۰۲۶-۳۲۵۰۵۲۰۵ کرج / ۶۶۵۶۵۹۵۰-۰۲۱ تهران

۰۲۶-۳۲۵۰۵۲۰۵ کرج / ۰۲۱۶۶۵۶۵۹۵۰ تهران

کمپ نوروزی آکادمی پارس (آموزش 3 مدل مانتو با تخفیف ویژه)

تا حالا شده به این فکر کنی که چقدر خوب میشد اگه میتونستی توی همین تعطیلات عید و فرصت کوتاه،  3 مدل مانتو یاد بگیریو خودت برای خودت مانتو بدوزی؟ یکی دوسالی هست که کرونا باعث شده تا ما عید نتونیم عید دیدنی و برنامه های خوبی داشته باشیم و فقط یه تعطیلات حوصله سر بر داشته باشیم. آکادمی هنر پارس امسال عید براتون یه برنامه ویژه داره و شرایطی رو براتون محیا کرده تا بتونید از عید و تعطیلات خودتون به نحو احسن استفاده کنید.

تعطیلاتی مفید با آموزش خیاطی و طراحی لباس آکادمی هنرپارس

تعطیلات عید فرصت خیلی خوبیه که به جای اینکه تو خونه بمونیم یه هنری یاد بگیریم و این هنر می تونه خیاطی باشه اگه از این فرصت بشه خوب استفاده کرد حتما یه روزی به کار میاد. ما تو 6روز 3مدل مانتو(مجلسی/اسپرت/کتی)به شما یاد می دیم که خیلی کاربردی هست و میتونید عید دیدنی بپوشید و هر جا که می رید بگید این مانتو که تن منه خودم دوختم و کلی ذوق کنید و همه  هم لذت ببرن. و بگن کاش ما هم می تونستیم مانتو بدوزیم.

جهت مشاوره رایگان شماره خود را وارد نمائید.

مشاوره رایگان و ثبت نام

⭐مشاوره رایگان و ثبت نام
✔شعبه تهران : 02166565950

✔شعبه کرج : 02632505205

کمپ نوروزی مدلسازی و دوخت 3 مدل مانتو جذاب

این ای کاشی که بقیه میگن شما انجامش دادید یعنی تونستی با 6روز تلاش و آموزش خودتون یک پله از بقیه بالاتر ببرید و یک هنر یاد گرفتید . پس این موقعیت طلایی و از دست ندید. برنامه اینه که ما 6 روز دور هم جمع میشیم و کلی خوش میگذرونیم و 3 مدل مانتوی جذاب و توی 6 جلسه یاد میگیریم. شهریه این کمپ نوروزی فقط 3 میلیون تومن در نظر گرفته شده و ساعت اونم از 10 صبح تا 4 بعد از ظهر و برای تاریخ 6 ام تا 11 ام فروردین برای هر دو شعبه تهران و کرج در نظر گرفته شده، و خبر خوش این که نیازی به داشتن پیش نیازی برای ثبت نام تو این دوره نیست. یعنی حتی اگه تاحالا یبارم سوزن یا قیچی دستتون نگرفته باشین میتونین تو این دوره شرکت کنین.

جشنواره نوروزی 6 روزه آکادمی پارس

در ضمن پذیرایی کاملی هم برای شما عزیزان در نظر گرفته شده حواستون باشه که این کمپ نوروزی ظرفیت بسیار محدودی داره و مهلت ثبت نامی برای اون تا تاریخ 26 اسفند هستش. پس اولویت با اوناییه که رزرو و ثبت نامشو انجام بدن. اگر هر سوالی در رابطه با این کمپ نوروزی دارید حتما با ما تماس بگیرید تا مشاورین موسسه شما را راهنمایی کنند. با ما تماس بگیرید و عید دیدنی پیش ما باشید.

مشاوره رایگان و ثبت نام

⭐مشاوره رایگان و ثبت نام
✔شعبه تهران : 02166565950

✔شعبه کرج : 02632505205

مشاوره رایگان و ثبت نام حضوری

✔آدرس تهران : میدان انقلاب- خیابان آزادی به سمت میدان آزادی- خیابان والعصر- بن بست علیخانی- پلاک ۱۲

✔آدرس کرج : عظیمیه- بلوار بسیج- بین نیک نژاد و ندای جنوبی- ساختمان هومن- پلاک ۱۷۹

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شروع به تایپ کنید برای نوشته‌های که به‌دنبال آن هستید.
صفحه اصلی
دوره آموزش طراحی لباس