۰۲۶-۳۲۵۰۵۲۰۵ کرج / ۶۶۵۶۵۹۵۰-۰۲۱ تهران

۰۲۶-۳۲۵۰۵۲۰۵ کرج / ۰۲۱۶۶۵۶۵۹۵۰ تهران

آموزش مجازی طراحی لباس

مختصری در مورد آموزش مجازی طراحی لباس:

در این دوره آموزشی شما 0 تا 100 طراحی لباس را یاد میگیرید و به تدابیر خطی، طراحی لباس ، تکنیک و جنسیت سازی و مبانی رنگ و… مسلط خواهید شد و برای ورود به بازار کار و همچنین راه اندازی کسب و کار شخصی خودتان مثل مزون و یا تولیدی پوشاک آماده میشوید. همچنین میتوانید تمامی لباس های خود و اطرافیان و حتی سلبریتی ها را خودتان طراحی نمایید. در ادامه سرفصل های این دوره آموزشی را میتوانید بررسی بفرمایید و با مزایای دوره های آموزشی آکادمی پارس آشنا شوید.

آموزش خطوط و ارزش خطی ها
آموزش طراحی احجام و سایه روشن
آموزش طراحی مانکن تمام رخ هندسی
آموزش طراحی مانکن سه رخ هندسی
آموزش طراحی مانکن نیم رخ هندسی
طراحی مانکن چوب کبریتی
طراحی مانکن حرکتی
نرم کردن مانکن هندسی
آموزش تقسیم بندی چهره
آموزش طراحی لب
آموزش طراحی بینی
آموزش طراحی مو
آموزش طراحی چهره تمام رخ
آموزش طراحی چهره سه رخ
آموزش طراحی چهره نیم رخ
آموزش طراحی دست
آموزش طراحی پا
آموزش طراحی کفش
طراحی انواع چین و چروک
آموزش سایه روشن ها
طراحی انواع دامن و مدل های خلاقانه
طراحی انواع شلوار و مدل های خلاقانه
طراحی انواع لباس ورزشی و مدل های خلاقانه
طراحی انواع یقه بلوز و شومیز و مدل های خلاقانه
طراحی انواع آستین بلوز و شومیز و مدل های خلاقانه
طراحی انواع مانتو و مدل های خلاقانه
طراحی انواع پپیراهن و مدل های خلاقانه
طراحی لباس فرم بر اساس لوگو
آموزش کانسپت
آموزش ترکیب بندی در طراحی لباس
آشنایی با چرخه رنگ و آموزش رنگ های گرم و سرد
آموزش خصوصیات رنگ ها
آموزش خاکستری های رنگی
آموزش رنگ بدن
آموزش رنگ صورت
آموزش رنگ آمیزی مو
آموزش جنسیت سازی جین
آموزش جنسیت سازی خز بلند و کوتاه
آموزش جنسیت سازی بافتنی و کرکی
آموزش جنسیت سازی چرم
آموزش جنسیت سازیورنی
آموزش جنسیت سازی پوست ماری
آموزش جنسیت سازی پوست پلنگی
آموزش جنسیت سازی مخمل
آموزش جنسیت سازی پارچه چهارخانه
آموزش جنسیت سازی پارچه گلدار
آموزش جنسیت سازی پارچه راه راه
آموزش جنسیت سازی پارچه لمه و پولک
آموزش جنسیت سازی پارچه تور و حریر
آموزش جنسیت سازی پارچه ساتن
آموزش طراحی اکسسوری

مزایای کارت هوشمند ۵ ساله :

شرکت در ورکشاپ های آموزشی برای دارندگان کارت هوشمند پشتیبانی (هنرجویان آکادمی پارس) رایگان میباشد.

هنرجویان و دارندگان کارت پشتیبانی تا ۵ سال به صورت رایگان میتوانند ار کلاس های رفع اشکال آکادمی پارس استفاده کنند.

استفاده از تجهیزات کارگاه الگوسازی و دوخت آکادمی پارس به مدت ۵ سال برای هنرجویان و دارندگان کارت پشتیبانی رایگان میباشد.

