آموزش الگوسازی و دوخت

دوره آموزش مجازی دوخت شلوار زنانه

مدت و شهریه دوره آموزشی دوخت شلوار زنانه
مدت زمان دوره: 26 جلسه

اموزش به صورت مجازی و در سامانه مجازی آکادمی هنر پارس برگزار میشود.

پیش نیاز                   بدون پیش نیاز

مشاوره رایگان
۰۲۱-۶۶۵۶۵۹۵۰/ ۰۲۶-۳۲۵۰۵۲۰۵

 تخفیف ویژه (مدت محدود)

870000 تومان

مختصری در مورد دوره آموزش مجازی دوخت شلوار زنانه:

به منظور ارائه خدمات به شهرستانی های عزیزی که نمی توانند دوره الگوسازی و دوخت شلوار زنانه را به صورت حضوری شرکت کنند، اقدام به برگزاری دوره آموزش مجازی الگوسازی و دوخت شلوار زنانه کرده ایم.
دوره مجازی الگوسازی و دوخت شلوار زنانه از نظر سرفصل ها و جزئیات دقیقا مشابه دوره حضوری می باشد و هیچ تفاوتی از نظر کمی و کیفی ندارد، به تمامی هنرجویان دوره مجازی مدرک بین المللی تعلق می گیرد که حرفه ای ترین و معتبرترین مدرک پوشاک است.
هدف از آموزش الگوسازی ودوخت “شلوار زنانه” تسلط و یادگیری کامل سرفصل های آموزشی دوره شامل الگوسازی، برش و دوخت اساس شلوار، شلوار برمودا، شلوار گشاد، شلوار پیلی دار، دامن شلواری، جیب فیلتاب و… است. تمامی سرفصل ها با حرفه ای ترین متد روز دنیا تدریس می شود و هنرجو با مفاهیم علمی و عملی دوخت شلوار زنانه آشنا می شود و در انتهای دوره می تواند تمامی مدل های شلوار را به راحتی الگو سازی و دوخت نماید و برای بازار کار آماده گردد.
در ادامه توضیحات فیلم آموزش خیاطی و سر فصل های آن را مشاهده می نمایید.

سر فصل کامل آموزشی
آموزش شناخت، اندازه گیری و الگوسازی اساس شلوار زنانه
آموزش برش و دوخت اساس شلوار زنانه
آموزش الگوسازی، برش و دوخت شلوار برمودا
آموزش الگوسازی، برش و دوخت شلوار گشاد
آموزش الگوسازی، برش و دوخت شلوار پیلی دار
آموزش الگوسازی، برش و دوخت دامن شلوار بگ
آموزش دوخت جیب فیلتاب

 

از دوره‌های آموزش مجازی دوخت شلوار زنانه چه می‌دانید؟ با توجه به جذابیت و کاربردی بودن هنر خیاطی، بسیاری از هنرجویان در صدد آموزش حرفه ای و تخصصی آن برآمده‌اند. اما لازم به ذکر است که در برخی از موارد به سبب عدم دسترسی مناسب به کلاس‌های آموزشی مرغوب و با کیفیت و همچنین عدم برخورداری از زمان کافی برای سپری کردن در کلاسهای آموزشی خیاطی، هنرجویان ناچار به عدم طی کردن کلاس های آموزشی به صورت حضوری خواهند بود. با توجه به این موارد، آکادمی هنر پارس اقدام به ارائه کلاسهای آموزشی به صورت مجازی نموده است. در این کلاس های آموزشی هنرجویان می توانند تمامی سرفصل های مهم ذکر شده در کلاسهای حضوری را دریافت نموده و به صورت غیر حضوری در کلاس‌ها و دوره‌های آموزشی شرکت نمایند. تعیین دوره های مختلف برای این آموزش مجازی، موجب شده است که هنرجویان با توجه به نیاز خود اقدام به انتخاب و بهره برداری از دوره‌ های آموزشی مورد نظر خود نمایند. یکی از محبوب ترین دوره های آموزشی در آکادمی هنر پارس آموزش مجازی دوخت شلوار زنانه می‌باشد.

در این دوره مجازی هنرجویان می تواند تمامی جزئیات و سرفصل های دقیق را از سوی اساتید برجسته (که هیچ تفاوتی کمی و کیفی با کلاس‌های آموزشی حضوری ندارد) را دریافت نمایند. این دوره‌ی آموزشی نیاز به طی کردن دوره‌های آموزشی پیش نیاز، نخواهند داشت. لذا هنرجویان می‌توانند به راحتی کلاس‌های آموزشی مورد نظر خود را از مقدماتی تا پیشرفته به بهترین نحو، ادامه دهند. برای دریافت اطلاعات بیشتر از این آموزش‌های مجازی ارائه شده توسط آکادمی هنر پارس می‌توانید همراه ما باشید.

آموزش مجازی دوخت شلوار زنانه

آموزش مجازی دوخت شلوار زنانه از 0 تا 100:

با سرفصل های در نظر گرفته شده برای این دوره آموزشی توسط اساتید برجسته و کادر مجرب آکادمی هنر پارس، هنرجویان می‌تواند دوره مقدماتی تا پیشرفته خود را به بهترین نحو طی نمایند. آیا متد استفاده شده در این دوره های آموزشی را می شناسید؟ در دوره های آموزش مجازی آکادمی هنر پارس، از متد آموزشی مولر استفاده خواهد شد. این متد به عنوان بهترین متد برای شخصی دوزی، تولیدی، صنعتی و همچنین دوخت مزونی به شمار می رود. از این جهت هنرجویان می‌تواند یک دوخت حرفه‌ای و تخصصی را به صورت مجازی آموزش دیده و با کمترین هزینه به یک خیاط حرفه ای و متخصص مبدل گردند.

