۰۲۶-۳۲۵۰۵۲۰۵ کرج / ۶۶۵۶۵۹۵۰-۰۲۱ تهران

۰۲۶-۳۲۵۰۵۲۰۵ کرج / ۰۲۱۶۶۵۶۵۹۵۰ تهران

مدل کت بدون آستین زنانه

مدل کت بدون آستین زنانه

 در این مقاله  مدل کت بدون آستین زنانه به آموزش رسم الگوی این کت می پیردازیم .برای این مدل کت ابتدا الگوی اولیه را با متد مد نظر خود رسم کنید و ادامه کار را با آموزش همراه باشید.

برای آموزش خیاطی اینجا کلیک کنید

برای آموزش طراحی لباس اینجا کلیک کنید

شماره تلفن : ۶۶۵۶۵۹۴۰-۰۲۱

مدل کت بدون آستین زنانه

   در یقه پشت ۱ سانتی متر داخل شده و یقه را دوباره رسم می کنیم.پنس پشت را از بالا تا خط کارور و از پایین تا لبه کت رسم می کنیم از حلقه پشت ۵_۶ سانتی متر پایین آمده به خط کارور در وسط پشت رسم می کنیم.

الگوی کت بدون آستین

   در سرشانه جلو هم ۱ سانتی متر داخل رفته و به اندازه یقه پشت بالا می رویم ۳_۴ سانتی متر به سمت راست عمود می کنیم.از خط کمر جلو ۲-۳ سانتی متر بالا رفته و خط یقه جلو را رسم می کنیم.(مدل کت مجلسی زنانه)

مدل کت بدون آستین زنانه

   پنس جلو را حذف کرده به پهلو منتقل می کنیم.پنس های لقی یقه و حلقه را می کشیم.از خط کمر جلو ۱۰ سانتی متر پایین آمده و از سرشانه ۳-۴ سانتی متر از یقه داخل شده و خط عمودی و دهانه جیب را رسم می کنیم.(آموزش الگوی کت مجلسی)  پایین جلو کت را هلالی می کنیم.در الگوی پشت از پایین درز پشت اضافی چاک را به بیرون میرویم.

مدل کت بدون آستین زنانه

مدل کت آستین حلقه ای

کت بدون آستین زنانه: پنس های لقی یقه و حلقه را بسته و یقه و حلقه را ترمیم می کنیم.(طراحی کت و شلوار زنانه)از قسمت برش خورده ۵ سانتی متر از سرشانه پایین آمده بعد ۲ سانتی متر دیگر پایین آمده ۳ سانتی متر داخل می شویم و  سپس تکه مثلثی را رسم میکنیم. حالا از این نقطه ۱۰ سانتی متر پایین آمده و به ۲ سانتی متر بالاتر از خط کمر وصل می کنیم.

مدل کت بدون آستین زنانه

خطوط را برش زده و کیسه جیب را طراحی می کنیم از کیسه جیب رولت می کنیم.برای یقه جلو و تکه قسمت حلقه الگوی سجاف را رسم می کنیم.

مدل کت بدون آستین زنانه

تا اینجای کار الگوی کت آستین حلقه ای به شکل زیر می باشد.

مدل کت بدون آستین زنانه

در آخر جیب تزیینی بعد از دوخت،به پایین لبه جیب دوخته می شود.مدل کت بدون آستین زنانه

مدل کت بدون آستین زنانه

در مقالات قبلی با ما همراه بودید با آموزش مدل کت زنانه مجلسی، الگوی آماده کت چهار دکمه مردانه، الگوی آماده کت و شلوار شش دکمه، الگوی آماده کت بی دکمه مردانه، انتخاب کت یک دکمه مردانه در کنار ما باشید با دیگر آموزشهای رایگان خیاطی و طراحی لباس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شروع به تایپ کنید برای نوشته‌های که به‌دنبال آن هستید.
صفحه اصلی
دوره آموزش طراحی لباس