۰۲۶-۳۲۵۰۵۲۰۵ کرج / ۶۶۵۶۵۹۵۰-۰۲۱ تهران

۰۲۶-۳۲۵۰۵۲۰۵ کرج / ۰۲۱۶۶۵۶۵۹۵۰ تهران

محدودیت های کرونایی واحد آموزشی آکادمی پارس از اول آذر

محدودیت های کرونایی واحد آموزشی آکادمی پارس از اول آذر

قسمت آموزش آکادمی پارس تهران و کرج از شنبه یکم آذر 99 تعطیل می باشد و تو این پست می خواهیم درباره محدودیت های کرونایی و همچنین فعالیت آکادمی پارس در این ایام بهتون توضیح بدهیم.

<div id=”68633367772″><script type=”text/JavaScript” src=”https://www.aparat.com/embed/FNUqB?data[rnddiv]=68633367772&data[responsive]=yes”></script></div>

تمامی کلاس های آموزشی تعطیل هستند

تمامی کلاس ها و کارگاه های آموزشی جنبی آکادمی پارس تهران و کرج تا اطلاع ثانوی تعطیل می باشد و به احتمال زیاد این محدودیت ها یک هفته الی 10 روز ادامه خواهد داشت، زمان برگزاری مجدد کلاس های آموزشی حتما اطلاع رسانی خواهد شد. در این ایام نیازی به تحویل ژوژمان نمیباشد و بعد از عادی شدن روال میتوانید ژوژمان های خود را تحویل بدهید.

تنهاتون نمیزاریم

سعی می کنیم در این ایام محتواهای آموزشی و رایگان خیلی خوبی از طراحی لباس و خیاطی براتون آماده کنیم و روزانه داخل سایت و اینستاگرام و تلگرام آکادمی پارس براتون بذاریم که خیلی از آموزش دور نشید.

محدودیت های کرونایی واحد آموزشی آکادمی پارس از اول آذر

با ما تماس بگیرید، پاسخگو هستیم

همکاران اداری، آموزش، واحد مالی و امور وب سایت ها و همچنین مشاوره و ثبت نام در موسسه حضور دارند و پاسخگوی تماس های تلفنی شما عزیزان هستند، همچنین می توانید هر سوالی دارید زیر همین پست کامنت کنید.

شماره تماس آکادمی پارس تهران : 02166565950   شماره تماس آکادمی پارس کرج : 02632505205

و یک خبر خوب

یک جشنواره با 50 درصد تخفیف برای ثبت نام در تمامی دوره های آموزشی حضوری و آموزش های آنلاین هم به مناسبت Black Friday یا جمعه سیاه براتون در نظر گرفتیم که به زودی اطلاع رسانی می کنیم.
آرزوی سلامتی و تن درستی برای خودتون و خانوادتون داریم.

آکادمی هنر پارس برای عزیزانی که در محدودیت های کرونایی قصد آموزش هنر خیاطی و طراحی لباس را دارند کلاس های مجازی را برای شما عزیزان برگزار میکند

برای آموزش مدل لباس مجلسی شنل دار کلیک کنید.
لوازم خیاطی برای شروع را در این مقاله به شما عزیزان توضیح دادیم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شروع به تایپ کنید برای نوشته‌های که به‌دنبال آن هستید.
صفحه اصلی
دوره آموزش طراحی لباس