لازم به ذکر است که در این دوره های آموزشی هنرجویان با دریافت مفاهیم عملی و علمی مهم و ضروری در خیاطی، می تواند دوخت شلوار زنانه را به راحتی از صفر تا صد آموزش دیده و تمامی مدل های شلوار را در انتهای دوره‌ی آموزشی، الگوسازی و دوخت نمایند. با توجه به کیفیت بسیار بالای آموزشی و همچنین دریافت سرفصل های معتبر و تایید شده از سوی اساتید خبره و باتجربه، هنرجویان پس از طی کردن دوره تکمیلی این نوع کلاسهای آموزشی، می توانند به راحتی به بازارهای کار راه یابند.

آموزش مجازی دوخت شلوار زنانه

مهمترین سرفصل‌ها در دوره آموزش مجازی دوخت شلوار زنانه کدامند؟

همانطور که ذکر شد اساتید برجسته در آکادمی هنر پارس در راستای آموزش حرفه ای و تخصصی دوخت انواع لباس‌ها و شلوارها و غیره، به هنرجویان برآمده اند. از این رو اقدام به تعیین و برنامه ریزی سرفصل‌های مهم و ضروری نموده اند تا با یک آموزش فوق العاده با کیفیت، سطح دانش خیاطی و دوخت شلوار زنانه در هنرجویان را از صفر به صد مبدل نمایند. هنرجویان پس از دریافت آموزش در این دوره های آموزشی، می‌تواند تمامی الگوسازی ها، برش و دوخت انواع شلوار های زنانه را آموزش دیده و همچنین اقدام به طراحی و دوخت انواع شلوار های منحصر به فرد و خاص در بازارهای رقابتی نمایند. از مهمترین سرفصل های در نظر گرفته شده برای این دوره آموزشی می توان به:

  • آموزش اندازه گیری، شناخت و الگوسازی اساس شلوار زنانه
  • آموزش الگوسازی، برش و دوخت اساس شلوار زنانه
  • آموزش الگوسازی، برش و همچنین دوخت شلوار برمودا
  • آموزش الگوسازی، برش و همچنین دوخت شلوار گشاد
  • آموزش الگوسازی، برش و دوخت انواع شلوار پیلی دار
  • آموزش الگوسازی، برش و همچنین دوخت شلوار بگ
  • آموزش الگوسازی و دوخت جیب فیلتاب

اشاره نمود. هر کدام از سرفصل‌های ذکر شده با توجه به نکات بسیار ضروری و مهم و همچنین تاثیرگذار در دوخت حرفه‌ای، (توسط اساتید برجسته و با تجربه آکادمی هنر پارس) تدریس خواهند شد. به جرات می‌توان گفت این آکادمی یکی از بهترین آکادمی‌های آموزش تخصصی و حرفه‌ای در سراسر کشور می‌باشد که با در نظر گرفتن مزایای فوق العاده برای هنرجویان، محبوبیت بسیار زیادی را در سطح کشور کسب نموده است. از این رو برای رفع نیاز افراد در اقصی نقاط کشور، اقدام به ارائه‌ی دوره‌های آموزش مجازی، نموده است.

آموزش مجازی دوخت شلوار زنانه

چرا آکادمی هنر پارس را برای آموزش مجازی دوخت شلوار زنانه انتخاب کنیم؟

همچنان دغدغه و دلهره بسیاری از افراد، ثبت نام در کلاس های آموزش مجازی می‌باشد. افرادی که در این کلاس ها ثبت نام می‌کنند، همواره دغدغه عدم یادگیری مناسب و همچنین عدم دریافت مدارک ایده‌آل را به همراه خواهند داشت. اما آکادمی هنر پارس با برگزاری کلاس‌های آموزش مجازی دوخت شلوار زنانه ، گامی هدفمند و موثر در جهت یادگیری ایده‌آل، حرفه ای و تخصصی برای دوخت انواع لباس ها از جمله شلوار زنانه برداشته است. در این کلاس‌های آموزشی، هنرجویان می‌توانند در کنار یادگیری تخصصی و حرفه ای دوخت و الگو سازی انواع شلوار زنانه، با بهترین و به روز ترین متدهای روز دنیا آشنا شده و در جهت بهره برداری از آنها برآیند. این آکادمی آموزشی، مزایای بسیار زیادی را برای هنرجویان در نظر گرفته است. از جمله مزایای فوق العاده در این آکادمی می‌توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • ارائه مدارک کاربردی و منحصر بفرد از جمله: مدرک بین المللی و دوزبانه آکادمی هنر پارس، مدرک وزارت ارشاد و مدرک بنیاد ملی مد و لباس
  • ارائه گواهینامه و کارت گارانتی 5 ساله پس از اتمام دوره آموزشی ( با بهره برداری از این کارت‌های گارانتی، هنرجویان می‌توانند به مدت 5 سال از خدمات شایسته در این آکادمی بهره مند گردند.)
  • ارائه‌ی پکیج‌های آموزشی پس از اتمام دوره‌ی آموزشی
  • در نظر گرفتن قیمت بسیار مناسب و مقرون به صرفه
  • استفاده از بهترین متدهای آموزشی برای تفهیم ایده‌آل و کاربردی انواع مفاهیم مهم و اصولی در دوره‌های آموزش مجازی

لازم به ذکر است که این دوره‌های آموزش مجازی در سامانه مجازی آکادمی هنر پارس برگزار خواهد شد. این دوره‌های آموزشی بدون پیش نیاز بوده و شما را در دوخت حرفه‌ای و تخصصی انواع شلوار زنانه همراهی خواهد نمود.

برای مشاهده ادامه مطلب کلیک کنید جمع کردن