۰۲۶-۳۲۵۰۵۲۰۵ کرج / ۶۶۵۶۵۹۵۰-۰۲۱ تهران

۰۲۶-۳۲۵۰۵۲۰۵ کرج / ۰۲۱۶۶۵۶۵۹۵۰ تهران

کلکسیون ۲۰۱۷ سفر پرادا

کلکسیون ۲۰۱۷ سفر پرادا

توصیه می کنیم کسانی که قصد سفر در این فصل را دارند به کلکسیون ۲۰۱۷ سفر پرادا بینظیر نگاهی ریزبینانه بیندارند.(کلکسیون ۲۰۱۶ فندی)

برای آموزش خیاطی اینجا کلیک کنید

برای آموزش طراحی لباس اینجا کلیک کنید

شماره تلفن : ۶۶۵۶۵۹۴۰-۰۲۱

بار دیگر پرادا با طراحی های عجیب و غریبش تعجب مشتریانش را برانگیخت.

در کلکسیون ۲۰۱۷ مثل همیشه با طراحی استادانه میوچیا پرادا، تحسین دنیای مد را از آن خود کرد.در کلکسیون ۲۰۱۷ سفر پرادا، با استفاده از تکنیک دوخت، رنگ و سیلوئت در تمامی کمبین های این کلکسیون راحتی و آرامش را به ارمغان آورده است.

قطعه های کلیدی در این کلکسیون کت ها و نیمتنه های پوستی، ژاکت های کیمونو سایز بزرگ، و کیف های کوله پشتی بعنوان اکسسوری قابل تآمل بود. نکته جالب توجه در این کلکسیون استفاده از مخمل،ابریشم و کشمیرکه یک هماهنگی جالب در کمبین ها بوجود آورده بود.استفاده از رنگهای جسور همچون صورتی، سبز یشمی و نارنجی یک ترکیب رویایی در کنار سیاه شیک رقم زد.

همچنین در این کلکسیون، استفاده از جلیقه همراه با کمرهای باریک یک کمبین فوتوریستیک مناسب شب و روز را به ترکیب ها اضافه کرده است.
میوچیا پرادا بار دیگر پارچه های ترکیبی را با طرحهای متفاوت در کنار هم طراحی کرد.میوچیا با تمرکز بر قوانین خاص خود و رهایی از پایبندی
طراحی های معمولی، کلکسیون جدیدش را معرفی کرد.

کلکسیون ۲۰۱۷ سفر پرادا

کلکسیون ۲۰۱۷ سفر پرادا

 

کلکسیون ۲۰۱۷ سفر پرادا

همچنین در کلکسیون ۲۰۱۷ سفر پرادا، استفاده از جلیقه همراه با کمرهای باریک یک کمبین فوتوریستیک مناسب شب و روز را به ترکیب ها اضافه کرده است. میوچیا پرادا بار دیگر پارچه های ترکیبی را با طرحهای متفاوت در کنار هم طراحی کرد.میوچیا با تمرکز بر قوانین خاص خود و رهایی از پایبندی طراحی های معمولی، کلکسیون جدیدش را معرفی کرد.

کلکسیون ۲۰۱۷ سفر پرادا

کلکسیون ۲۰۱۷ سفر پرادا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شروع به تایپ کنید برای نوشته‌های که به‌دنبال آن هستید.
صفحه اصلی
دوره آموزش طراحی لباس