آموزش الگوسازی و دوخت

آموزش لباس مجلسی و لباس شب

مدت و شهریه دوره آموزشی

مدت زمان دوره: 16 جلسه

 

طول دوره: 2 ماه

 

هفته ای دو جلسه: شنبه ها و دوشنبه ها

 

هفته ای دو جلسه: یکشنبه ها و سه شنبه ها

 

هفته ای یک جلسه: چهارشنبه ها یا پنجشنبه ها یا جمعه ها (فشرده)

پیش نیاز                      آموزش خیاطی و نازکدوزی

مشاوره رایگان
۰۲۱-۶۶۵۶۵۹۵۰/ ۰۲۶-۳۲۵۰۵۲۰۵

دوره آموزشی خود را آنلاین رزرو کنید و تا 100 هزار تومان تخفیف بگیرید.

 تخفیف ویژه (مدت محدود)

10/000/000

مختصری در مورد آموزش لباس مجلسی و لباس شب:

الگوسازی، دوخت لباس مجلسی
مدل های حرفه ای و به روز
آموزشگاه هنر پارس مفتخر است دوره آموزش لباس مجلسی و لباس شب را معرفی کند. هدف از دوره آموزش لباس مجلسی، فراگیری کامل تمامی سرفصل های لباس مجلسی و شب می باشد. هنرجویان بعد از دوره به الگوسازی و دوخت انواع لباس مجلسی و شب مسلط می شوند. از سرفصل های متنوع این دوره در ادامه مطالب مطلع شوید.

آموزش تبدیل الگوی اولیه به اساس لباس مجلسی
آموزش و مدل سازی الگوی اولیه به بالاتنه دکلته
آموزش الگوسازی و دوخت دکلته مجلسی
آموزش فنردوزی
آموزش کاپ گذاری
آموزش آسترکشی دکلته
آموزش الگوسازی و دوخت دامن مدل ماهی مجلسی
آموزش الگوسازی و دوخت یقه هالتری
آموزش الگوسازی و دوخت کت مجلسی با آستر
آموزش الگوسازی اساس الگوی کشی
آموزش برش و دوخت یقه دراپه
آموزش الگوسازی و دوخت یقه حلزونی
آموزش الگوسازی و دوخت یقه گره ای
آموزش الگوسازی و دوخت یقه قایقی آستین سرخود

مزایای کارت هوشمند ۵ ساله :

1- شرکت در ورکشاپ های آموزشی برای دارندگان کارت هوشمند پشتیبانی (هنرجویان آکادمی پارس) رایگان میباشد.

2- هنرجویان و دارندگان کارت پشتیبانی تا ۵ سال به صورت رایگان میتوانند ار کلاس های رفع اشکال آکادمی پارس استفاده کنند.

3- استفاده از تجهیزات کارگاه الگوسازی و دوخت آکادمی پارس به مدت ۵ سال برای هنرجویان و دارندگان کارت پشتیبانی رایگان میباشد.

4- دارندگان کارت پشتیبانی و هنرجویان آکادمی پارس میتوانند تا ۵ سال تمامی تورهای آموزشی آکادمی پارس را رایگان شرکت کنند. (تورها شامل : بازدید از کارخانجات صنعتی – بازدید از گلدوزی های صنعتی – بازدید از چاپخانه های صنعتی پوشاک و… میباشد.)

5- دارندگان کارت پشتیبانی و هنرجویان میتوانند از مشاوره های آکادمی پارس در زمینه الگوسازی و دوخت به صورت رایگان استفاده کنند. (ویژه هنرجویان دوره الگوسازی و دوخت)

6- دارندگان کارت پشتیبانی و هنرجویان میتوانند از مشاوره های آکادمی پارس در زمینه راه اندازی کسب و کار، مزون، تولیدی و… به صورت رایگان استفاده کنند. (ویژه تمامی هنرجویان آکادمی پارس )

7- دارندگان کارت پشتیبانی و هنرجویان آکادمی پارس در صورت تمایل خودشان به بازار کار معرفی میشوند (بازار کار تضمینی)

