تفاوت آکادمی پارس با دیگر موسسات آموزشی

   با سلام، پیرو سوالات متقاضیان ثبت نام که می خواهند بهترین موسسه را برای آموزش انتخاب نمایند و در پرسش های خود از تفاوت آکادمی پارس با دیگر موسسات بدانند، در این ویدیو می خواهیم کوتاه و مفید توضیح دهیم، البته آکادمی پارس تفاوت های بسیار زیادی نسبت به موسسات آموزشی دیگر دارد که در قالب یک فیلم و یک پست نمی گنجد ولی بعضی از تفاوت های کلیدی را با شما به اشتراک می گذاریم.

کارت گارانتی 5 ساله با مزایای عالی از قبیل:

  • تورهای رایگان بازدید از کارخانجات پوشاک با هدف آشنایی هنرجویان عزیز با بیزینس و شغل پوشاک.
  • کلاس های رفع اشکال رایگان نامحدود: هنرجویان بصورت نامحدود و حتی تا 5 سال بعد از اتمام دوره آموزشی اگر در سرفصلی مشکل و ضعف داشته باشند می توانند از کلاس های رفع اشکال به مراتب و بصورت رایگان استفاده کنند و آموزش خود را تضمینی، تکمیل نمایند.
  • استفاده از تجهیزات و امکانات موسسه: هنرجویان عزیز در حین دوره آموزشی و حتی پس از آن به مدت 5 سال و بصورت نامحدود و رایگان می توانند از تجهیزات آکادمی پارس مانند چرخ های خیاطی صنعتی و خانگی، چرخ راسته، چرخ زیگزال یا سردوز، چرخ های گلدوزی، اتو بخار، میز نور و… استفاده نمایند.
  • صدور مدارک معتبر و بین المللی که برای مهاجرت، اخذ جواز کسب مزون، تولید، اخذ دریافت وام و تسهیلات برای راه اندازی کسب و کار
  • کلاس های نیمه خصوصی با شهریه عمومی و نهایت 3 الی 4 نفره
  • اساتید مجرب و حرفه ای که همگی فارغ التحصیل کارشناسی و کارشناسی ارشد رشته های طراحی لباس و تکنولوژی دوخت از بهترین دانشگاه ها می باشند.
  • تضمین معرفی به بازار کار: تمامی هنرجویان نمونه، توسط خود آکادمی پارس جذب و استخدام می شوند یا به سلیقه و تخصص هنرجو به مزون ها و کارخانه های همکار آکادمی پارس برای استخدام معرفی می شوند.
  • استفاده از مشاوره های رایگان برای راه اندازی کسب و کار و توسعه کسب و کار: هنرجویان عزیز آکادمی پارس می توانند بصورت نامحدود و رایگان از مشاوره های تخصصی برای راه اندازی کسب و کار خودشان در قالب مزون و تولیدی و همچنین توسعه و گسترش کسب و کارشان در قالب مباحثی مانند تبلیغات، بازاریابی، تولید و طراحی پارچه و لباس و دیگر مسائل استفاده نمایند.

مواردی که گفته شده برخی از مزایا و تفاوت های آکادمی پارس با دیگر موسسات آموزشی می باشد.

Recent Posts

آموزش الگوی بدون پنس

امروز قصد داریم در سری آموزش رایگان الگوسازی و خیاطی، آموزش الگوی بدون پنس رو…

1 هفته ago

آموزش الگوی آستین شومیزی

بعد از رسم الگوی شومیزی در آموزش خیاطی میریم سراغ رسم الگوی آستین شومیزی. برای…

1 هفته ago

آموزش الگوسازی و دوخت یقه کرواتی

برای الگوسازی و دوخت یقه کرواتی شما میتونبد شما میتونید از قسمت وسط جلوی یقه…

1 هفته ago

آموزش طراحی لباس عروس روی کاغذ گراف

سلام خدمت شما همراهان خوب آکادمی پارس طراحی لباس عروس روی کاغذ گراف داریم این…

1 هفته ago

آموزش طراحی لباس عروس

امروز صفر تا صد یک طراحی لباس عروس رو با ما همراه باشید. طراحی لباس…

1 هفته ago

آموزش طراحی لباس با آبرنگ

سلام  خدمت هنرجویان خوب اکادمی پارس  کاری که  میخوایم الان باهم دیگه انجام بدیم یه…

1 هفته ago