۰۲۶-۳۲۵۰۵۲۰۵ کرج / ۶۶۵۶۵۹۵۰-۰۲۱ تهران

۰۲۶-۳۲۵۰۵۲۰۵ کرج / ۰۲۱۶۶۵۶۵۹۵۰ تهران

کارت گارانتی 5 ساله آکادمی پارس

کارت گارانتی 5 ساله آکادمی پارس

 آکادمی پارس برای تمامی هنرجویان خود یک کارت هوشمند به نام کارت گارانتی یا کارت پشتیبانی صادر میکند، که مزایای زیادی دارد که در این فیلم میخواهیم توضیحی در مورد مهمترین مزایای آن خدمتتان عرض کنیم.

استفاده از کلاس های رفع اشکال نامحدود و رایگان:

هنرجویان آکادمی پارس در طی دوره آموزشی و بعد از آن اگر در سرفصل آموزشی ضعف دارند، میتوانند از کلاس های رفع اشکال استفاده کنند و آموزش خود را تکمیل نمایند. هنرجویان عزیز به راحتی و با هماهنگی با واحد اداری میتوانند کلاس های رفع اشکال خود را هماهنگ و رزرو نمایند.

استفاده رایگان از تجهیزات آکادمی پارس:

یکی دیگر از مزایای کارت گارانتی 5 ساله آکادمی پارس این است که همه هنرجویان طراحی لباس و خیاطی، میتوانند از تمامی تجهیزات آکادمی پارس از جمله : چرخ های خیاطی صنعتی راسته، زیگزال، اتو بخار، میز نور  و دیگر تجهیزات  به مدت 5 سال رایگان و نامحدود استفاده کنند. این امکان، ایده عالی است برای هنرجویانی که در منزل چرخ خیاطی صنعتی و… ندارند. پس به راحتی با واحد اداری موسسه هماهنگ نمایید و در طی دوره آموزشییتان و بعد از آن ، از تجهیزات کامل موسسه استفاده نمایید.

استفاده رایگان از تورهای بازدید کارخانجات پوشاک:

آکادمی پارس برای بالا بردن  علم هنرجویان خود و آشنایی آنها با صنعت پوشاک ایران و آموزش عملی تر، هر ساله تعدادی تور بازدید از کارخانجات پوشاک تدارک میبیند که هنرجویان در حال آموزش و هنرجویانی که دوره آموزشی آن ها به اتمام رسیده، با استفاده از کارت گارانتی خود میتوانند به صورت رایگان در تورهای علمی و عملی بازدید از کارخانجات پوشاک شرکت نمایند.

استفاده از ورکشاپ های رایگان:

آکادمی پارس برای آموزش بهتر و به روز بودن هنرجویان فعلی و قبلی خود، سالانه تعدادی ورکشاپ (کارگاه آموزشی یکروزه) ترتیب میدهد که  هنرجویان میتوانند  با استفاده از کارت گارانتی خود ، در ورکشاپ های رایگان شرکت کنند.(آموزش مجازی خیاطی)

استفاده از مشاوره های رایگان برای راه اندازی کسب و کار شخصی (مزون، تولیدی و…) :

هنرجویان عزیز و دارندگان این کارت آکادمی پارس میتوانند از مشاوره های حرفه ای آکادمی پارس، برای راه اندازی کسب و کار خودشان، از جمله تولیدی، مزون و… در همه زمینه ها مانند مقدمات تولید شخصی دوزی یا صنعتی، برنامه ریزی و نحوه تبلیغات و بازاریابی، فروش و برندینگ و… به صورت رایگان استفاده کنند. کارت گارانتی آکادمی پارس مزایای دیگری نیز دارد که در قالب این فیلم نمیگنجد.

یک مسئله مهم:

خیلی از هنرجویان به دلیل کم رویی و خجالت در مورد کارت پشتیبانی گارانتی سوالی نمیپرسند یا حتی فکر میکنند کارت گارانتی صرفا یک تبلیغ است. پیشنهاد میکنیم حتما از مزایای کارت گارانتی خود استفاده نمایید. هیچ موسسه آموزشی به غیر از آکادمی پارس اینچنین کارت گارانتی با اینچنین مزایایی برای هنرجویان خود صادر نمیکند. ممنون که این فیلم مشاهده کردید.

کارت گارانتی 5 ساله آکادمی پارس

4 فکر در مورد “ کارت گارانتی 5 ساله آکادمی پارس

  1. رضا فلاحی گفت:

    سلام وقت بخیر
    این کارت گارانتی بیشتر به درد هنرجویانی میخوره که ساکن تهران یا کرج هستن، منی که از شهرستان میام تقریبا هیچ استفاده ای از این کارت نمی برم و نمی تونم مسیر زیادی رو برای یک ورک شاپ یا هر مورد دیگه ای طی کنم، لطفا به فکر جایگزین کردن خدمات دیگه با استفاده از این کارت باشید، مثلا به جای
    استفاده از خدمات ذکر شده بتونیم یک دوره آموزش رو رایگان یا با حداقل هزینه آموزش ببینیم و در عوض خدمات کارت برای ما صفر بشه

    1. missrad گفت:

      سلام وقت بخیر میتونید فرصت بذارید و برای استفاده از کلاس هاس آموزشی رایگان برای رفع اشکال استفاده کنید، ضمن ایکه بابت ورک شاپ ها که چندماه یکبار انجام میشه هم میتونید برنامه ریزی کنید ما هنرجوجایی داریم که برای ورکشاپ از خوزستان با هواپیما تشریف آوردن، در هر صورت این کارت برای همه هنرجویان چه حضوری چه غیرحضوری صادر میشه و اینکه بتونید استفاده کنید یا نه با خودتون هستش، و یاداور میشم هیچ آموزشگاهی حتی مشابه یک چنین خدماتیو نداره، ما در خدمت شما بابت اموری که فک میکنید میتونید ازش استفاده ببرید مثل آموزش های رایگان سایت و اینستا هستیم.

  2. نرجس عطایی گفت:

    سلام وقت بخیر من طراحی لباس در آکادمی آموزش دیدم عالی بود تشکر از اساتید گرامی وهمچنین خیاطی انجام میدهم وقصد دارم کارم را توسعه دهم نیاز به راهنمایی دارم

    1. personalacademy گفت:

      عرض سلام و احترام خدمت شما هنرجوی گرامی . سپاس ازشما .
      در صورتی که هنرجوی آکادمی هنر پارس هستید میتونید با واحد مشاوره تماس بگیرید و جهت مشاوره رایگان کسب و کار وقت بگیرید .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شروع به تایپ کنید برای نوشته‌های که به‌دنبال آن هستید.
صفحه اصلی
دوره آموزش طراحی لباس