۰۲۶-۳۲۵۰۵۲۰۵ کرج / ۶۶۵۶۵۹۵۰-۰۲۱ تهران

۰۲۶-۳۲۵۰۵۲۰۵ کرج / ۰۲۱۶۶۵۶۵۹۵۰ تهران

لباس بازیگران (۲)

لباس بازیگران (۲)

با توجه به اینکه لباس بازیگران همیشه از مهمترین و تاثیر گذارترین لباس ها در جامعه و از جمله محبوب ترین لباس ها بین مزون داران و تولید کنندگان – همینطور طراحی و لباس آن ها تاثیر مستقیمی روی پوشش جامعه میگذارد سعی بر آن داشته ایم در این مقاله به تعدادی ازاین لباس ها بپردازیم .(جشنواره مد و لباس فجر)

برای آموزش خیاطی اینجا کلیک کنید
برای آموزش طراحی لباس اینجا کلیک کنید
شماره تلفن : ۶۶۵۶۵۹۴۰-۰۲۱

سی و پنجمین جشنواره فیلم فجر عصر روز نهم بهمن ماه نود پنج آغاز شد. تعداد بسیاری از سینما گران، بازیگران و چهره های مشهور هنری در افتتاحیه جشنواره فجر حضور داشتند که حتما در جریان آن هستید. ما در این قسمت از دنیای مد به جایزه ها، فیلم و رخدادهای هنری این جشنواره نمی پردازیم و به سراغ لباس و لباس بازیگران در جریان این رخداد مهم هنری سینما و تلویزیون فکوس میکنیم. بسیاری از مخاطبان همیشگی ما علاقه مند به دیدن مدل لباس و مانتوهای بازیگران زن روی فرش قرمز و در جریان مراسم این جشنواره هستند به همین دلیل در طول این چند روز سعی می کنیم تصاویری مربوط به این موضوع را برایتان جمع آوری کنیم. در ادامه مدل لباس های تعدادی از بازیگران را مشاهده میکنیم .

لباس بازیگران (۲) لباس بازیگران (۲) لباس بازیگران (۲) لباس بازیگران (۲) لباس بازیگران (۲) لباس بازیگران (۲) لباس بازیگران (۲) لباس بازیگران (۲) لباس بازیگران (۲) لباس بازیگران (۲) لباس بازیگران (۲) لباس بازیگران (۲) لباس بازیگران (۲) لباس بازیگران (۲) لباس بازیگران (۲) لباس بازیگران (۲) لباس بازیگران (۲) لباس بازیگران (۲)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شروع به تایپ کنید برای نوشته‌های که به‌دنبال آن هستید.
صفحه اصلی
دوره آموزش طراحی لباس