۰۲۶-۳۲۵۰۵۲۰۵ کرج / ۶۶۵۶۵۹۵۰-۰۲۱ تهران

۰۲۶-۳۲۵۰۵۲۰۵ کرج / ۰۲۱۶۶۵۶۵۹۵۰ تهران

لباس فرم جشنواره فجر

غرفه جشنواره فجر آکادمی پارس

آکادمی بین المللی هنر پارس در ششمین جشنواره مد و لباس فجر شرکت گسترده ای داشته. در این مطلب میخواهیم اشاره ای کوتاه به لباس فرم جشنواره فجر آکادمی پارس داشته باشیم.

برای آموزش خیاطی اینجا کلیک کنید
برای آموزش طراحی لباس اینجا کلیک کنید
شماره تلفن : ۶۶۵۶۵۹۴۰-۰۲۱

تیم طراحی لباس فرم جشنواره فجر آکادمی پارس با تعداد جلسات متعدد سعی بر آن داشته اند که تمام مسائل اعم از زیبایی، کیفیت، پوشش ایرانی و … را در لباس فرم جشنواره فجر آکادمی پارس رعایت کنند.

لباس فرم جشنواره فجر

این لباس از ۲ تیکه که شامل یک پیراهن ( یقه شومیز ) و یک لباس رو که ترکیبی از کت، پالتو و مانتو میباشد. دکمه های پیراهن از جنس زاماک و یراق آلات مناسب با پارچه های نساجی و به رنگ طلایی میباشد. تیکه دوم که همان قسمت نمایه رویی لباس فرم جشنواره فجر آکادمی پارس میباشد از جنس پارچه فوتر با گراماژ متوسط میباشد که هم نمایش مناسبی داشته باشد و هم به شکیل بودن آن بیافزاید.

در قسمت مچ و آستین لباس فرم جشنواره فجر آکادمی پارس از زیپ استفاده شده است و میتوان با باز کردن زیپ آن حالتی مشابه پانچو داشته باشد.

جناب آقای حمید قبادی رئیس جشنواره مد و لباس فجر هم که ریاست جشنواره قبلی هم بر عهده داشتند از لباس جشنواره فجر آکادمی پارس و از ایده طراحی و دوخت مانتو جشنواره فجر در غرفه جشنواره فجر آکادمی پارس خوششان آمد که باعث افتخار آکادمی بین المللی هنر پارس میباشد.

لباس فرم جشنواره فجر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شروع به تایپ کنید برای نوشته‌های که به‌دنبال آن هستید.
صفحه اصلی
دوره آموزش طراحی لباس