۰۲۶-۳۲۵۰۵۲۰۵ کرج / ۶۶۵۶۵۹۵۰-۰۲۱ تهران

۰۲۶-۳۲۵۰۵۲۰۵ کرج / ۰۲۱۶۶۵۶۵۹۵۰ تهران

فیلم اموزش خیاطی به روش مولر

فیلم اموزش خیاطی به روش مولر

با مقاله ی فیلم اموزش خیاطی به روش مولر همراه ما باشید. برای تهیه فیلم های آموزشی می توانید به سایت پارس دوک مراجعه کنید. در ادامه به آموزش الگوی مانتو می پردازیم .

برای آموزش خیاطی اینجا کلیک کنید

برای آموزش طراحی لباس اینجا کلیک کنید

شماره تلفن : ۶۶۵۶۵۹۴۰-۰۲۱

   این مدل مانتو با الگوی بالاتنه ساده ی بدون پنس و ساسون دوخته میشود.ابتدا قد الگو را به اندازه ی دلخواه بلند کنید .خط قرمز را از پایین تا نقطه ی زرد قیچی کنید .خط آبی را از پهلو تا نقطه ی زرد قیچی کنید .دقت کنید که الگو در نقطه ی زرد نباید قیچی شود و دقیقا به اندازه ی یک نقطه باید وصل بماند.

فیلم اموزش خیاطی به روش مولر

فیلم اموزش خیاطی به روش مولر

   گوشه ی خط آبی را کمی به سمت بالا بکشید تا بین خطوط قرمز اوزمان بوجود بیاید .مقدار اوزمانِ بین خطوط قرمز کاملا بستگی به سلیقه ی شما دارد که میخواهید گشادی مانتو تا چه حد باشد ولی برای این مدل اوزمانی به اندازه ی ۱۰ الی ۱۵ سانتی متر مناسب است . اوزمانِ پشت و جلو رو ایجاد کرده و زیرش یک ورق بچسبانید تا ثابت شوند.

فیلم اموزش خیاطی به روش مولر

در این زمان همانطور که روی شکل میبینید خط آبی به سمت بالا و روی حلقه آستین قرار میگیرد .دقیقا به همون اندازه ای که خط آبی به سمت بالا رفته ( خط زرد ) به گوشه ی پایینِ دامن اضافه کنید ( خط زرد ) و به خط اوزمان به صفر برسانید ( خط بنفش ) .

فیلم اموزش خیاطی به روش مولر

خیاطی به روش مولر

   مقدار اضافیِ خط آبی که روی حلقه آستین آمده بود را از روی خط حلقه آستین قیچی کنید .پایین دامن مانتو در الگوی جلو و پشت را به اندازه ی ۵ الی ۷ سانتی متر فون کنید و خطوط پهلوی جلو و پشت را صاف کنید ( خط صورتی ).خط پایینِ مانتو را طبق مدل روی الگو بکشید ( خطوط سبز ) .دقت کنید که در این مرحله اندازه ی خطوط زرد در الگوی جلو و پشت باید با هم برابر باشند.

فیلم اموزش خیاطی به روش مولر فیلم اموزش خیاطی به روش مولر

اموزش خیاطی به روش مولر

   در صورتی که از اندازه بودنِ الگو مطمئن هستید میتوانید خطوط پهلوی جلو و پشت را به هم بچسبانید و مانتو را به صورت یک تکه برش بزنید در این زمان به دو برابرِ قد مانتو بعلاوه ی یک قدِ آستین پارچه برای این مدل نیاز دارید .در صورتی که نمیخواهید مانتو خیلی گشاد شود میتوانید فونهای جلو و پشتِ مانتو را اعمال نکنید و الگو را فقط از پهلو فون کرده و خطوط پهلو را صاف کنید .برای این مدل بهتر است از پارچه های لخت استفاده کنید .در مرحله ی برش خط وسط جلو در دولای باز و خط پشت در دولای بسته ی پارچه قرار میگیرد .فیلم اموزش خیاطی به روش مولر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شروع به تایپ کنید برای نوشته‌های که به‌دنبال آن هستید.
صفحه اصلی
دوره آموزش طراحی لباس