۰۲۶-۳۲۵۰۵۲۰۵ کرج / ۶۶۵۶۵۹۵۰-۰۲۱ تهران

۰۲۶-۳۲۵۰۵۲۰۵ کرج / ۰۲۱۶۶۵۶۵۹۵۰ تهران

اموزش الگوی شلوار زنانه

اموزش الگوی شلوار زنانه

با اموزش الگوی شلوار زنانه همراه ما باشید .در مقاله ی  (الگوی شلوار دخترانه)  رسم الگوی شلوار را آموزش دادیم در این آموزش کنترل های مهم را بررسی می کنیم.با آکادمی پارس همراه باشید.

 

برای آموزش خیاطی اینجا کلیک کنید

برای آموزش طراحی لباس اینجا کلیک کنید

شماره تلفن : ۶۶۵۶۵۹۴۰-۰۲۱

   برای کنترل الگوی شلوار ها به روش زیر عمل می کنیم. خط زرد رنگ خط پهلوی شلوار است. خطوط پهلو را روی الگوی جلو و پشت اندازه بگیرید این خطوط باید با هم مساوی باشند.(الگوی شلوار زنانه به روش مولر)خط آبی و قرمز خط پهلوی دم پای شلوار در داخل پا هستند، این دو خط باید به هم دوخته بشوند. پس از فاق جلو تا دم پای جلو باید= فاق پشت تا دم پای پشت.

اموزش الگوی شلوار زنانه

اموزش الگوی شلوار زنانه

   در صورتی که هر یک از خطوط کوتاه تر یا بلند تر باشند چه می کنیم.فرض کنید خط آبی از خط قرمز ۲ سانت کوتاه تر است. در این صورت روی خط زانو (روی الگوی مربوط به خط آبی که کوتاه است) یک خط به سمت پهلو رسم کرده و این خط را برش می زنید.(الگوی شلوار راحتی زنانه)حالا خط نارنجی رنگ که علامت قیچی دارد ،برش می خورد. و دو سانتی متر ( مقدار کوتاهی) اوازمان داده می شود. انتهای اوازمان در خط پهلو به صفر می رسد.
اموزش الگوی شلوار زنانه

الگوی شلوار

   در کل بعد از رسم الگو وقتی این کنترل را انجام دادید، برای اضافی کردن مقدار لازم به خطی که کوتاه تر است، اوازمان می دهید، این اوازمان روی خط زانو انجام می شود.(الگوی شلوار کمرکش زنانه)کنترل بعدی خط کمر می باشد که اطراف ساسون ها را روی خط کمر جلو و پشت اندازه می گیرید. مجموع خطوط روی خط کمر پشت و جلو باید مساوی با دور کمر شلوار باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شروع به تایپ کنید برای نوشته‌های که به‌دنبال آن هستید.
صفحه اصلی
دوره آموزش طراحی لباس