۰۲۶-۳۲۵۰۵۲۰۵ کرج / ۶۶۵۶۵۹۵۰-۰۲۱ تهران

۰۲۶-۳۲۵۰۵۲۰۵ کرج / ۰۲۱۶۶۵۶۵۹۵۰ تهران

الگو دامن کلوش کله قندی

الگو دامن کلوش کله قندی

با آموزش الگو دامن کلوش کله قندی در خدمت شما دوستان عزیز هستیم.این آموزش توسط سرکار خانم آسیه نوایی تهیه و تدوین گردیده است.

الگو دامن کلوش کله قندیبرای برش  دامن کلوش بهتر است ترسیم الگو روی پارچه انجام شود و برش زده شود.برای دامن کلوش کله قندی احتیاج به دو قد و نیم پارچه داریم اگر عرض پارچه 150 سانتی متر بود برای دامن بلند حتما باید 3 متر پارچه خریداری شود.

فرمول دامن کلوش کله قندی
در حالت عادی برای انداختن الگو روی پارچه از سمت عرض پارچه تا می کنیم اما برای دامن کلوش پارچه را از سمت طول تا می کنیم سپس شروع به ترسیم الگو می کنیم.از آن سمت پارچه که دولای بسته می باشد از گوشه بالا اندازه یک سوم دور کمر پایین آمده (فاصله 1 تا 2)

الگو دامن کلوش کله قندی

برش دامن کلوش کله قندی
2 تا 3 سانتی متربه اندازه قد دامن پایین می آییم. سپس به مرکزیت 1 نقاط 2 و 3 را پرگار می کنیم. د رآخر با متر ایستاده ربع دایره فاصله 2 تا 4 را اندازه زده باید اندازه یک دوم دور کمر + جای دوخت برای دوخت زیپ حاصل شود. پس از کنترل کردن با در نظر گرفتن جای دوخت، دامن را برش می زنیم. اکنون دامن ما تکمیل شده است. حال پس از برش زیپ دامن را دوخته و کمر را نیز دوخت می زنیم.
برای آموزش خیاطی اینجا کلیک کنید

برای آموزش طراحی لباس اینجا کلیک کنید

شماره تلفن : ۶۶۵۶۵۹۴۰-۰۲۱

آکادمی هنر پارس برای عزیزان و علاقه مندان به هنر خیاطی و طراحی لباس که به هر دلیلی نمی توانند در کلاس های حضوری شرکت کنند، کلاس های مجازی خیاطی و طراحی لباس را در نظر گرفته تا شما عزیزان با خیالی آسوده به علاقه و هدف خود دست پیدا کنید.
آکادمی هنر پارس برای سهولت شما هنرجویان عزیز از تجهیزات پیشرفته تری استفاده میکند تا شما عزیزان به راحتی و با خیالی آسوده به آموزش خود بپردازید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شروع به تایپ کنید برای نوشته‌های که به‌دنبال آن هستید.
صفحه اصلی
دوره آموزش طراحی لباس