۰۲۶-۳۲۵۰۵۲۰۵ کرج / ۶۶۵۶۵۹۵۰-۰۲۱ تهران

۰۲۶-۳۲۵۰۵۲۰۵ کرج / ۰۲۱۶۶۵۶۵۹۵۰ تهران

هنرستان طراحی لباس

هنرستان طراحی لباس

دانش آموزان در هنرستان طراحی لباس علاوه بر شناخت آناتومی بدن انسان و طراحی لباس (آموزش طراحی لباس)مناسب برای افراد متفاوت دوخت این لباس ها را نیز آموزش می بینند همچنین از تاثیر رنگ در لباس و چگونگی انتخاب رنگ برای افراد با سنین مختلف و سلیقه های متفاوت جامعه مهارت می یابند.

برای آموزش خیاطی اینجا کلیک کنید

برای آموزش طراحی لباس اینجا کلیک کنید

شماره تلفن : ۶۶۵۶۵۹۴۰-۰۲۱

هنرستان طراحی لباس

هنرستان طراحی لباس

   پوشش مناسب پدیده ای است که قدمت آن به اندازه ی طول تاریخ بشر (تاریخچه پیدایش مد در جهان) است. با پیشرفت تکنولوژی صنایع دوخت و بافت، تهیه پوشاک داری دو بعد صنعتی و تجاری است. هنر ظریف طراحی و دوخت که در ایران به عنوان هنری اصیل مورد توجه بوده است با پرورش استعداد های مستعد در این زمینه میتواند به عنوان یکی از صنایع مهم سودآور به کار گرفته شود. هنر با ارزش طراحی و دوخت لباس با جلوه گری جنبه های گوناگون هنری میتواند در سطوح وسیع اقتصادی خودنمایی کند.

آموزش طراحی

   هنرجویان در رشته در طی دوران تحصیل با مبانی هنرهای تجسمی، اصول طراحی لباس و آناتومی بدن انسان، الگو، برش و دوخت لباس زنانه و کودک و تزیین اتاق کودک و تزیین اتاق خواب کودک، الیاف نساجی، رنگ شناسی تخصصی لباس (رنگ لباس و شخصیت )، روش های تولید لباس (سری دوزی) و… آشنا میشوند.هنرستان طراحی لباس

   دانش آموزان این رشته (رشته طراحی لباس) در طول دوران تحصیل با اصول طراحی لباس ـ رنگ شناسی تخصص لباس ـ مبانی تجسمی ـ آناتومی بدن انسان ـ الگو و برش و دوخت لباس زنانه ـ کودک و نوزاد ـ روشهای تولید لباس ـ دوخت های تزئینی روی لباس و وسایل تزئینی و غیره آشنا میشوند.دانش آموزان این رشته ومیتوانند در زمینه ها ی زیر فعالیت نمایند (بعد از فراغت از تحصیل):

-طراحی لباس و دوخت

-برشکاری لباس و پارچه

-سری دوزی پوشاک

-مدیر امور تولید پوشاک

-تکه دوزی و گلدوزی لباس

-مدیریت آموزشگاه خیاطی (بهترین آموزشگاه خیاطی)

-مدلسازی لباس

-دوخت کامل سیسمونی

-کارگاه های دوخت لباس کار

-کارگاه های دوخت لباس عروس

هنرستان طراحی لباس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شروع به تایپ کنید برای نوشته‌های که به‌دنبال آن هستید.
صفحه اصلی
دوره آموزش طراحی لباس