۰۲۶-۳۲۵۰۵۲۰۵ کرج / ۶۶۵۶۵۹۵۰-۰۲۱ تهران

۰۲۶-۳۲۵۰۵۲۰۵ کرج / ۰۲۱۶۶۵۶۵۹۵۰ تهران

طراحی لباس فرم

طراحی لباس فرم

در طراحی لباس فرم (آموزش طراحی لباس) باید به شغل و تناسب با محیط کار و شرایط پیرامون آن توجه شود.لباس فرم یا همان لباس کار معمولا متناسب با شغل موردنظر ، فرهنگ منطقه انتخاب و برای کارکنان طراحی می شود و از جمله وظایف آن حفاظت از کارکنان می باشد.ناگفته نماند که افراد شاغل یک مجموعه کاری باید بهترین شکل و با لباس فرم مناسب کار خود در محیط حاضر شوند و برای لباس فرم خود ارزش قائل شوند زیرا لباس فرم ،(لباس فرم جشنواره فجر آکادمی پارس ) نشانه شخصیت شغلی آن مجموعه کاری می باشد.

طراحی لباس فرم

برای آموزش خیاطی اینجا کلیک کنید

برای آموزش طراحی لباس اینجا کلیک کنید

شماره تلفن : ۶۶۵۶۵۹۴۰-۰۲۱

طراحی لباس فرم

   معمولاً لباسکار  یا همان لباس فرم، به عنوان یک پوشش سراسری تنه، دست و پاها را در مقابل شرایط محیطی حفاظت می­ کند. ساده ترین شکل لباس فرم به صورت بلوز و شلوار (دو تکه) یا کاپشن و شلوار، و نوع یکسره ،و از جنس الیاف طبیعی ( پلی استـر پنبه)  و یا درصدی الیاف طبیعی و مصنوعی ( فیلامنت ویسکـوز ) و در مواردی تماماً از الیاف شیمیایی و صنعتی (انواع پارچه ) تولید می ­شود. هر چه الیاف بکار رفته شده در پارچه طبیعی ­تر باشد، تبادل حرارتی آن آسانتر است. البسه اختصاصی در مشاغل ویژه و نیز فصول سرد که از جمله می ­توان لباس عایق سرما و رطوبت مخصوص سردخانه،‌لباس نسوز مخصوص کوره و لباس ضد حریق از جنس پارچه ­های PVC را نام برد.

طراحی لباس فرم

طراحی لباس فرم اداری

 مانتو فرم اداری

   مانتو فرم اداری (دانلود کتاب آموزش دوخت مانتو )یک لباس اداری رسمی و در عین حال زیباست که اغلب در محل کار در شرکت ها و ادارات موسسات خصوصی و دولتی استفاده می شود. این مانتو با وجود اینکه بیشتر به عنوان لباس کار از آن استفاده می شود ولی تاثیر زیادی در شکل و ظاهر فرد می گذارد و اگر مطابق با استانداردهای روز مانتو فرم اداری  انتخاب نشود خوش پوشی فرد استفاده کننده به نحو زیادی می کاهد. مانتوهای فرم اداری معمولی رنگ های تیره دارند و پارچه های آنها ساده تر است، بنابراین مانتوهای فرمی که رنگ روشن و طرح دار یا براق نمی توانند گزینه مناسبی برای ادارات باشند.

طراحی لباس فرم مردانه

چند نکته درباره ی مانتو فرم

  • داشتن دکمه در مانتوهای فرم اداری در زیبایی و شکیل بودن آن موثر می باشد. بستگی به سلیقه افراد معمولا مانتوها در دو دکمه یا سه دکمه عرضه می شوند.
  • در انتخاب مانتو و لباس فرم ادارای باید توجه داشت که کاملا مانتو اندازه شما باشد، بیش از حد گشاد یا تنگ بودن ان تصویری زشت از شما ارائه خواهد داد.
  • در انتخاب مانتو فرم اداری باید دقت شود که اندازه آستین مانتو نباید خیلی بلند باشد تا موجبات ناراحتی را فراهم آورد.

همچنین انتخاب جنس مناسب در مانتو فرم اداری باعث دیر چروک شدن و بادوام بودن آن می شود.طراحی لباس فرم

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شروع به تایپ کنید برای نوشته‌های که به‌دنبال آن هستید.
صفحه اصلی
دوره آموزش طراحی لباس