۰۲۶-۳۲۵۰۵۲۰۵ کرج / ۶۶۵۶۵۹۵۰-۰۲۱ تهران

۰۲۶-۳۲۵۰۵۲۰۵ کرج / ۰۲۱۶۶۵۶۵۹۵۰ تهران

آستین پفی دخترانه

آستین پفی دخترانه

 در این آموزش چگونگی رسم آستین پفی دخترانه و دوختن آن را برای شما آماده کرده ایم آستین پفی بیشتر در لباس های کودکانه مورد استفاده قرار می گیرد البته برای بعضی از لباس های مجلسی نیز می توانید از آستین پفی استفاده کنید. در آینده دوختن انواع مدل آستین را به شما آموزش می دهیم.(آموزش آستین پفی)

برای آموزش خیاطی اینجا کلیک کنید

برای آموزش طراحی لباس اینجا کلیک کنید

شماره تلفن : ۶۶۵۶۵۹۴۰-۰۲۱

   از الگوی اولیه ی آستین استفاده می کنیم.تمام کنترل های آستین مانند دور حلقه ،دور بازو و دور مچ را انجام می دهیم.قد آستین را به اندازه ی دلخواه مشخص می کنیم.(انواع آستین لباس)

آستین پفی دخترانه

    خط بازو (خط بعد از حلقه آستین) را به ۶ قسمت مساوی تقسیم کرده و این نقاط را از بالا به حلقه آستین و پایین به خط مچ وصل می کنیم.بین تمام خط را اوزمان ۳ تا ۱۰ سانتی متر می دهیم.حالا خط وسط آستین را مشخص می کنیم.سپس از خط وسط آستین ۳-۵ سانتیمتر بالا رفته و منحنی آستین را اصلاح می کنیم.سپس الگو را برش زده و روی پارچه دولا می اندازیم.قسمت بالا ی آستین را یک سوزن ته گرد می زنیم.

آستین پفی دخترانه

پیراهن استین پفی دخترانه

   برای کنترل خط وسط آستین،متر را در قسمت بالای آستین (تاج آستین) از خط وسط آستین به سمت دولای باز پارچه امتداد می دهیم.بعد از کنترل الگو را برش میزنیم با اضافه درز ۱ سانتی متر برای تاج آستین و ۲ سانت برای درز آن  قسمت خط وسط و جلوی آستین را حتما چرت بزنید.درز آستین را می دوزیم.قسمت تاج آستین را نیز دوخت درشت می زنیم تا چینکش کنیم. مقدار چین باید به اندازه ای باشد که با حلقه ی لباس برابر باشد.(آموزش دوخت آستین مچ دار)دقت کنید که چین باید روی تمام نقاط حلقه به طور منظم پخش شده باشد. سپس با توجه به جلوی آستین و مماس کردن خط وسط جلو با سرشانه آستین را کوک زده و بعد از پرو چرخ می کنیم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شروع به تایپ کنید برای نوشته‌های که به‌دنبال آن هستید.
صفحه اصلی
دوره آموزش طراحی لباس