۰۲۶-۳۲۵۰۵۲۰۵ کرج / ۶۶۵۶۵۹۵۰-۰۲۱ تهران

۰۲۶-۳۲۵۰۵۲۰۵ کرج / ۰۲۱۶۶۵۶۵۹۵۰ تهران

چادر فارسی خانم عمرانی

چادر فارسی خانم عمرانی

با آموزش چادر فارسی خانم عمرانی در خدمت شما علاقه مندان به خیاطی هستیم.این چادر(آموزش دوخت چادر لبنانی با الگو) به صورتی است که نیازی به پوشیدن مقنعه(آموزش دوخت مقنعه) یا روسری در در زیر آن نیست.

 

برای آموزش خیاطی اینجا کلیک کنید

برای آموزش طراحی لباس اینجا کلیک کنید

شماره تلفن : ۶۶۵۶۵۹۴۰-۰۲۱

چادر فارسی خانم عمرانی

دوخت چادر فارسی

   برای دوخت این چادر از چادر معمولی(آموزش دوخت چادر) استفاده می کنیم و از بالای سر طوری تا می زنیم که ترکی و دولای بسته روی هم قرار بگیرند. روی ۴ لای بسته ۹۰ تا ۱۰۰ سانتی متر از بالای سر پایین آمده و موازی خط جلو خطی می کشیم و با ۱ سانتی متر زاپاس قیچی می کنیم.

چادر فارسی خانم عمرانی

   قسمت جلو را طوری روی هم قرار می دهیم که از قسمت وسط حدود ۳ سانتی متر روی هم رفته و دوخته شود. خط های پهلو را روی هم گذاشته حدود۱۵ تا ۱۷ سانتی متر برای گشادی مچ در نظر می گیریم و بقیه را می دوزیم.برای نقاب پارچه را ۴ تا کرده و مقابل شکل مستطیلی به عرض ۲۰ و طول۳۰ می بریم.(عرض نقاب ۴۰ و طول آن ۶۰ سانتی متر می شود).۴۰ سانتی متر از بالای چادر را آزاد گذاشته و ۳ سانتی متر زاپاس را برگردانده و می دوزیم طوری که در قسمت بالای سر (قسمتی که ندوختیم) ۳ سانتی متر را تو گذاشته و می دوزیم (یعنی این ۸۰ سانت لبه های آن ۳ سانتی متر دولا است) و مانند چادر های معمولی به آن کش وصل می کنیم.

اموزش چادر فارسی خانم عمرانی

   نقاب را طوری وصل می کنیم که محل اتصالش با چادر تقریبا در انتهای گوشه ها باشند.از بالای نقاب ۳ سانتی متر داخل گذاشته و حدود یک دوم آن را با چادر می دوزیم و طرف دیگر به وسیله دکمه  و جا دکمه بسته می شود.(هر طرف نقاب حدود ۵-۶ سانت داخل چادر قرار می گیرد و گشادی و تنگی نقاب به دلخواه قابل تغییر است).برای آستین(آموزش دوخت آستین مچی) خط زیر مچ را می دوزیم مچ را داخل آستین قرار داده و هر ۳ لایه (دولا آستین +یک لا چادر ) را با هم از داخل می دوزیم و سردوز می زنیم.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شروع به تایپ کنید برای نوشته‌های که به‌دنبال آن هستید.
صفحه اصلی
دوره آموزش طراحی لباس