۰۲۶-۳۲۵۰۵۲۰۵ کرج / ۶۶۵۶۵۹۵۰-۰۲۱ تهران

۰۲۶-۳۲۵۰۵۲۰۵ کرج / ۰۲۱۶۶۵۶۵۹۵۰ تهران

انتخاب عینک مناسب چهره

انتخاب عینک مناسب چهره

در این مقاله می خواهیم درباره ی انتخاب عینک مناسب چهره صحبت کنیم. با آکادمی پارس همراه باشید.عینک همیشه جزو اکسسوری های(کلیپ تصویرسازی اکسسوری ) پرطرفدار و پرکاربرد است، انتخاب درست آن باعث می شود که استایل زیباتری داشته باشیم.وقتی می خواهید عینک بخرید علاوه بر اینکه چه عینکی در هر فصل مد می شود به این توجه داشته باشید که صورتتان چه فرمی دارد و چه عینکی مناسب است .

چگونه فرم صورت را برای عینک مناسب چهره بشناسیم

قبل از انتخاب فریم عینک باید فرم صورت را بشناسیم تا با به کارگیری خطوط فریم ،فرم ایده آل تری به صورت بدهیم.

انواع فرم صورت

گرد

این چهره دارای زاویه های کمتری است و حالت گرد دارد .کسانی که صورت گردی دارند باید از فریم هایی استفاده کنند که خطوط تیزی دارد و صورت را دارای زاویه می کند. و همچنین استفاده از شیشه های رنگی مناسب است.

انتخاب عینک مناسب چهره

مربع

این چهره ها در طول و عرض تقریبا یکسان هستند.این افراد اغلب پیشانی بلند و فک پهنی دارند. استفاده از فریم های بیضی شکل صورت را متعادل می کند.

انتخاب عینک مناسب چهره انتخاب عینک مناسب چهره

بیضی

این چهره ها معمولا با هر عینکی زیبا به نظر می رسند. اما نباید از عینک های خیلی بزرگ استفاده شود. نهایت اندازه ی عینک از زیر ابرو تا بالای استخوان گونه باشد .

انتخاب عینک مناسب چهره انتخاب عینک مناسب چهره

مستطیل

این چهره مانند بیضی ولی دارای زاویه است .این چهره ها نباید از عینک های بزرگ و مستطیل شکل استفاده کنند چون چهره را عریض تر نشان می دهد.

انتخاب عینک مناسب چهره انتخاب عینک مناسب چهره

لوزی

چهره هایی که در وسط صورت پهن است و در پیشانی و چانه عرض صورت کم می شود.این چهره ها باید از فریم های بیضی شکل استفاده کنند.

انتخاب عینک مناسب چهره

قلبی

چهره های قلب شکل و یا مثلثی که در بالای صورت پهن است و در چانه باریک تر می شود.از عینک هایی استفاده شود که در قسمت بالای آن دارای خطوط صاف نباشد .

انتخاب عینک مناسب چهره

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شروع به تایپ کنید برای نوشته‌های که به‌دنبال آن هستید.
صفحه اصلی
دوره آموزش طراحی لباس