دارندگان کارت پشتیبانی و هنرجویان آکادمی پارس میتوانند تا ۵ سال تمامی تورهای آموزشی آکادمی پارس را رایگان شرکت کنند. (تورها شامل : بازدید از کارخانجات صنعتی – بازدید از گلدوزی های صنعتی – بازدید از چاپخانه های صنعتی پوشاک و… میباشد.)

دارندگان کارت پشتیبانی و هنرجویان میتوانند از مشاوره های آکادمی پارس در زمینه الگوسازی و دوخت به صورت رایگان استفاده کنند. (ویژه هنرجویان دوره الگوسازی و دوخت)

دارندگان کارت پشتیبانی و هنرجویان میتوانند از مشاوره های آکادمی پارس در زمینه راه اندازی کسب و کار، مزون، تولیدی و… به صورت رایگان استفاده کنند. (ویژه تمامی هنرجویان آکادمی پارس )

دارندگان کارت پشتیبانی و هنرجویان آکادمی پارس در صورت تمایل خودشان به بازار کار معرفی میشوند (بازار کار تضمینی)

4400000 تومان
قیمت اصلی دوره
قیمت با تخفیف ویژه

سوالات متداول آموزش طراحی لباس آنلاین

بلافاصله بعد از ثبت نام و پرداخت شهریه، شما به محتوای آموزشی دسترسی خواهید داشت و به راحتی میتوانید از یک آموزش حرفه ای لذت ببرید.

داشتن لپ تاب، موبایل هوشمند و یا هر ابزاری که قابلیت استفاده مرورگر داشته باشد امکان مشاهده آموزش های طراحی لباس آنلاین را دارد.

ین دوره مزایای زیادی دارد. برای مثال :
شما تا 5 سال میتوانید در ورکشاپ های آکادمی پارس رایگان شرکت کنید.
شما تا 5 سال میتوانید در تورهای بازدید از کارخانه آکادمی پارس به صورت رایگان شرکت کنید.
شما تا 5 سال میتوانید از مشاوره های راه اندازی و توسعه کسب و کار به صورت رایگان استفاده کنید.
شما تا 5 سال میتوانید از تجهیزات آکادمی پارس به صورت رایگان استفاده بفرمایید.
همچنین شما تا 5 سال میتوانید از کلاس های رفع اشکال حضوری هم استفاده بفرمایید.
و…

برای مشاهده دوره ها با کیفیت full hd به اینترنت فور جی نیاز دارید اما با سیستم هوشمند پخش با تمام اینترنت های داخل کشور اعم از ای دی اس ال ، تی دی ال تی و.. قابلیت مشاهده دوره دارید.

بله بعد از دوره آموزشی برای تمامی هنرجویان مدرک .زارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و بنیاد ملی مد و لباس صادر میشود که معتبرترین مدرک پوشاک ایران میباشد و دو زبانه و ترجمه شده و قابل قبول تمامی کشور ها نیز میباشد. برخی از مزایای این مدرک : کمک به پرونده مهاجرت، دریافت وام برای شروع یا توسعه کسب و کار، دریافت مجوز و پروانه کسب و خیلی مزایای دیگر میباشد.

خیر، دوره مجازی از نظر کیفیت دقیقا مشابه دوره حضوری هستش و با کیفیت خیلی بالایی ظبط شده است و مزایای بیشتری هم نسبت به دوره حضوری دارد. جدا از شهریه خیلی پایین تر، شما این امکان را دارید، هر جای آموزش که نیاز است، ویدئو را به عقب برگردانید و دوباره و دوباره آموزش ببینید و این امکان در دوره های حضوری امکان پذیر نیست.

نمونه کار هنرجویان
آموزش مجازی طراحی لباس

 آکادمی هنر پارس بهترین شرایط را برای شما رقم زده است. در این آکادمی با در نظر گرفتن دوره‌های آموزش مجازی طراحی لباس،  گامی هدفمند برای رفع نیاز بسیاری از هنرجویان برداشته شده است.

شاید آموزش مجازی برای طراحی لباس برای شما باورنکردنی باشد، اما با توجه به پیشرفت‌های آکادمی در زمینه‌ی آموزش مجازی، امروزه شاهد استقبال بسیار زیاد مخاطبین از سراسر کشور خواهیم بود که هر کدام اهداف بلند مدت و شایسته‌ای را در سر می‌پرورانند.

