتید کشور

تنها مرکز آموزش سرفصل های پوشاک با دارا بودن کارخانه صنعتی پوشاک در ایران

ارتباط مستقیم آکادمی پارس با کشور ترکیه برای به روز بودن سرفصل ها و نحوه آموزش (شعبه شهر آدنا ترکیه)

بازار کار تضمینی= معرفی هنرجویان به کارخانجات و تولیدی های صنعتی و مزون ها و همچنین مشاوره ۰ تا ۱۰۰ رایگان برای هنرجویانی که قصد راه اندازی کسب و کار خود را دارند.

کارت هوشمند ۵ ساله پشتیبانی= هنرجویان میتوانند تا ۵ سال از کلاس های رایگان رفع اشکال حضوری استفاده نمایند. هنرجویان میتوانند ورکشاپ های آموزشی آکادمی پارس را رایگان استفاده نمایند. هنرجویان حتی بعد از دوره میتوانند از تجهیزات آکادمی پارس به صورت رایگان استفاده کنند. و…

مزایای کارت هوشمند ۵ ساله :

شرکت در ورکشاپ های آموزشی برای دارندگان کارت هوشمند پشتیبانی (هنرجویان آکادمی پارس) رایگان میباشد.

هنرجویان و دارندگان کارت پشتیبانی تا ۵ سال به صورت رایگان میتوانند ار کلاس های رفع اشکال آکادمی پارس استفاده کنند.

استفاده از تجهیزات کارگاه الگوسازی و دوخت آکادمی پارس به مدت ۵ سال برای هنرجویان و دارندگان کارت پشتیبانی رایگان میباشد.

دارندگان کارت پشتیبانی و هنرجویان آکادمی پارس میتوانند تا ۵ سال تمامی تورهای آموزشی آکادمی پارس را رایگان شرکت کنند. (تورها شامل : بازدید از کارخانجات صنعتی – بازدید از گلدوزی های صنعتی – بازدید از چاپخانه های صنعتی پوشاک و… میباشد.)

دارندگان کارت پشتیبانی و هنرجویان میتوانند از مشاوره های آکادمی پارس در زمینه الگوسازی و دوخت به صورت رایگان استفاده کنند. (ویژه هنرجویان دوره الگوسازی و دوخت)

دارندگان کارت پشتیبانی و هنرجویان میتوانند از مشاوره های آکادمی پارس در زمینه راه اندازی کسب و کار، مزون، تولیدی و… به صورت رایگان استفاده کنند. (ویژه تمامی هنرجویان آکادمی پارس )

دارندگان کارت پشتیبانی و هنرجویان آکادمی پارس در صورت تمایل خودشان به بازار کار معرفی میشوند (بازار کار تضمینی)

و …..

بعد از دوره چه گواهینامه ها و مدارکی برای هنرجویان صادر میشود؟

بعد از اتمام دوره آموزشی، برای تمامی هنرجویان معتبرترین و تخصصی ترین مدارک پوشاک ایران شامل مدرک وزارت ارشاد، مدرک بنیاد ملی مد و لباس و مدرک آکادمی پارس صادر میشود که تمامی مدارک دو زبانه و ترجمه شده است.
همچنین Certificate و License و مدارک بین المللی مختلفی برای هنرجویانی که قصد مهاجرت یا اقامت و تحصیل در کشورهای دیگر را دارند صادر میشود که در زیر نمونه هایی از مدارک را مشاهده میکنید.

نمونه کار هنرجویان
آموزش تخصصی شلوار زنانه

همانطور که می‌دانید برخی از شلوارهای تولیدی از کیفیت دوخت بسیار بالایی برخوردار هستند. در مقابل برخی از شلوارها نیز از کیفیت دوخت بسیار پایینی برخوردار می‌باشند. اما سوال اینجاست که چگونه می‌توان از کیفیت دوخت در شلوارهای زنانه مطلع گشت؟ برخی از شلوارها به دلیل برخورداری از عدم دوخت مناسب، علاوه بر کیفیت بسیار پایین در ایستایی و جذابیت ظاهری، به راحتی مورد شکاف و پارگی از درزها نیز خواهند شد. تمامی موارد ذکر شده به دلیل عدم آموزش مناسب، رخ می‌دهد. آموزش تخصصی دوخت شلوار زنانه موجب می‌شود که هنرجویان با اطلاعات، تخصص، تجربه و دانش کاربردی وارد بازار کار شوند.

