آموزش الگوسازی و دوخت

آموزش لباس نوزادی

مدت و شهریه دوره آموزشی

مدت زمان دوره: 12 جلسه

 

طول دوره: 2 ماه

 

هفته ای دو جلسه: شنبه ها و دوشنبه ها

 

هفته ای دو جلسه: یکشنبه ها و سه شنبه ها

 

هفته ای یک جلسه: چهارشنبه ها یا پنجشنبه ها یا جمعه ها (فشرده)

مدت زمان دوره:12 جلسه
پیش نیاز: ندارد
مشاوره رایگان
۰۲۱-۶۶۵۶۵۹۵۰/ ۰۲۶-۳۲۵۰۵۲۰۵

دوره آموزشی خود را آنلاین رزرو کنید و تا 100 هزار تومان تخفیف بگیرید.

 تخفیف ویژه (مدت محدود)

مختصری در مورد آموزش لباس نوزادی:

الگوسازی و دوخت لباس نوزاد
تخصصی و کاربردی
هدف از این دوره، آموزش کامل تمامی سرفصل های لباس های نوزادی مثل سرهمی، پیراهن و… با متد مولر میباشد. در ادامه جزئیات دوره و سرفصل ها را مشاهده می نمایید.

نحوه محاسبه اندازه های نوزاد و آشنایی با جدول اندازه گیری

آموزش الگوسازی الگوی اولیه بالاتنه

آموزش الگوسازی آستین

آموزش دوخت پیراهن نوزاد

آموزش الگوسازی و دوخت سارافون نوزاد

آموزش الگوسازی و دوخت سرهمی نوزاد

آموزش الگوسازی و دوخت شلوار نوزاد

آموزش الگوسازی و دوخت شورتک نوزاد

آموزش الگوسازی و دوخت شلوار جین نوزاد

آموزش الگوسازی و دوخت کلاه نوزاد

آیا برای شما هم پیش آمده است که با دیدن یک لباس نوزاد به وجد آمده و دوست داشته باشید در زمینه‌ی تولید و دوخت آنها، هنری داشته باشید؟ شاید دوخت لباس نوزاد در نگاه اول بسیار ساده و بدون نیاز به دانش تخصصی باشد. اما دانش خیاطی و همچنین مهارت تخصصی در این حرفه، موجب شده است که شاهد خلق بسیاری از لباس‌های جذاب و منحصر بفرد برای نوزادان باشیم که بدون تجربه، تخصص و مهارت، هرگز قادر به دوخت آنها نخواهید بود. لازم به ذکر است که آموزش دوخت لباس نوزاد، از جمله حرفه‌های جذاب و پردرآمد بوده است که توجه بسیاری از افراد در بازار رقابتی را به سمت خود جلب نموده است.

آکادمی پارس با در نظر گرفتن نیاز بسیاری از افراد و همچنین علاقمندی‌ آنها  به آموزش این نوع از دوخت‌ها و کسب مهارت کافی در این زمینه، اقدام به ارائه‌ی کلاس‌ها و دور‌ه‌های آموزشی برای دوخت انواع لباس نوزاد، نموده است. این دوره‌ها در کنار جذابیت و شرایط اقتصادی بسیار ایده‌آل، بسیار کاربردی و منحصر بفرد نیز بوده‌اند. آیا از شرایط این دوره‌های آموزشی چیزی می‌دانید؟ شما را دعوت می‌کنیم همراه ما باشید تا با جذاب‌ترین شرایط آموزشی در کشور، آشنا شوید.

هدف از آموزش دوخت لباس نوزاد در آکادمی هنر پارس:

همانطور که می‌دانید یکی از مهمترین اصول برای دستیابی به موفقیت‌های چشمگیر، تعیین اهداف مورد نظر و توجه به راهکارهای اصولی و کاربردی برای دستیابی به آنها، بوده است. هدف از برگزاری این دوره‌های آموزشی، آموزش کلیه سرفصل‌های بسیار مهم و کاربردی در دوخت انواع لباس نوزادی و همچنین ورود به بازار رقابتی با شرایط ایده‌آل، بوده است. لازم به ذکر است که در این آکادمی تمام سرفصل‌های آموزشی با تکیه به متد مولر بوده است. شما در این آکادمی می‌توانید به اهداف بسیار دور دست بیندیشید و در کمترین زمان، از آنها بهره‌مند گردید.

در این دوره‌ی آموزشی، هنرجویان به صورت کاملا تخصصی و حرفه‌ای، آموزش‌های لازم را دریافت نموده و می‌توانند به راحتی وارد بازار کار شوند. در بسیاری از مواقع نیز هنرجویان اقدام به تاسیس فعالیت فردی خود نموده و می‌توانند برند شخصی خود را با بهترین کیفیت و خاص‌ترین مدل‌ها، پایه گذاری نمایند. رویای شما چیست؟ آیا می‌دانید که از طریق دریافت مدارک این آکادمی، می‌توانید شرایط مناسبی برای ادامه تحصیل در کشورهای خارجی، دریافت اقامت برخی از کشورها و بسیاری از مزایای دیگر را تجربه نمایید؟ دریافت آموزش در این آکادمی، شما را برای رسیدن به رویاهایتان همراهی خواهد نمود.

