۰۲۶-۳۲۵۰۵۲۰۵ کرج / ۶۶۵۶۵۹۵۰-۰۲۱ تهران

۰۲۶-۳۲۵۰۵۲۰۵ کرج / ۰۲۱۶۶۵۶۵۹۵۰ تهران

تفاوت آکادمی پارس با دیگر موسسات آموزشی

تفاوت آکادمی پارس با دیگر موسسات آموزشی

   با سلام، پیرو سوالات متقاضیان ثبت نام که می خواهند بهترین موسسه را برای آموزش انتخاب نمایند و در پرسش های خود از تفاوت آکادمی پارس با دیگر موسسات بدانند، در این ویدیو می خواهیم کوتاه و مفید توضیح دهیم، البته آکادمی پارس تفاوت های بسیار زیادی نسبت به موسسات آموزشی دیگر دارد که در قالب یک فیلم و یک پست نمی گنجد ولی بعضی از تفاوت های کلیدی را با شما به اشتراک می گذاریم.

کارت گارانتی 5 ساله با مزایای عالی از قبیل:

  • تورهای رایگان بازدید از کارخانجات پوشاک با هدف آشنایی هنرجویان عزیز با بیزینس و شغل پوشاک.
  • کلاس های رفع اشکال رایگان نامحدود: هنرجویان بصورت نامحدود و حتی تا 5 سال بعد از اتمام دوره آموزشی اگر در سرفصلی مشکل و ضعف داشته باشند می توانند از کلاس های رفع اشکال به مراتب و بصورت رایگان استفاده کنند و آموزش خود را تضمینی، تکمیل نمایند.
  • استفاده از تجهیزات و امکانات موسسه: هنرجویان عزیز در حین دوره آموزشی و حتی پس از آن به مدت 5 سال و بصورت نامحدود و رایگان می توانند از تجهیزات آکادمی پارس مانند چرخ های خیاطی صنعتی و خانگی، چرخ راسته، چرخ زیگزال یا سردوز، چرخ های گلدوزی، اتو بخار، میز نور و… استفاده نمایند.
  • صدور مدارک معتبر و بین المللی که برای مهاجرت، اخذ جواز کسب مزون، تولید، اخذ دریافت وام و تسهیلات برای راه اندازی کسب و کار
  • کلاس های نیمه خصوصی با شهریه عمومی و نهایت 3 الی 4 نفره
  • اساتید مجرب و حرفه ای که همگی فارغ التحصیل کارشناسی و کارشناسی ارشد رشته های طراحی لباس و تکنولوژی دوخت از بهترین دانشگاه ها می باشند.
  • تضمین معرفی به بازار کار: تمامی هنرجویان نمونه، توسط خود آکادمی پارس جذب و استخدام می شوند یا به سلیقه و تخصص هنرجو به مزون ها و کارخانه های همکار آکادمی پارس برای استخدام معرفی می شوند.
  • استفاده از مشاوره های رایگان برای راه اندازی کسب و کار و توسعه کسب و کار: هنرجویان عزیز آکادمی پارس می توانند بصورت نامحدود و رایگان از مشاوره های تخصصی برای راه اندازی کسب و کار خودشان در قالب مزون و تولیدی و همچنین توسعه و گسترش کسب و کارشان در قالب مباحثی مانند تبلیغات، بازاریابی، تولید و طراحی پارچه و لباس و دیگر مسائل استفاده نمایند.

مواردی که گفته شده برخی از مزایا و تفاوت های آکادمی پارس با دیگر موسسات آموزشی می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شروع به تایپ کنید برای نوشته‌های که به‌دنبال آن هستید.
صفحه اصلی
دوره آموزش طراحی لباس