با توجه به مقوله‌ی مهم دوخت شلوار زنانه به صورت تخصصی، آکادمی هنر پارس در این زمینه، گام‌های هدفمندی را برداشته است. با بهره برداری از دانش و تجربه‌ی اساتید برجسته و زبده، می‌توان از یک آموزش تخصصی و ایده آل بهره مند گشت. دوره آموزشی برای دوخت تخصصی انواع شلوار زنانه در آکادمی پارس با بهترین اساتید و همچنین با استفاده از بهترین وسایل و تجهیزات، با اهداف بلند مدتی شروع به فعالیت نموده است.

آموزش تخصصی دوخت شلوار زنانه

هدف از دوره آموزش تخصصی دوخت شلوار زنانه در آکادمی هنر پارس:

همانطور که می‌دانید بسیاری از تولیدی‌ها و مزون‌ها در راستای تولید انواع پوشاک و لباس‌های مرغوب بر آمده‌اند. با آموزش دوخت تخصصی می‌توان به راحتی وارد بازار کار این تولیدی‌ها و مزون‌ها شد و یا اقدام به تاسیس فعالیت مورد نظر خود کرد. اما هدف اصلی از ایجاد این دوره‌های آموزشی تخصصی، فراگیری و آموزش کیه سرفصل‌های بسیار مهم مانند: برش‌ها، دوخت کمر، انواع جیب‌ها، قرار دادن زیپ و بسیاری از موارد دیگر بوده است. در این دوره‌های آموزشی، کلیه سرفصل‌ها با تکیه به متد روز دنیا، برنامه‌ریزی و تعیین شده‌اند.

با طی کردن این دوره‌های آموزشی، هنرجویان می‌توانند دوخت تخصصی و حرفه‌ای انواع شلوارهای زنانه را آموزش دیده و همچنین انواع طرح‌های مورد نظر را الگوسازی نمایند. به این ترتیب هنرجویان در این آکادمی به یک خیاط حرفه‌ای و تخصصی مبدل خواهند شد.

آموزش تخصصی دوخت شلوار زنانه

مهمترین سرفصل‌ها در دوره آموزش تخصصی دوخت شلوار زنانه در آکادمی هنر پارس:

همانطور که ذکر شد اساتید خبره و برجسته در زمینه‌ی دوخت انواع شلوار زنانه به صورت تخصصی، اقدام به برنامه‌ریزی‌های مفید و کاربردی نموده‌اند. این نوع از دوره‌های آموزشی با اینکه به صورت بدون پیش نیاز برگزار می‌شوند، اما کاملا تخصصی و حرفه‌ای بوده و بسیاری از نکات مهم را به هنرجویان آموزش خواهند داد. از جمله مهمترین سرفصل‌ها در این دوره‌ی آموزشی می‌توان به:

  • آموزش الگوسازی و اندازه گیری اساس شلوار زنانه
  • آموزش دوخت انواع شلوار زنانه با نکات تخصصی
  • آموزش الگوسازی و دوخت جیب فیلتاب و پهلو
  • آموزش الگوسازی و دوخت شلوار پیلی دار
  • آموزش الگوسازی و دوخت شلوارهای کلوش
  • آموزش الگوسازی و دوخت شلوار های گشاد (بگ)
  • آموزش الگوسازی و دوخت انواع پاکتی در شلوار
  • آموزش الگوسازی و دوخت شلوار لگ کشی
  • آموزش رسم الگو، مدلسازی و دوخت شلوار جین

اشاره نمود. هر کدام از این سرفصل‌های ذکر شده برای آموزش تخصصی دوخت شلوار زنانه ، به صورت کاملا تخصصی و حرفه‌ای با اشاره به نکات بسیار ریز، تدریس شده و هنرجویان پس از کسب مهارت لازم، می‌توانند با استفاده از تجهیزات لازم در آکادمی، تجربه و مهارت کافی را کسب نمایند. آکادمی هنر پارس برای آموزش تخصصی و حرفه‌ای کارآموزان و هنرجویان، اقدام به ارائه‌ی چرخ‌های خیاطی، سردوز‌ها و همچنین اتوهای بخار نموده است. لذا هنرجویان در کنار آموزش علمی، آموزش‌های عملی و تخصصی را نیز به طور کامل دریافت خواهند نمود. در این آکادمی با سطح دانش صفر وارد شوید و از خروج با سطح دانش 100% خود لذت ببرید.