مهمترین سر فصل‌های آموزش دوخت لباس نوزاد در آکادمی هنر پارس:

همانطور که می‌دانید، برای کسب مهارت و تخصص کافی و همچنین آشنایی هنرجویان با هنر خیاطی، اساتید برجسته و متخصص، اقدام به ارائه‌ی سرفصل‌های آموزشی خواهند نمود تا هنرجویان با اطلاعات کامل و دقیق در این راستا، اقدام به ثبت نام در دوره‌های آموزشی نمایند. مهمترین گزینه در این دوره‌های آموزشی، عدم نیاز به طی کردن دوره‌های پیش نیاز بوده است. هنرجویان می‌توانند با هر دانشی از خیاطی، در این دوره‌های آموزشی شرکت نموده و از مزایای فوق‌العاده‌ی آن بهره مند شوند. از مهمترین سرفصل‌ها در دوره‌ی آموزش دوخت لباس نوزاد ، می‌توان به:

  • آشنایی با روش‌های اندازه‌گیری نوزاد
  • آشنایی با جدول اندازه‌گیری برای دوخت انواع لباس نوزاد
  • آموزش الگوسازی اولیه
  • آموزش الگوسازی آستین و غیره
  • آموزش الگوسازی و دوخت انواع پیراهن نوزاد
  • آموزش الگوسازی و دوخت انواع سرهمی برای نوزاد
  • آموزش الگوسازی و دوخت انواع شلوار برای نوزاد
  • آموزش الگوسازی و دوخت انواع شلوار جین برای نوزاد
  • آموزش الگوسازی و دوخت انواع سارافون برای نوزاد
  • آموزش الگوسازی و دوخت انواع کلاه نوزاد

و بسیاری از موارد دیگر، اشاره نمود. برای کسب اطلاعات بیشتر از سرفصل‌های مهم، می‌توانید با مشاوران متخصص و باتجربه آکادمی هنر پارس ارتباط برقرار نمایید. لازم به ذکر است که این سرفصل‌ها با توجه به علوم و دانش روز دنیا و همچنین توجه به ترندهای سال، صورت می‌پذیرد. از این جهت شما همواره از یک دانش حرفه‌ای و به روز دنیا، برخوردار خواهید شد.

مهمترین مدارک ارائه شده برای دوره‌ی آموزش دوخت لباس نوزاد:

بسیاری از افراد، به دنبال کسب تخصص و مهارت حرفه‌ای و دوخت انواع لباس‌های نوزادی خاص و خیره کننده هستند. اما گروهی از افراد نیز بنا به شرایط شغلی، محیطی و اقتصادی، به دریافت مدارک کاربردی و مهم بسیار اهمیت می دهند. آکادمی هنر پارس نیز با توجه به نیاز کاربران و هنرجویان، علاوه بر آموزش حرفه‌ای و تخصصی و کاربردی، اقدام به ارائه‌ی مدارک بسیار مهمی در این زمینه نیز نموده است. مدارکی اعم از:

  • مدرک بنیاد ملی مد و لباس
  • مدرک وزارت ارشاد
  • مدرک بین المللی دو زبانه آکادمی هنر پارس
  • کارت گارانتی 5 ساله آکادمی هنر پارس

نموده است. آیا از اهمیت این مدارک چیزی می‌دانید؟ برای ورود به بازار کار و ایجاد شغل منحصر بفرد خود، اغلب هنرجویان نیازمند ارائه ی مدارکی کاربردی و مهم خواهند بود. یکی از این مدارک بسیار مهم برای تاسیس برند مورد نظر خود، مدرک بنیاد ملی مد و لباس بوده است که آکادمی هنر پارس با ارائه‌ی این مدرک، در جهت رفع نیاز بسیاری از هنرجویان، گام هدفمندی را برداشته است. همچنین بسیاری از مراکز معتبر برای استخدام افراد، به مدارک آنها توجه خواهند نمود. از این رو مدارک ارائه شده در آکادمی هنر پارس، بسیار کاربردی و تاثیر گذار بوده است.

از دیگر مزایای فوق العاده در آکادمی هنر پارس، می‌توان به تضمین بازار کار پس از طی کردن دوره‌ی آموزش دوخت لباس نوزاد ، اشاره نمود. این آکادمی شرایط مناسبی را برای هنرجویان در نظر گرفته است که می‌توانند به راحتی وارد بازار کار شده و یا فعالیت شخصی خود را آغاز نمایند.

شهریه و تعداد جلسات دوره آموزش دوخت لباس نوزاد:

کلاس‌های برگزار شده در این آکادمی به صورت نیمه خصوصی بوده است. هدف از تشکیل کلاس‌ها به صورت نیمه خصوصی، آموزش دقیق، کاربردی، اصولی و حرفه‌ای بوده است. اما شهریه در نظر گرفته شده برای این کلاس‌ها، شهریه کلاس‌های عمومی می‌باشد. لذا به جرات می‌توان گفت یکی از بهترین شرایط‌ها را می‌توان در آکادمی هنر پارس تجربه کرد. تعداد جلسات در این دوره‌های آموزشی 12 جلسه و به مدت 2 ماه می‌باشد. هنرجویان با در نظر گرفتن شرایط مناسب خود برای حضور در این کلاس‌ها، می‌توانند اقدامات لازم را به کار ببندند. حضور هنرجویان به صورت هفته‌ای دو جلسه و یا هفته ای یک جلسه (فشرده) می‌باشد.