  • آموزش تبدیل الگوی اولیه به اساس لباس مجلسی
    آموزش و مدل سازی الگوی اولیه به بالاتنه دکلته
    آموزش الگوسازی و دوخت دکلته مجلسی
    آموزش فنردوزی
    آموزش کاپ گذاری
    آموزش آسترکشی دکلته
    آموزش الگوسازی و دوخت دامن مدل ماهی مجلسی
    آموزش الگوسازی و دوخت یقه هالتری
    آموزش الگوسازی و دوخت کت مجلسی با آستر
    آموزش الگوسازی اساس الگوی کشی
    آموزش برش و دوخت یقه دراپه
    آموزش الگوسازی و دوخت یقه حلزونی
    آموزش الگوسازی و دوخت یقه گره ای
    آموزش الگوسازی و دوخت یقه قایقی آستین سرخود

امکان قسط بندی دارد.

مدت زمان دوره آموزشی بستگی به این دارد که هنرجو هفته ای چند جلسه در کلاس ها شرکت کند.

کلاس ها به صورت نیمه خصوصی و با شهریه عمومی بوده و تاریخ شروع دوره های آموزشی به اختیار خود هنرجو است و نیازی به انتظار برای تکمیل ظرفیت کلاس توسط هنرجو نیست.

مدت زمان دوره آموزشی نامحدود بوده و کلاس ها تا پایان آموزش سرفصل ها توسط مدرس و تایید امضای هنرجو ادامه خواهد داشت، همچینین برای هنرجویان کارت پشتیبانی ۵ ساله صادر میگردد که میتوانند از تمامی امکانات موسسه پارس به مدت ۵ سال به صورت رایگان استفاده کنند.

ساعت کاری اکادمی پارس ۹ الی ۱۸:۳۰ تمام روزهای هفته بوده ، روزها و ساعات کلاس به اختیار هنرجو است و عزیزان میتوانند با توجه به شرایط خود ساعات و روزهای کلاس خود را انتخاب کنند.

با هر سطحی از اطلاعات با ما به یک طراح و خیاط لباس حرفه ای تبدیل شوید (بدون پیش نیاز)

نامحدود بودن زمان دوره آموزشی : زمان دوره= فراگیری کامل تمامی سرفصل های تعیین شده و تایید آن توسط هنرجو

کلاس های نیمه خصوصی با شهریه عمومی = تعداد هنرجویان هر کلاس ۲ الی ۳ نفر میباشد تا کیفیت آموزش چندین برابر شود و هر یک هنرجویان بتوانند از تجهیزات آموزشی و چرخ های خیاطی استفاده کنند (برخلاف موسسات آموزشی دیگر که برای سود بیشتر کلاس های خود را ۱۰ الی ۲۰ نفره برگزار میکنند و کلا ۱ الی ۲ تا چرخ خیاطی برای آموزش دارند و هنرجویان نمیتوانند سوالات خود را از مدرسین بپرسند و از چرخ خیاطی استفاده کنند)

اهدای گواهینامه های معتبر در پایان دوره به هنرجویان

مدریت زمان بندی دوره آموزشی = آکادمی پارس تمامی روزهای هفته از ساعت ۹ الی ۱۹:۳۰ دایر می باشد.هنرجویان میتوانند هنگام ثبت نام روز ها و ساعات خود را ا توجه به شرایط خود انتخاب نمایند. (مخصوصا دانشجویان، شاغلین و…)

تضمینی بودن آموزش و برگشت بی قید و شرط شهریه در صورت عدم رضایت هنرجو

اهدای پکیج های کمک آموزشی به هنرجویان (کتاب، جزوه و…)

آموزش زیر نظر برجسته ترین طراحان و اساتید کشور

تنها مرکز آموزش سرفصل های پوشاک با دارا بودن کارخانه صنعتی پوشاک در ایران

ارتباط مستقیم آکادمی پارس با کشور ترکیه برای به روز بودن سرفصل ها و نحوه آموزش (شعبه شهر آدنا ترکیه)

بازار کار تضمینی= معرفی هنرجویان به کارخانجات و تولیدی های صنعتی و مزون ها و همچنین مشاوره ۰ تا ۱۰۰ رایگان برای هنرجویانی که قصد راه اندازی کسب و کار خود را دارند.

