پیمانکاری دوخت صنعتی

تن جامه BODY DRESS یکی از زیرمجموعه های آکادمی بین المللی هنر پارس می باشد که از سال ۸۸ فعالیت خود را آغاز نموده و در زمینه تولیدات تریکو و نساجی فعالیت می کند از محصولات این کمپانی می توان سوئشرت، انواع تی شرکت، شلوار، پیراهن، شلوارک، ژیله، کاردیگان و … نام برد که نمونه های این محصولات را می توانید در سایت WWW.BODYDRESSCO.COM مشاهده نمایید.
تن جامه (BD) مجهز به چرخ های خیاطی مدرن از جمله چرخ خیاطی زیگزال کامپیوتری، راسته کامپیوتری، میاندوز کامپیوتری، مادگی و دکمه صنعتی کامپیوتری، چرخ ا؟ فیوزینگ، قیچی برش صنعتی، قیچی قد زن و … می باشد.
تن جامه (BD) سالانه ظرفیت تولید ۲۰۰/۰۰۰ واحد لباس را دارا می باشد که ۱۰۰/۰۰۰ واحد تولیدات خود مجموعه تن جامه و با نام تجاری BODY DRESS و لوگوی BD عرضه می شود و ما بقی به صورت پیمانکاری برای برندهای مختلف و به درخواست متقاضیان و عمده فروشان دوخته می شود.
از جمله مشتریان دوخت تن جامه (BD) می توان پوشاک جامه پوش آرا ، پوشاک بچه گانه پیانو، پوشاک عاشور و شرکت پاتن جامه و … را نام برد.
تن جامه (BD) آمادگی پیمانکاری دوخت ( از ابتدا تا تحویل کار) تولید محصولی با کیفیت را دارد.
طراحی و دوخت لباس تک
آکادمی بین المللی هنر پارس به جهت بهرمندی از بهترین طراحان و دوزندگان در ایران و جهان نامی آشنا در صنعت طراحی به شمار می آید.
یکی از اصلی ترین معرف های یک کمپانی یا سازمان پوشش کارکنان می باشد. تمامی خوانندگان، سیاست مداران و کارکنان باید از بهترین پوشش ها برخوردار باشند زیرا یکی از نمادهای شخصیت شیک پوشی می باشد آکادمی بین المللی پارس با بکارگیری بهترین و بروزترین ابزارهای تولید لباس و با همکاری مجرب ترین طراحان و دوزندگان لباس در ایران، ایتالیا و ترکیه می تواند شیک ترین لباس ها را مناسب شخص خاص، سازمان ارائه نماید.
خوانندگان عزیز کشور ، بازیگران محترم، اشخاصی که می خواهند همیشه تک باشند و در یک مجموعه از هر لحاظ بدرخشند، تمامی سازمان ها و شرکت های معتبر که خواهان لباس فرم جهت کارکنان خود در داخل سازمان یا نمایشگاه های بین المللی می باشند، اشخاصی که خواهان لباس خاص با طرح و رنگی متفاوت می باشند می توانند جهت سفارش با آکادمی بین المللی هنر پارس تماس حاصل نمایند.
جهت سفارش و راهنمایی و مشاوره می توانید با آکادمی بین المللی هنر پارس تماس حاصل نمایید.