مقالات

دانلود نرم افزار الگوی خیاطی

امروزه با پیشرفت تکنولوژی استفاده از روشهای سنتی منسوخ شده است.در این مقاله نرم افزار الگوی خیاطی را به شما هنرمندان معرفی میکنیم. زیرا روشهای سنتی شامل زمان زیاد و هم هزینه های بسیار گزاف است . در دنیای کنونی رمز موفقیت کشورهای جهان اول در تولیدات پوشاک استفاده از روشهای صنعتی و درکنارآن بهره گیری صحیح از ابزارهای روز ، روشهای نوین طراحی و مدیریت تولید می باشد

برای آموزش خیاطی اینجا کلیک کنید

برای آموزش طراحی لباس اینجا کلیک کنید

شماره تلفن : ۶۶۵۶۵۹۴۰-۰۲۱

برنامه الگو کشی خیاطی

  نرم افزارهای طراحی لباس (نرم افزار جمینی ) که امروزه توسط شرکتهای مختلفی طراحی و تولید گردیده اند همگی سعی بر آن داشته اند تا با استفاده از ابزارهای گوناگون در سریع ترین زمان ممکن نیاز تولیدکنندگان را در طراحی ، سایزبندی و چیدمان الگوها با دقت بالا تأمین نمایند . البته هرکدام از این نرم افزارها دارای یکسری نقاط قوت و یکسری نقاط ضعف می باشد که در این میان چند کمپانی صاحب نام و قدرتمند توانسته اند با کمک متخصصین نرم افزار و طراحی الگو مجموعه ای قابل قبول با ابزارهای استاندارد و کارایی بالا را طراحی و ارائه نمایند. شرکت های بزرگ در صنعت پوشاک همچون, zara,adidas , mango و … همگی با استفاده از نرم افزار طراحی لباس محصولات خود را به تولید می رسانند .

نرم افزار رسم الگوی خیاطی

PatternMaker Marker Studio 7.0.5.2  این نرم افزار یک نرم افزار بسیار مفید در رشته خیاطی است، برای رسم یک الگو فقط کافیست که شما به منوی اندازه ها در پنجره الگوی جدید وارد شوید و اندازه های ابعاد بدن را با توجه به موقعیتی که در روی شکل نمایش داده می شود  وارد کنید . سپس  با انتخاب مدل بلوز، دامن، شلوار، پیرهن و … می توانید یک الگوی طراحی شده بسیار دقیق که قابل چاپ است دریافت کنید.از ویژگی های مهم این نرم افزار روش چاپ آن می باشد که شما نوع کاغذ را انتخاب می کنید و نرم افزار الگو را بر اساس اندازه کاغذ انتخابی شما قسمت بندی کرده و هر قسمت را با درج دقیق مشخصات برای کنار هم چیدن چاپ می کند و پس از چاپ کافیست شما ورق های چاپ شده را بهم بچسبانید و الگو را با اندازه واقعی در اختیار داشته باشید .

 دانلود نرم افزار

Recent Posts

آموزش الگوی بدون پنس

امروز قصد داریم در سری آموزش رایگان الگوسازی و خیاطی، آموزش الگوی بدون پنس رو…

1 هفته ago

آموزش الگوی آستین شومیزی

بعد از رسم الگوی شومیزی در آموزش خیاطی میریم سراغ رسم الگوی آستین شومیزی. برای…

1 هفته ago

آموزش الگوسازی و دوخت یقه کرواتی

برای الگوسازی و دوخت یقه کرواتی شما میتونبد شما میتونید از قسمت وسط جلوی یقه…

1 هفته ago

آموزش طراحی لباس عروس روی کاغذ گراف

سلام خدمت شما همراهان خوب آکادمی پارس طراحی لباس عروس روی کاغذ گراف داریم این…

1 هفته ago

آموزش طراحی لباس عروس

امروز صفر تا صد یک طراحی لباس عروس رو با ما همراه باشید. طراحی لباس…

1 هفته ago

آموزش طراحی لباس با آبرنگ

سلام  خدمت هنرجویان خوب اکادمی پارس  کاری که  میخوایم الان باهم دیگه انجام بدیم یه…

2 هفته ago