کارت هوشمند ۵ ساله پشتیبانی= هنرجویان میتوانند تا ۵ سال از کلاس های رایگان رفع اشکال حضوری استفاده نمایند. هنرجویان میتوانند ورکشاپ های آموزشی آکادمی پارس را رایگان استفاده نمایند. هنرجویان حتی بعد از دوره میتوانند از تجهیزات آکادمی پارس به صورت رایگان استفاده کنند. و…

مزایای کارت هوشمند ۵ ساله :

شرکت در ورکشاپ های آموزشی برای دارندگان کارت هوشمند پشتیبانی (هنرجویان آکادمی پارس) رایگان میباشد.

هنرجویان و دارندگان کارت پشتیبانی تا ۵ سال به صورت رایگان میتوانند ار کلاس های رفع اشکال آکادمی پارس استفاده کنند.

استفاده از تجهیزات کارگاه الگوسازی و دوخت آکادمی پارس به مدت ۵ سال برای هنرجویان و دارندگان کارت پشتیبانی رایگان میباشد.

دارندگان کارت پشتیبانی و هنرجویان آکادمی پارس میتوانند تا ۵ سال تمامی تورهای آموزشی آکادمی پارس را رایگان شرکت کنند. (تورها شامل : بازدید از کارخانجات صنعتی – بازدید از گلدوزی های صنعتی – بازدید از چاپخانه های صنعتی پوشاک و… میباشد.)

دارندگان کارت پشتیبانی و هنرجویان میتوانند از مشاوره های آکادمی پارس در زمینه الگوسازی و دوخت به صورت رایگان استفاده کنند. (ویژه هنرجویان دوره الگوسازی و دوخت)

دارندگان کارت پشتیبانی و هنرجویان میتوانند از مشاوره های آکادمی پارس در زمینه راه اندازی کسب و کار، مزون، تولیدی و… به صورت رایگان استفاده کنند. (ویژه تمامی هنرجویان آکادمی پارس )

دارندگان کارت پشتیبانی و هنرجویان آکادمی پارس در صورت تمایل خودشان به بازار کار معرفی میشوند (بازار کار تضمینی)

و …..

بعد از دوره چه گواهینامه ها و مدارکی برای هنرجویان صادر میشود؟

بعد از اتمام دوره آموزشی، برای تمامی هنرجویان معتبرترین و تخصصی ترین مدارک پوشاک ایران شامل مدرک وزارت ارشاد، مدرک بنیاد ملی مد و لباس و مدرک آکادمی پارس صادر میشود که تمامی مدارک دو زبانه و ترجمه شده است.
همچنین Certificate و License و مدارک بین المللی مختلفی برای هنرجویانی که قصد مهاجرت یا اقامت و تحصیل در کشورهای دیگر را دارند صادر میشود که در زیر نمونه هایی از مدارک را مشاهده میکنید.

نمونه کار هنرجویان
آموزش لباس مجلسی و لباس شب

بسیاری از افراد خوش سلیقه و خوش ذوق با استعداد و مهارت‌های شگفت انگیز، لباس‌های شب خارق العاده‌ای را خلق می‌کنند که حیرت بسیاری از افراد را بر می‌انگیزند. شاید در نگاه اول دوخت یک لباس شب خاص، بسیار سخت و طاقت فرسا باشد. اما با شرکت در یک دوره آموزش دوخت لباس شب تخصصی و ایده آل می‌توانید رویاهای خود را به تن کنید. لباس‌های شب دارای تنوع بسیار زیادی هستند که برخی از آنها با الگو برداری از به روزترین مدل‌های دنیا و برخی دیگر با خلاقیت افراد، طراحی و تولید می‌شوند. اما آیا طراحی و دوخت برخی از لباس‌ها، ممکن است؟ آکادمی هنر پارس هر ناممکنی در خیاطی را برای شما ممکن می‌سازد.

