۰۲۶-۳۲۵۰۵۲۰۵ کرج / ۶۶۵۶۵۹۵۰-۰۲۱ تهران

۰۲۶-۳۲۵۰۵۲۰۵ کرج / ۰۲۱۶۶۵۶۵۹۵۰ تهران

افزایش قیمت شهریه دوره های آموزشی آکادمی پارس

افزایش قیمت شهریه دوره های آموزشی آکادمی پارس

متاسفانه با شرایط اقتصادی به وجود آمده مجبور به افزایش 20درصدی شهریه دوره های آموزشی شدیم به این علت که برای تهیه تجهیزات و لوازم و… هزینه های زیادی باید پرداخت کرد، این تصمیم افزایش قیمت لازمه هر بنگاه اقتصادی، خدماتی و فروشگاهی هست و برای بقا و ادامه فعالیت الزامیست، پس می خواهیم درباره افزایش قیمت شهریه ها با شما صحبت کنیم.
کیفیت و خدمات آکادمی پارس همیشه الویتمان بوده است و هیچ موضوعی را نمی توانیم فدای کیفیت و خدمات رسانی بهتر کنیم، آکادمی پارس تقریبا 3 سال است که هیچگونه افزایش شهریه نداشته حتی یک ریال ولی برای اینکه بتوانیم مانند گذشته هر روز کیفیت و خدمات بهتری داشته باشیم مجبوریم این افزایش قیمت را داشته باشیم. هر سوالی دارید زیر همین پست بپرسید تا پاسخ دهیم.

نکته مهم درباره افزایش شهریه های آکادمی پارس

افزایش قیمت از یکم آبان نود و نه صورت می گیرد و تعرفه های جدید را در سایت قرار می دهیم، شما عزیزان تا قبل از تاریخ 99/08/01 با همان شهریه قبلی می توانید ثبت نام نمایید و بعد از تاریخ یاد شده قیمت ها به روزرسانی و افزایش خواهد داشت، اگر هنرجو فعلی آکادمی پارس هستید و قصد دارید دوره های بیشتری ثبت نام کنید یا اگر متقاضی و داوطلب ثبت نام در دوره های آموزشی هستید حتما تا انتهای این پست همراه ما باشید.

خبر خوب آموزشگاه هنر پارس درباره افزایش شهریه

اما خبر خوب، کیفیت مطابق سابق، کارت گارانتی و خدمات 5 ساله رایگان، تورهای بازدید از کارخانجات پوشاک، کلاس های رفع اشکال رایگان و استفاده از تجهیزات به صورت رایگان همچنان در برنامه می باشد و خبر خوب تر اینکه به زودی سلسله جلسات پرسش و پاسخ پیرو راه اندازی کسب و کار، بازاریابی، تبلیغاتی و کارآفرینی به مزایای کارت گارانتی اضافه خواهد شد، برای مشاوره و کسب اطلاعات بیشتر با شماره تماس های شعب تهران و یا کرج آکادمی پارس تماس بگیرید، بهترین ها را برایتان آرزومندیم. این پست را لایک کنید و برای دوستانتان هم ارسال کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شروع به تایپ کنید برای نوشته‌های که به‌دنبال آن هستید.
صفحه اصلی
دوره آموزش طراحی لباس