۰۲۶-۳۲۵۰۵۲۰۵ کرج / ۶۶۵۶۵۹۵۰-۰۲۱ تهران

۰۲۶-۳۲۵۰۵۲۰۵ کرج / ۰۲۱۶۶۵۶۵۹۵۰ تهران

مقایسه آموزش در آکادمی با دانشگاه برای مدرس طراح لباس و خیاطی

مقایسه آموزش در آکادمی با دانشگاه برای مدرس طراح لباس و خیاطی

اگر خواهان تدریس در آکادمی هنر پارس و یا دانشگاه‌ها هستید، خواندن این مقاله خالی از لطف نیست. زیرا به بررسی مقایسه آموزش در آکادمی با دانشگاه برای مدرس طراحی لباس و خیاطی می‌پردازد. دانشگاه‌های مختلفی هستند که در رشته‌های فنی مربوط به مد و پوشاک فعالیت کرده و دانشجو می‌پذیرند. این دانشگاه‌ها برای آموزش دادن به دانشجویان خود مدرس می‌پذیرند. به همین دلیل یکی از بازارهای مشاغل افرادی که دارای مدارک و گواهینامه‌های معتبر سازمان فنی و حرفه‌ای هستند، تدریس در این دانشگاه‌ها هست.

آموزشگاه و مؤسسات دیگری نیز وجود دارند که برای آموزش دادن خود مدرسان طراحی لباس و خیاطی نیاز دارند. یکی از این آموزشگاه‌ها و مؤسسات بسیار معتبر در حوزه مد و لباس در کشور ما آکادمی هنر پارس هست. برای مقایسه آموزش در آکادمی با دانشگاه برای مدرس باید جوانب مختلفی را در نظر بگیریم. مثلاً باید بگوییم در کدام یک از این محیط‌های کاری امنیت شغلی وجود دارد. یا برای تدریس نیمه وقت و تمام وقت در کدام یک استخدام وجود دارد و برای کدام شغل بیمه تأمین اجتماعی و بازنشستگی در نظر گرفته می‌شود. همچنین حقوق و مزایای مطلوب در کدام یک وجود دارد. برای بررسی هرکدام از این مسائل می‌توانیم در مورد مقایسه آموزش در آکادمی با دانشگاه برای مدرس طراحی لباس خیاطی صحبت کنیم.

یکی از مسائل مهمی که می‌توانیم در مورد تدریس در یک آموزشگاه یا دانشگاه صحبت کنیم رزومه کاری و میزان موفقیت یک موسسه و اعتبار آن در بین موسسه‌های دیگر هست. البته باید بگوییم آکادمی هنر پارس از برترین آموزشگاه‌های کشور است که در حال حاضر موفقیت‌های زیادی کسب کرده و کار کردن در چنین محیط کاری می‌تواند خود به نوعی پیشرفت شغلی محسوب شود.

 

مقایسه آموزش در آکادمی با دانشگاه برای مدرس طراحی لباس و خیاطی از نظر حقوق، بیمه، امنیت شغلی و مسائل دیگر:

در ادامه مطالب بالا قصد داریم در مورد مقایسه آموزش در آکادمی با دانشگاه برای مدرس طراحی لباس و خیاطی مطالبی ارائه دهیم که نشان‌دهنده برتری آکادمی هنر پارس نسبت به دانشگاه‌ها و مؤسسات دیگر هست. این مطلب نشان می‌دهد که برای یک فردی که در حوزه مد و پوشاک فعالیت می‌کند و قصد تدریس در این رشته را دارد، آکادمی هنر پارس می‌تواند محیط شغلی بسیار مناسب و مطلوبی برای فرد ایجاد نماید.

آکادمی هنر پارس حقوق بسیار مطلوبی برای مدرسان تمام وقت و نیمه وقت خود در نظر می‌گیرد. به‌گونه‌ای که این افراد از نظر مالی نیاز به شغل دیگری نخواهند داشت و می‌توانند به شغل تدریس پرداخته و درآمد کافی از آن ایجاد کنند. آکادمی پارس برای مدرسان طراحی لباس و خیاطی موسسه خود بیمه تأمین اجتماعی در نظر گرفته است و مدرسان می‌توانند ضمن استفاده کردن از بیمه خدمات درمانی تأمین اجتماعی، برای سال‌های بازنشستگی خود نیز آینده‌نگری کنند. ضمن این که تعلق گرفتن بیمه به یک فرد می‌تواند از نظر سابقه کار در حوزه بین‌المللی بسیار مهم باشد. دارا بودن کارگاه‌های خیاطی بسیار مجهز در آکادمی هنر پارس باعث شده است که مدرسان بتوانند به صورت مؤثرتری تجربیات خود را در اختیار دانشجویان قرار بدهند. این کارگاه‌های مجهز در دانشگاه‌ها ممکن است موجود نباشد. افرادی که به تدریس در آکادمی می‌پردازند می‌توانند از نظر ثبات شغلی اطمینان خاطر داشته باشند.

ضمن این که در چنین محیطی امنیت شغلی برقرار است. مهم‌ترین پارامتری که می‌توان برای این آکادمی نام برد این است که مدرسان چه به صورت تمام وقت و چه به صورت نیمه وقت به تدریس بپردازند استخدام خواهند شد و می‌توانند از همه حقوق، مزایا، وام و تسهیلات و سایر مزایایی که به مدرسان اعطا می‌شود بهره‌مند شوند و به همین دلیل مزیت‌هایی که این آکادمی در مقایسه با دانشگاه‌ها و مؤسسات و آموزشگاه‌های دیگر خواهد داشت بسیار بالاتر بوده و کار کردن در چنین محیط شغلی می‌تواند موفقیت بزرگی برای هرکسی محسوب شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شروع به تایپ کنید برای نوشته‌های که به‌دنبال آن هستید.
صفحه اصلی
دوره آموزش طراحی لباس