با مراجعه به این مرکز به راحتی می‌توانید بدون هیچ پیش نیازی، طراحی و دوخت لباس شب جذاب را آموزش دیده و در جهت خلق آنها اقدامات لازم را به کار ببندید. این آکادمی مزایای بسیار زیادی را برای مراجعه کنندگان در نظر گرفته است. آیا از این مزایا مطلع هستید؟ برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه، شما را به همراهی دعوت می‌کنیم.

با آکادمی پارس بهترین آموزش دوخت لباس شب را تجربه کنید:

شاید برای شما نیز بسیار پیش آمده باشد که با مشاهده‌ی انواع ژورنال‌های روز دنیا، شگفت زده شده و به دنبال راهکار مناسب برای دوخت و استفاده از آنها باشید. فراگیری متدهای روز دنیا توسط اساتید برجسته و متخصص، سبب عرضه‌ی نیروهای حرفه‌ای و متخصص به بازار کار و رقابتی خواهد شد. امروزه بسیاری از خیاطان مطرح در کشور ما، با بسیاری از خیاطان در کشورهای دیگر، همتراز بوده و در برخی از مواقع نیز درخشش‌های بسیار زیادی را برای کشور ما در بر داشته اند. در این آکادمی با توجه به سرفصل‌ها و همچنین با در نظر گرفتن مدارک عرضه شده، نیروهای آموزش دیده از تخصص فوق العاده‌ای برخوردار خواهند بود. لازم به ذکر است که با طی کردن این دوره‌ی آموزشی می‌توانید به راحتی از بازار کار بسیار مناسب و درآمد قابل توجهی برخوردار شوید. برای درخشش خود اقدام کنید. از مهمترین اطلاعات برای بهره مندی از این آموزش شایسته می‌توان به مراحل زیر اشاره نمود:

  • دوره‌ی آموزش دوخت لباس شب:

آکادمی پارس با در نظر گرفتن شرایط کارآموزان و همچنین با توجه به علاقه مندی‌های آنها، اقدام به در نظر گرفتن این دوره‌ی آموزشی بدون پیش نیاز نموده است. به نحوی که افراد با آگاهی صفر از خیاطی به این مرکز آموزشی مراجعه نموده و پس از طی کردن دوره‌ی آموزشی با آگاهی صد، خارج خواهند شد. در این دوره‌ی آموزشی، کارآموزان می‌توانند زمان مناسب برای مراجعه را انتخاب و به صورت هفته‌ای دو جلسه و یا هفته‌ای یک جلسه فشرده به آموزشگاه مراجعه نمایند. این دوره‌ها به صورت دوره های دو الی سه نفره برگزار می‌شود تا کارآموزان با پرداخت شهریه عمومی از کلاس‌های نیمه خصوصی بهره مند شوند. هدف از این تدبیر شایسته، بهره برداری هنرجویان از کلیه وسایل و تجهیزات موجود در آکادمی بوده است. تعداد جلسات در این دوره، 16 جلسه در طی دو ماه بوده است.

آکادمی پارس علاوه بر آموزش هنرجویان به صورت حضوری با شرایط بسیار عالی و تخصصی، اقدام به آموزش هنرجویان به صورت اینترنتی نیز نموده است. در این دوره‌های آموزشی نیز از اساتید برجسته و متخصص استفاده شده تا هنرجویان آموزش با کیفیت و ایده آلی را تجربه نمایند.