آموزش تخصصی دوخت شلوار زنانه

مزایای ثبت نام در آکادمی هنر پارس چیست؟

شاید این سوال برای بسیاری از افراد پدید آید که چرا باید آکادمی هنر پارس را برای کسب مهارت خیاطی انتخاب کنیم؟ با اطلاع از مزایای فوق العاده در این آکادمی و همچنین توجه به سطح مهارت کسب شده توسط هنرجویان در دوره آموزش تخصصی دوخت شلوار زنانه ، می‌توان به اهمیت ثبت نام در این آکادمی پی برد. در ادامه به بررسی مزایای فوق العاده از ورود به کلاس‌های این آکادمی، خواهیم پرداخت:

  • کسب مهارت تخصصی: همانطور که ذکر شد، در این آکادمی اساتید برجسته اقدام به ارائه دانش تخصصی و تجربه خود به هنرجویان خواهند نمود. در این صورت هنرجویان می توانند با سطح دانش بسیار بالا به بازار کار راه یابند. پس از وارد شدن به بازار کار در می یابید که در کنار مدارک ایده آل دریافت شده، حتماً باید از تخصص و تجربه کافی بهره مند گردید تا بتوانید بازار کار مطلوبی را تجربه نمایید. آکادمی هنر پارس این تخصص و آموزش را در اختیار شما نهاده تا از ورود به بازار کار و درخشش در آن لذت ببرید.
  • قیمت مناسب و مقرون به صرفه: از دیگر مزایای موجود در این آکادمی می‌توان به قیمت مناسب و مقرون به صرفه آن اشاره نمود. در این کلاس‌های آموزشی افراد با پرداخت شهریه های عمومی می‌توانند در کلاسهای نیمه خصوصی شرکت نمایند. کلاسهای نیمه خصوصی به صورت سه الی چهار نفره تشکیل خواهد شد. در این کلاس‌ها، علاوه بر اینکه افراد می توانند از تمامی تجهیزات به بهترین نحو استفاده کنند، تخصص و تجربه کاملی را نیز دریافت خواهند نمود. لذا افراد با پرداخت شهریه عمومی در کلاس‌های نیمه تخصصی شرکت کرده‌اند. یکی از رموز موفقیت در این آکادمی تکیه به اصول مشتری مداری بوده است. در این آکادمی هنرجویان با توجه به شرایط خود، می‌توانند از پرداخت شهریه به صورت قسطی نیز بهره مند گردند.
  • ارائه مدارک بسیار مهم و ضروری: از دیگر مزایای آکادمی هنر پارس می‌توان به ارائه مدارک بسیار مهم و ضروری که کاربرد بسیار زیادی در ورود به بازار کار دارند، اشاره نمود. مدارکی از جمله مدرک وزارت ارشاد، مدرک بنیاد ملی مد و پوشاک و مدرک بین المللی دو زبانه آکادمی هنر پارس اشاره نمود. همچنین این آکادمی برای کاربران و هنرجویان اقدام به ارائه کارت گارانتی ۵ ساله نیز نموده است. هر کدام از این مدارک ارائه شده از مزایا و ویژگیهای خاصی برخوردار هستند که توجه بسیاری از هنرجویان را به سمت خود جلب نموده است. با برخورداری از این مدارک علاوه بر سهولت در ورود به بازار کار می توان در زمینه اقامت یا مهاجرت و همچنین در زمینه‌ی تحصیل نیز از آنها استفاده نمود. این مدارک هر کدام از مزایای خاصی برخوردار هستند که با برقراری ارتباط با آکادمی هنر پارس می‌توانید از این مزایا مطلع گردید.
برای مشاهده ادامه مطلب کلیک کنید جمع کردن