۰۲۶-۳۲۵۰۵۲۰۵ کرج / ۶۶۵۶۵۹۵۰-۰۲۱ تهران

۰۲۶-۳۲۵۰۵۲۰۵ کرج / ۰۲۱۶۶۵۶۵۹۵۰ تهران

ورکشاپ دوخت پیراهن مجلسی

سلام دوستان گرامی آکادمی پارس همانطور که به شما قول دادیم امسال هم ورکشاپ رایگان خیاطی با موضوع الگوسازی و دوخت بارانی در زمینه طراحی لباس و خیاطی برگزار می کند و در واقع این عمل به تعهد به یکی از خدمات کارت گارانتی و پشتیبانی شما هنرجویان عزیز هست. اما ورک شاپ چیه؟ ورک شاپ یا به زبان ساده تر کارگاه آموزشی به رویدادی زمانی کوتاه گفته میشه که هدفش هم آموزش یک یا چند مهارت تخصصی به تعداد محدودی از افراد هستن که ممکنه کار عملی هم انجام بدن البته اینم بگیم که ورک شاپ های چند روزه هم وجود داره و حتما یک روزه نیست.

ورکشاپ خیاطی آکادمی هنر پارس

شرکت در ورکشاپ خیاطی آکادمی پارس یکی از راه هایی است که به یک طراح لباس کمک می کند تا با آموزش خیاطی تکنیک های جدید و همچنین ایده های نوین، جایگاه خود را در این بازار رقابتی،جذاب و شاید کمی چالش برانگیز مد و فشن و لباس حفظ کنند در ورکشاپ خیاطی، معمولا اصول الگوسازی اولیه لباس، جزئیات پارچه و لباس و انواع مختلف دوخت و کاربردهای آن و سبک‌های خیاطی آموزش داده می‌شوند. با این‌حال ممکن است این اصول با توجه به هدف و موضوع کارگاه، افراد شرکت‌کننده و حوزه‌های تخصصی مدرسین آن، کمی تغییر کنند و نتوان تمامی پارامترهای فوق را در یک ورکشاپ خیاطی به طور کامل پوشش داد. به‌عنوان مثال، آن دسته از ورکشاپ های خیاطی که به منظور بررسی اصول آموزش خیاطی در دنیای مد و فشن اجرا می‌شوند، بیشتر بر روی طرح‌های عجیب، مدرن و پارچه‌هایی با نمای هنری مانور می‌دهند ولی در برخی موارد تنها به آموزش یک سرفصل خاص اختصاص پیدا میکند که این موضوع معمول است و در بیشتر ورکشاپها استفاده میشود.

 

ورکشاپ بین المللی خیاطی و طراحی لباس

در نهایت نیز باید به ورکشاپ‌های بین‌المللی طراحی لباس و خیاطی اشاره کنیم که در آن علاقه‌مندان و دانشجویانی از چندین ملیت مختلف شرکت می‌کنند و می‌توانند با به اشتراک گذاشتن تکنیک‌ها و فرهنگ‌های مختلف به ارتقای سبک و توانایی طراحان لباس بسیار کمک کنند. معمولا در یک ورکشاپ خیاطی بین‌المللی، ایده‌ها و خلاقیت‌ها با یکدیگر ترکیب می‌شوند و با به اشتراک‌گذاری تجربه و تکنیک‌های مختلف، هنرجویان می‌توانند در کوتاه‌ترین زمان به پیشرفت قابل توجهی در زمینه طراحی لباس و خیاطی دست پیدا کنند.

طراحی و خیاطی مد و لباس

شناخت لباس های سنتی و مدرن به صورت تخصصی و کامل در دوره های آموزشی آکادمی پارس آموزش داده می شود. دوره های جامع خیاطی هم به صورت دستی و هم به صورت نرم افزاری می باشد. پارچه سازی و شناخت پارچه ها و همچنین آشنایی با انواع چاپ بر روی پارچه از نیازهای یک طراح لباس است. در طراحی انواع لباس باید به بافت و طرح پارچه نیز اشاره شود و هنرمند به خوبی توانایی ترسیم و اجرای نوع و طرح پارچه بر روی لباس طراحی شده را داشته باشد. استفاده از نرم افزارهای گرافیکی برای اجرای طراحی مد و لباس از ابتدا تا انتها که شامل فیگور، طرح لباس، طرح پارچه و نوع پارچه می باشد و همچنین نرم افزار های تخصصی طراحی مد و لباس که به ترسیم الگوی لباس و حتی چیدمان آن برای برش نیز وجود دارند. در دوره های تخصصی طراحی تخصصی لباس آکادمی هنر پارس با حضور اساتید مجرب و بهره گیری از علم طراحی مد و لباس دنیا با تمامی ابزارها و یادگیری تمامی مهارتهای خیاطی می توانید با سرعت و در عین حال تخصص وارد بازار کار شوید. شما با گذراندن این دوره ها در آکادمی هنر پارس می توانید مهارتهای چندگانه را کسب کنید و با تخصص بروز شده طراحی مد و لباس دنیا، به طراحی بسیار زیبای لباس هایی فاخر و هم راستا با فرهنگ غنی ایرانی بپردازید. دوره های خیاطی این آکادمی شما را به خیاطی خوب تبدیل می کند که مهارت و توانایی برند سازی چه در سطح کشور و خارج از کشور را داشته باشید…

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شروع به تایپ کنید برای نوشته‌های که به‌دنبال آن هستید.
صفحه اصلی
دوره آموزش طراحی لباس