سرفصل‌های مهم در دوره آموزش دوخت لباس شب آکادمی پارس کدامند؟

در این آکادمی، آموزش‌ها بر اساس اصول مهم خیاطی، طبقه بندی و سپس توسط اساتید برجسته و متخصص، تدریس خواهد شد. این سر فصل‌های بسیار مهم بدون پیش نیاز ارائه می‌شوند. اما اگر به دنبال یک آموزش بسیار دقیق و تخصصی هستید، می‌توانید از دوره‌های آموزش نازک دوزی و بسیاری از دوره‌های دیگر اعم از طراحی و الگو سازی و غیره، بهره مند گردید. از جمله مهمترین سر فصل‌های آموزشی در این دوره‌ی محبوب و پرطرفدار، می‌توان به:

  • آموزش طراحی الگوی اولیه به لباس مجلسی
  • آموزش طراحی و همچنین مدل سازی الگوهای اولیه برای مدل دکلته بالا تنه
  • آموزش طراحی و دوخت انواع دکلته مجلسی
  • آموزش طراحی و الگوسازی انواع یقه‌ها مانند: (یقه دراپه، یقه حلزونی، یقه گره‌ای، یقه هالتری و غیره)
  • آموزش طراحی و دوخت انواع کت‌های مجلسی با آسترهای مناسب
  • آموزش دوخت انواع آستر کشی برای لباس‌های دکلته
  • آموزش تخصصی و دقیق فنر دوزی
  • آموزش دوخت انواع لباس‌های کاپ‌دار
  • آموزش کاپ گذاری با توجه به نکات ظریف آن
  • آموزش طراحی و دوخت انواع دامن‌ها ( مدل‌های مختلف مجلسی )

و بسیاری از موارد دیگر اشاره نمود. در صورتی که دوره آموزشی خیاطی و نازک دوزی را طی نموده باشید، می‌توانید این دوره‌ی خیاطی را نیز با تخصص بیشتری آموزش دیده و از تجربه‌ی منحصر بفردی برخوردار شوید. در این صورت شما یک خیاط حرفه‌ای و متخصص شناخته خواهید شد. پس از به پایان رساندن این دوره‌ی آموزشی، هنرجویان تسلط بسیار زیادی نسبت به الگوسازی و دوخت انواع لباس‌های مجلسی را کسب نموده‌اند.

آموزش دوخت لباس شب

  • شهریه پرداختی برای دوره آموزش دوخت لباس شب:

یکی از دغدغه‌های بسیاری از هنرجویان، هزینه‌ی ورود به انواع کلاس‌های آموزشی برای خیاطی و همچنین پرداخت هزینه‌های جانبی مربوط به آن بوده است. آکادمی پارس با در نظر گرفتن این موضوع و همچنین تکیه به اصول مهم مشتری مداری، اقدام به در نظر گرفتن شرایط مناسب برای پرداخت شهریه دوره‌های آموزشی نموده است. از جمله مهمترین این شرایط می‌توان به پرداخت اقساطی شهریه اشاره نمود. برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه می‌توانید از مشاوره متخصص ما راهنمایی‌های لازم را دریافت کنید.

لازم به ذکر است که در این آکادمی هنرجویان می‌توانند از تمامی تجهیزات در نظر گرفته شده اعم از: چرخ خیاطی، سردوز، اتو بخار و غیره به صورت رایگان و نامحدود استفاده کنند. هدف این آکادمی، آموزش نیروهای زبده و متخصص در زمینه‌ی طراحی و تولید انواع لباس‌های شب خیره کننده و جذاب بوده است.

آموزش دوخت لباس شب

مدارک ارائه شده توسط آکادمی هنر پارس:

شاید این سوال نیز برای شما پیش آید که آیا این آکادمی پس از طی کردن دوره‌ی آموزش دوخت لباس شب ، مدارکی را نیز برای هنرجویان در نظر خواهد گرفت؟ یکی از مهمترین پارامترها در این اکادمی، عرضه‌ی مدارک بسیار مهم و کاربردی بوده است که نه تنها توجه بازار کار داخلی را به سمت خود جلب نموده است، بلکه به دلیل برخورداری از خصوصیت دو زبانه بودن مدرک آکادمی پارس، قابلیت استفاده برای کشورهای خارجی را نیز در بر خواهد داشت. از جمله مدارک عرضه شده در این آکادمی می‌توان به نمونه‌های زیر اشاره کرد:

  • مدرک بنیاد ملی مد و لباس اسلامی ایرانی
  • مدرک وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی
  • مدرک دو زبانه و تخصصی آکادمی هنر پارس