هدف از برگزاری دوره‌های آموزش مجازی طراحی لباس چیست؟

امروزه که به دلیل مشغله‌های کاری افراد، بیماری‌ و بسیاری از موارد دیگر، حضور افراد در برخی از مراکز غیر ممکن بوده است، بهترین راهکار برای بهره برداری از زمان، استفاده از کلاس‌های مجازی می‌باشد. همانطور که می‌دانید یکی از مراکز معتبر برای تدریس اصول کاربردی و مهم خیاطی، آکادمی پارس است که مزایای فوق العاده‌ای را برای هنرجویان در نظر گرفته است. اما گاها حضور افراد از برخی شهرستان‌ها بسیار سخت و دشوار می‌باشد. لذا این آکادمی خبرهای خوشی را برای افرادی که تمایل به حضور در کلاس‌های آموزشی دارند، اما به هر دلیل قادر به شرکت در این کلاس‌ها نخواهند بود، در بر دارد.

کلاس‌های آموزش مجازی طراحی لباس از جمله دوره‌های آموزشی پرطرفدار و محبوب می‌باشد که به دلیل برخورداری از سرفصل‌های بسیار حساس و مهم، نیاز اولیه برای آموزش خیاطی به شمار می‌رود. لذا این آکادمی اقدام به ارائه‌ی سرفصل‌های مهم در این آموزش مجازی نموده است تا هنرجویان بتوانند از تخصص و دانش کافی در این زمینه برخوردار شده و به یک طراح حرفه‌ای مبدل گردند. لازم به ذکر است که این آکادمی برای کلاس‌های آموزش مجازی، از اساتید خبره و حرفه‌ای دعوت به همکاری نموده است تا هنرجویان بتوانند بار اطلاعاتی کامل‌تری را از آنها دریافت نمایند.

سرفصل‌های مهم برای آموزش مجازی طراحی لباس در آکادمی هنر پارس:

سرفصل‌های تعیین شده در این آکادمی با توجه به استانداردهای تعیین شده و همچنین با توجه به دانش، تخصص و تجربه‌ی افراد حرفه‌ای و متخصص در زمینه‌ی طراحی انواع لباس بوده است. هدف از تعیین این سرفصل‌ها، افزایش سطح علمی و عملی هنرجویان می‌باشد که سبب عملکرد همتراز آنها با متدهای روز دنیا خواهد شد. از مهمترین سرفصل‌های آموزشی در این کلاس‌های مجازی می‌توان به:

  • طراحی بر اساس اندام
  • شناخت مبانی مهم طراحی لباس
  • آموزش رنگ شناسی
  • الگوسازی و طراحی لباس
  • آموزش طراحی لباس با نرم افزار مناسب

و بسیاری از سرفصل‌های مهم دیگر که برای پی بردن به آنها می‌توانید با مشاوران متخصص این آکادمی ارتباط برقرار نمایید. در این کلاس‌های آموزشی به بسیاری از موارد از جمله طراحی اندام‌ها مانند: اندام‌های استخوانی و یا اندام‌‍‌های ماهیچه‌ای، طراحی لباس با توجه به جنسیت، رنگ شناسی و بسیاری از موارد دیگر، بسیار توجه خواهد شد.آموزش مجازی طراحی لباس

آیا آموزش مجازی طراحی لباس در آکادمی پارس، همراه با مدرک بوده است؟

این آکادمی به تمام نیازهای مشتریان اندیشیده است و از این رو با توجه به اصول مهم مشتری مداری، اقدام به عرضه‌ی مدارک مناسب، پس از طی کردن دوره‌ی آموزشی خواهد نمود. پس از اتمام این دوره‌ی آموزشی، مدارکی از جمله:

  • مدرک بنیاد ملی مد و لباس
  • مدرک وزارت ارشاد
  • مدرک بین المللی و دو زبانه آکادمی پارس

ارائه خواهد شد. لذا هنرجویان می‌توانند به راحتی و بدون دغدغه در این کلاس‌ها شرکت نموده و از مزایای خاص آن بهره مند شوند. از دیگر مدارک عرضه شده در این آکادمی، می‌توان به کارت گارانتی 5 ساله‌ی آن اشاره نمود. در این کارت گارانتی هنرجویان می‌توانند مزایایی از قبیل:

