۰۲۶-۳۲۵۰۵۲۰۵ کرج / ۶۶۵۶۵۹۵۰-۰۲۱ تهران

۰۲۶-۳۲۵۰۵۲۰۵ کرج / ۰۲۱۶۶۵۶۵۹۵۰ تهران

آموزش دوخت مقنعه

آموزش دوخت مقنعه

در این مقاله قصد داریم آموزش دوخت مقنعه ساده را به شما علاقه مندان به هنر خیاطی آموزش بدهیم. اگر دختر محصل دارید و یا خودتان با شروع مهر و باز شدن مراکز آموزشی احتیاج به داشتن مقنعه دارید پس دست به کار شوید و خودتان آن را بدوزید . با آموزش خیاطی همراه آکادمی پارس باشید. مقدار پارچه برای دوخت این مقنعه ۸۰ سانتی متر تا یک متر است و عرض آن نباید از ۱۱۰ کمتر باشد. برای دختربچه ها هم معمولا ۷۰ تا ۷۵ سانتی متر پارچه برای دوخت مقنعه لازم است.

برای آموزش خیاطی اینجا کلیک کنید

برای آموزش طراحی لباس اینجا کلیک کنید

شماره تلفن : ۶۶۵۶۵۹۴۰-۰۲۱

آموزش دوخت مقنعه آموزش دوخت مقنعه آموزش دوخت مقنعه

آموزش دوخت مقنعه

   بعد از تا زدن پارچه از سمت دولای باز پارچه که یک لبه آن ترکی و یک لبه آزاد است اندازه صورت را جدا می کنیم (برای اندازه گیری صورت دورتادور صورت را اندازه گیری (آموزش تصویری اندازه گیری در خیاطی) می کنیم و تقسیم بر ۲ می کنیم یا از کنار سر از بالای پیشانی تا زیر چانه را اندازه می گیریم) . سپس قد جلوی مقنعه را از زیر جای صورت تا پایین علامت میز نیم. برای قسمت پشت هم (قد صورت +بلندی جلو مقنعه +۱۵تا۲۰ سانتی متر) روی اریب پارچه یا دولای بسته علامت می زنیم و این دو نقطه را به صورت هلال به هم وصل می کنیم به صورتی که حدود ۱۰ سانتی متر از جلو و پشت حالت صاف داشته باشد.

آموزش خیاطی

   بعد قسمت جلو را می دوزیم و پایین مقنعه را سردوز می کنیم و آماده استفاده است. (آموزش گام به گام خیاطی بدون الگو) اگر هم خواستیم روی شانه مقنعه خالی شود . (مثل مقنعه مجری های تلوزیون ) از وسط پایین مقنعه به اندازه ۵تا۱۵ سانتی متر بالا رفته و به دو طرف هلال می کنیم. (دوخت چادر نماز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شروع به تایپ کنید برای نوشته‌های که به‌دنبال آن هستید.
صفحه اصلی
دوره آموزش طراحی لباس