۰۲۶-۳۲۵۰۵۲۰۵ کرج / ۶۶۵۶۵۹۵۰-۰۲۱ تهران

۰۲۶-۳۲۵۰۵۲۰۵ کرج / ۰۲۱۶۶۵۶۵۹۵۰ تهران

آموزش طراحی لباس نوزاد

آموزش طراحی لباس نوزاد

  در این مقاله می خواهیم آموزش طراحی لباس نوزاد را برای شما ارائه دهیم.در اینجا به بررسی رنگ در لباس نوزاد می پردازیم . در طراحی و انتخاب لباس نوزاد یکی از مهم‌ترین معیارها رنگ این لباس‌ها می‌باشد. رنگ‌ها به شکل مستقیم و یا غیرمستقیم تاثیر عمیقی بر ذهن انسان‌ها می‌گذارند. شخصیت انسان‌ها از همان نوزادی شکل می‌گیرد. بنابراین رنگ‌های اطراف او می‌توانند تاثیر زیادی بر رشد او داشته باشند.(آموزش دوخت سرهمی نوزادی )لباس همیشه بر تن کودک است و هرلحظه با اوست.پس می‌توان گفت که رنگ‌ ها یکی از مهم‌ترین قسمت‌های انتخاب لباس بچگانه است. زیرا رنگ تاثیر زیادی بر شخصیت، یادگیری، هیجانات و آرامش کودکان خواهد گذاشت. اگر این رنگ‌ها در لباس بچگانه درست انتخاب شوند می‌توانند تاثیر خوبی در کودکانتان بگذارند. (ست نوزادی )

برای آموزش خیاطی اینجا کلیک کنید

برای آموزش طراحی لباس اینجا کلیک کنید

آموزشگاه خیاطی کرج

 

شماره تلفن : ۶۶۵۶۵۹۴۰-۰۲۱

آموزش طراحی لباس نوزاد

آموزش طراحی لباس نوزاد

رنگ هایی که با رنگ سفید ترکیب می شوند مناسبترین رنگ ها برای این گروه سنی می باشد.

این رنگ ها شامل : انواع آبی سفید ، سبز سفید ، زرد سفید ، صورتی ، گلبهی و سفید.

برای مثال مجاورت سفید در کنار رنگ ها می تواند فضایی لطیف ، پاک ، آرام و معصومانه ایجاد نماید.

   رنگ‌های سردی مانند رنگ آبی و سبز و بنفش (آموزش رنگ شناسی در طراحی لباس ) نیز احساسات مخصوص به خود را در کودک شما به وجود می‌آورند. برای مثال رنگ سبز موجب می‌شود یگانگی وجود انسان با طبیعت در وجود کودک شما شکل بگیرد. این رنگ به او حس رشد و نو شدن می‌دهد. رنگ آبی حس پرواز و صلح و آرامش را به وجود می‌آورد. باعث کاهش سرعت ضربان قلب و تنفس می‌شود. آبی تیره نیز حس اعتماد به نفس به کودک شما خواهد داد.

    رنگ‌های سبز و آبی بهترین انتخاب برای لباس بچگانه خواهد بود، به خصوص برای کودکانی که بیش فعال هستند. از طرفی از این رنگ‌ها را در لباس راحتی و خواب کودک نیز برای آرامش بخشیدن به فرزند دلبندتان می‌توانید استفاده کنید. در تصاویر زیر نمونه‌ای از بهترین طرح‌های لباس بچگانه را در ترکیب‌های رنگی سرد می‌توانید مشاهده کنید​.آموزش طراحی لباس نوزاد آموزش طراحی لباس نوزاد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شروع به تایپ کنید برای نوشته‌های که به‌دنبال آن هستید.
صفحه اصلی
دوره آموزش طراحی لباس