۰۲۶-۳۲۵۰۵۲۰۵ کرج / ۶۶۵۶۵۹۵۰-۰۲۱ تهران

۰۲۶-۳۲۵۰۵۲۰۵ کرج / ۰۲۱۶۶۵۶۵۹۵۰ تهران

مراحل کشیدن مانکن

مراحل کشیدن مانکن

در مقاله ی مراحل کشیدن مانکن به آموزش چگونگی طراحی شلوار جین می پردازیم.برای رنگ آمیزی جین در طراحی لباس می توانید از مداد رنگی (طراحی لباس با مداد رنگی ) و یا ماژیک کمک بگیرید.با آموزش طراحی لباس آکادمی پارس همراه باشید.

مراحل کشیدن مانکن

برای آموزش خیاطی اینجا کلیک کنید

برای آموزش طراحی لباس اینجا کلیک کنید

شماره تلفن : ۶۶۵۶۵۹۴۰-۰۲۱

مراحل رسم شلوار جین

   در مرحله ی اول وقتی پاها را طراحی کردید محل قرار گرفتن کمر و پایین شلوار را مشخص می کنید.بسته به نوع ایستادن مدل شیب کمر تغییر می کند.

مراحل کشیدن مانکن

حتی اگر مدل لاغر هم باشد مقداری از کمر به خاطر حجم شکم مقداری منحنی می شود. در این آموزش طراحی یک شلوار جین تنگ را داریم پس خطوطی که برای شلوار می کشید نباید خیلی از پا فاصله داشته باشد.

مراحل کشیدن مانکن

مراحل کشیدن مانکن

درز های شلوار را مشخص کنید و پل های کمربند را هم بکشید

مراحل کشیدن مانکن

قسمت هایی از شلوار باید چین بخورد چون شلوار تنگ و چسبان است جاهایی مثل فاق ،پشت زانو و مقداری سمت مچ پا را با خطوطی چین ها را مشخص کنید.بعد از ایجاد این خطوط برای بهتر به نظر رسیدن چین و چروک ها باید مقداری برآمدگی آن ها را به سمت بیرون شلوار بکشید . در قسمت کمر هم دو پهلوی کار را مقداری منحنی کنید و گوشه های پل های کمربند را هم گرد کنید.

مراحل کشیدن مانکن

حالا خطوط دوخت را سرتاسر شلوار رسم کنید

مراحل کشیدن مانکن

با به کارگیری این آموزش می توانید تیپ های اسپرت زیبایی برای مانکن خود طراحی کنید.(رنگ آمیزی و جزئیات در طراحی لباس )برای رنگ آمیزی شلوار جین هم می توانید به سلیقه ی خودتان رنگ پایه را از آبی روشن تا تیره انتخاب کنید و سایه بزنید . برای رنگ آمیزی و طراحی کت جین هم می توانید از این آموزش کمک بگیرید.(طراحی لباس جین )مراحل کشیدن مانکن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شروع به تایپ کنید برای نوشته‌های که به‌دنبال آن هستید.
صفحه اصلی
دوره آموزش طراحی لباس