  • شرکت در کلاس‌های رفع اشکال به مدت 5 سال
  • شرکت در ورکشاپ‌ها
  • شرکت در تورهای آموزشی
  • دریافت مشاوره‌های شغلی

و بسیاری از مزایای دیگر را تجربه نمایند. در این آکادمی شما می‌توانید از یک بازار کار تضمینی بهره مند شوید. به جرات می‌توان گفت با اعتماد به ما می‌توانید بهترین‌ها را که تاکنون تجربه نکرده‌اید، تجربه کنید. لذا با کسب اطلاعات جامع از ورود به کلاس‌های آموزشی از طریق مشاوران متخصص، می‌توانید قبل از به هدر رفتن زمان، آن را ذخیره کنید.آموزش مجازی طراحی لباس

صفر تا صد طراحی با آموزش مجازی طراحی لباس در آکادمی هنر پارس:

اگر شما هم از طراحی و نقاشی هیچ سر رشته‌ای ندارید، نگران نباشید. در این آکادمی حتی به صورت مجازی نیز می‌توانید از صفر به صد تبدیل شوید. آموزش طراحی لباس یکی از مهمترین فاکتورها برای دوخت لباس‌های جذاب و منحصر بفرد به شمار می‌رود که از بازار کار پررونق و پر طرفداری برخوردار بوده است. در این طراحی‌ها هنرجویان به اهمیت جذابیت لباس، نوع ترکیب رنگ‌ها، دوخت منحصر بفرد و حساس و بسیاری از موارد دیگر پی برده و در جهت ارتقا دانش خود، تلاش خواهند نمود.

آکادمی هنر پارس نیز در این زمینه، خلاقیت‌های بسیار زیادی را به کار بسته و با اهدای پکیج‌های آموزشی پس از طی کردن دوره‌ی آموزشی نیز همراه هنرجویان بوده و در صورت بروز مشکل برای آنها، بهترین راهنما خواهد بود. لازم به ذکر است که این آکادمی تا 5 سال همواره هنرجویان آموزش دیده را پشتیبانی کرده و در صورت بروز مشکلات مختلف، آنها را همراهی خواهد نمود.

شهریه در نظر گرفته شده برای دوره‌های آموزش مجازی طراحی لباس بسیار مناسب و مقرون به صرفه بوده است. این آکادمی با در نظر گرفتن نکات بسیار مهم و همچنین توجه به شرایط اقتصادی هنرجویان، هزینه‌ی بسیار مناسب و مقرون به صرفه‌ای را برای آموزش مجازی در نظر گرفته است. لذا هنرجویان با پرداخت کمترین هزینه می‌توانند از دانش و تخصص افراد خبره و حرفه‌ای در زمینه‌ی طراحی انواع لباس‌های روز دنیا، بهره مند شده و در جهت پیشرفت خود، گام‌های ارزشمندی بردارند. آیا می‌دانستید که امروزه بازار کار طراحان لباس بسیار پر رونق بوده است؟ از این جهت هرگز دغدغه‌ی ورود به بازار کار را نداشته باشید. زیرا آکادمی هنر پارس در این زمینه نیز شما را همراهی نموده و بازار کار تضمینی را برای شما رقم زده است.

 

طراحی لباس و کفش جزو آموزش های هنری است که میتوان زیر نظر یک آموزشگاه طراحی لباس حرفه ای مثل آکادمی هنر پارس سپری کرد.
در آموزش طراحی لباس آنلاین تفاوتی با دوره های حضوری در اکادمی پارس وجود ندارد و تمامی خدمات پشتیبانی دوره ها و کیفیت مشابه است.

مزیت های آموزش غیر حضوری طراحی لباس

  • در این دوره از آموزش ها تمامی مراحل آموزش به صورت مرحله به مرحله و از مبتدی تا پیشرفته است.
  • بارها و بارها امکان مشاهده دوره با بهترین کیفیت ویدیویی رو دارید و محدودیتی در نمایش وجود ندارد.
  • اموزش ها مبتنی بر شماره تماس شماست و از هر جای ایران قابلیت دسترسی وجود دارد و مشکلات DVD آموزشی طراحی لباس مجازی برطرف شده است.
نمایش همه بستن
شروع به تایپ کنید برای نوشته‌های که به‌دنبال آن هستید.
صفحه اصلی