۰۲۶-۳۲۵۰۵۲۰۵ کرج / ۶۶۵۶۵۹۵۰-۰۲۱ تهران

۰۲۶-۳۲۵۰۵۲۰۵ کرج / ۰۲۱۶۶۵۶۵۹۵۰ تهران

مجله طراحی لباس

مجله طراحی لباس

مجله طراحی لباس و مد، دنیای رنگارنگ و جذاب استیج (STAGE ) با کت واک مانکن هایش (فشن شو ) و طراحان خلاق مزون های مد و لباس در سراسر دنیا، روز به روز پر مخاطب می شود. اخبار جذاب دنیای مد (آموزش مد ) همه را شیفته ی خودش کرده است .در دنیای دیجیتال و با جادوی شبکه های اجتماعی، دنیای مد، به داخل گوشی های هوشمند میلیارد ها شهروند کره زمین آمده و اکنون همراهی با این دنیای عجیب و جالب و فرصت آفرین، خیلی سخت نیست. با این حال، هنوز هم نشریات پر مخاطب و معروف دنیای مد و لباس که سابقه برخی به قرن نوزدهم میلادی می رسد، پر مخاطب و تاثیرگذار هستند.با معرفی مجلات مد همراه ما باشید.

برای آموزش خیاطی اینجا کلیک کنید

برای آموزش طراحی لباس اینجا کلیک کنید

شماره تلفن : ۶۶۵۶۵۹۴۰-۰۲۱

مجله طراحی لباس

   نخستین نشریه مد و لباسی که معرفی می کنیم، نشریه هارپر بازار (HARPER’s BAZAAR ) است.این مجله همچنان موثر ترین نشریه دنیای اسیتج در اقصی نقاط جهان به شمار می رود.

مجله طراحی لباس

یکی دیگر از نشریات خیلی معروف دنیای مد و لباس را می توان نشریه ووگ (Vouge ) دانست که این روزها به واسطه حضور سلبریتی ها بر روی جلد آن، مخاطبان بسیاری را به خود جذب کرده است. بیش از ۲۶۵ میلیون صفحه در اینترنت برای محتوای مجله ووگ ایندکس شده و یکی از بزرگان صنعت مد و لباس  به شمار می رود.مجله طراحی لباس

grazia

   نشریه grazia معروف ترین مجله مد ایتالیا (آموزش طراحی لباس در ایتالیا ) است که در اروپا، یکی از پیشگامان صنعت مد و لباس به شمار می روند. گرازیا، از سال ۱۹۳۲ میلادی تا کنون، یکی از الهام بخشی ترین مجلات مد اروپا و جهان بوده و توانسته یک مجله هفتگی قوی دنیای مد بانوان باشد.

نشریه مد و لباس MARIE CLAIRE در سال ۱۹۳۷ میلادی در پاریس (برند بالمین ) منتشر شد و اکنون همچون نشریه لوفیسیل، از جمله مجلات معروف این کشور به شمار می رود.

مجله طراحی لباس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شروع به تایپ کنید برای نوشته‌های که به‌دنبال آن هستید.
صفحه اصلی
دوره آموزش طراحی لباس