۰۲۶-۳۲۵۰۵۲۰۵ کرج / ۶۶۵۶۵۹۵۰-۰۲۱ تهران

۰۲۶-۳۲۵۰۵۲۰۵ کرج / ۰۲۱۶۶۵۶۵۹۵۰ تهران

عکس طراحی لباس

در ادامه عکس طراحی لباس را از آکادمی پارس مشاهده می کنید. آکادمی پارس با معرفی و توضیح طراحی لباس در خدمت شما هنرجویان و هنردوستان عزیز می باشد پس با ما همراه باشید.

عکس طراحی لباس

آیا میدانستید که طراحی مد و لباس نیز یک علم می باشد؟ و لازمه آن داشتن تحصیلات مربوطه و شخصیت مناسب این رشته است. یک طراح مد ولباس یاید از دانش کافی و مهارت برخوردار باشد.

اولین و مهمترین مهارت لازمه خلاقیت است.

خلاقیت : از عنصرهای اصلی ولازمه برای یک طراح مد و لباس برای ایده پردازی و خلق آثار ویژه است.

عکس طراحی لباس

عکس طراحی لباس

یک طراح باید دید مناسب نسبت به محیط اطراف ، رنگ ها ، اشکال داشته باشد و همچنین اطلاعات کاملی از انواع پارچه ، مواد به کار رفته در پارچه و کاربردهای آن در زمینه مد و پوشاک داشته باشد. از مهارت های فنی که شامل برش و دوخت می باشد برخوردار باشد. مهارت ارتباط و سازگاری با جامعه را برای شناخت  سلیقه ها ی مختلف مشتریان داشته باشد. با برنامه های طراحی کامپیوتری آشنا باشد و بتواند از آن ها در این زمینه استفاده کند.

از روحیه ی کاری بالا برای کار تیمی و همکاری با تولیدی ها و مزون ها برخوردار باشد. شم تجاری قوی ای داشته باشد .

تحصیلات لازم ونحوه ورود به شغل طراحی مد و لباس:

برای ورود به این شغل همانطور که قبلا هم گفته شد ، شخص باید از تحصیلات مربوطه برخوردار باشد برای فرا گرفتن این علم زیبا می توان با تحصیل در دانشگاه در رشته های خیاطی ، طراحی و دوخت ، طراحی لباس و.. به دانش مورد نظر دست پیدا کرد. هم چنین آموزشگاه های آزاد زیادی برای انتقال این دانش در حال فعالیت می باشند که میتوان با شرکت در دوره های این آموزشگاه ها مهارت لازمه را کسب کرد.

طراحی مد و لباس

لازم است که بدانید شما حتما نباید یک طراح حرفه ای باشید. شما باید تمام مهارت های لازم را کسب کنید تا بتوانید با استفاده از استعدا و خلاقیت خود، سبک خود را بشناسید و به کار بگیرید. از منابع انلاین و ورکشاپ ها برای به روز کردن اطلاعات خود استفاده کنید.

عکس طراحی لباسعکس طراحی لباس عکس طراحی لباس عکس طراحی لباس

شما با شرکت در دوره های طراحی لباس آکادمی پارس میتوانید به یک طراح چیره دست تبدیل شوید.

عکس طراحی لباس

لطفا مقالات را با دوستان خود به اشتراک بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شروع به تایپ کنید برای نوشته‌های که به‌دنبال آن هستید.
صفحه اصلی
دوره آموزش طراحی لباس