۰۲۶-۳۲۵۰۵۲۰۵ کرج / ۶۶۵۶۵۹۵۰-۰۲۱ تهران

۰۲۶-۳۲۵۰۵۲۰۵ کرج / ۰۲۱۶۶۵۶۵۹۵۰ تهران

آموزش طراحی پا از نماهای مختلف | طراحی لباس

آموزش طراحی پا از نماهای مختلف | طراحی لباس

سلام، در این ویدئو آموزش طراحی پا با استاد ضیائی رو یاد می گیریم، امروز همراه شما هستیم با آموزش طراحی پا از نماهای مختلف که برای تمرین از کتاب فیگوراتیو زنانه در طراحی لباس هم می توانیم استفاده کنیم، برای انواع طراحی پا ابتدا مراکز حرکتی پا رو می کشیم که مچ پا و زانو و همچنین نقطه اتصال ران به لگن می باشد. میدونم که خیلی از شماها برای کشیدن پا در طراحی لباس به مشکل می خورید، اگر تا انتهای این ویدیوی جذاب همراه ما باشید می توانید پا در مدل های مختلف را براحتی طراحی کنید.

آموزش طراحی پا مرحله به مرحله

در شروع کار، طرح اولیه را بصورت چوبی و کمرنگ روی کاغذ پیاده می کنیم و بعد از اینکه از خطوط اطمینان پیدا کردیم آن را پر رنگ می کنیم، برای روی پا یک ذوزنقه و 5 انگشت برای آن می کشیم و در ادامه شروع به ماهیچه ای کردن پا می کنیم و خطوطی نرم و پر رنگ می کشیم. در این مرحله از آموزش طراحی پا به جزئیات بیشتر و کامل تر پرداخته می شود مثل انگشتان پا و بعد ناخن های آن، این جزئیات را می توان به صورت جداگانه و خیلی تخصصی تر هم تمرین کرد، بعد از اتمام طراحی با مداد خطوط اضافی و کمرنگ را می توانیم پاک کنیم.

کشیدن پا در طراحی لباس

برای کشیدن پا به صورت تمام رخ ابتدا ساق پا را می کشیم و بعد مفصل حرکتی مچ پا را رسم می کنیم، روی پا را به صورت ذوزنقه می کشیم و بعد هم انگشتان پا از نمای بالا و در نهایت طرح اصلی و نهایی را با مداد پررنگ و در طول طراحی به فرورفتگی و برآمدگی های پا دقت می کنیم. از شما دعوت می کنم تا برای یادگیری نماهای دیگر از اموزش طراحی پا همراهمان باشید.

یادگیری طراحی پا در طراحی لباس

بنظر ما شما چطور می توان به یادگیری طراحی پا کمک کرد؟ خوب برای شناخت از این عضو بدن و توانایی انواع طراحی پا باید عکس ها و طرح های زیادی از آن را ببینیم و به عنوان مدل هم می توان از پای خود و دیگران در شکل های مختلف استفاده کنیم که برای اموزش طراحی پا مدل های بیشمار و رایگانی به ما می دهد و بدین صورت دید دقیق تر و مسلطی هنگام طراحی پا در طراحی لباس داشت.

آموزش طراحی پا از جهات مختلف

در آموزش طراحی پا از نماهای مختلف با شکل های مختلفی از ناخن ها و انگشت ها هم مواجه می شویم که می توانیم هر کدام را که دوست داریم انتخاب کنیم، خوب در ادامه آموزش طراحی پا از 3 رخ را هم یاد می گیریم، روی پا در این نما شبیه ذوزنقه ای است که لبه های آن نرم شده و مانند طرح قبلی ابتدا مفصل حرکتی و بعد هم انگشتان پا را می کشیم. با شرکت در کلاس های طراحی لباس آکادمی پارس می توانید یک طراح لباس حرفه ای شوید.

آموزش طراحی پا از نماهای مختلف | طراحی لباس

ویدیو آموزشی طراحی با مداد

با اینکه این ویدیو مربوط به آموزش طراحی پا از نماهای مختلف می باشد اما یک مدل طراحی پا با کفش را هم به شما آموزش می دهیم تا بدانید که خیلی راحت می توان کفش را به پا اضافه کرد، برای طراحی پا و کفش، بعد از کشیدن کامل پا یک کفش پاشنه بلند طراحی می کنیم که پاشنه بالاتر از زمین و انگشتان قرار می گیرد، برآمدگی قوزک پا نیز در این نما از انواع طراحی پا کاملا مشخص می باشد و معمولا نمای یکی از انگشتان پا را داریم. البته با شرکت در دوره طراحی کیف و کفش آکادمی پارس می توانید طراحی انواع کفش را با جنسیت های مختلف کاملا یاد بگیرید.

امیدوارم آموزش رایگان آموزش طراحی پا را پسندیده باشید و در کارهایتان از آن استفاده کنید، یادتون نره ما رو لایک کنید و به دوستانتان پیشنهاد دهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شروع به تایپ کنید برای نوشته‌های که به‌دنبال آن هستید.
صفحه اصلی
دوره آموزش طراحی لباس