۰۲۶-۳۲۵۰۵۲۰۵ کرج / ۶۶۵۶۵۹۵۰-۰۲۱ تهران

۰۲۶-۳۲۵۰۵۲۰۵ کرج / ۰۲۱۶۶۵۶۵۹۵۰ تهران

طراحی لباس برای افراد چاق

طراحی لباس برای افراد چاق

طراحی لباس برای افراد چاق (طراحی لباس فشن) بسیار مهم و تاثیرگذار است. افراد چاق حتما نباید لباس های گشاد بپوشند و یا از تیپ هایی که مورد علاقه شان است استفاده نکنند؛ با طراحی درست و اصولی برای اندام های مختلف آن ها هم می توانند لباس های مناسب خود را بپوشند. فقط باید باید ها و نباید هایی را شناخت.

برای آموزش خیاطی اینجا کلیک کنید

برای آموزش طراحی لباس اینجا کلیک کنید

شماره تلفن : ۶۶۵۶۵۹۴۰-۰۲۱

 بلوز روشن نپوشید

وقتی بالاتنه‌ تان چاق‌تر است، رنگ بلوز انتخابی شما بهتر است تیره باشد و شلوار (الگوی شلوار راسته ) متناسب با اندام شما هم شلوارهای پاچه‌گشاد یا دامن‌های بلند است؛ استفاده از یک دستمال گردن با طرحی ساده، زیبابی لباس‌های شما را تکمیل می‌کند.

طراحی لباس برای افراد چاق

طراحی لباس برای افراد چاق

لباس گشاد ممنوع

اصلا مهم نیست که سایز شما زیاد است یا کمتر و حتی بیشتر(آموزش طراحی اندام )!  اینقدر اصرار نداشته باشید که اندام‌تان را بپوشانید. با پوشیدن لباس‌های بزرگتر از سایز واقعی خودتان، شما لاغرتر نشان داده نمی‌شوید که هیچ، بلکه اطرافیان فکر می‌کنند خیلی چاق‌تر از این هستید! بهتر است هنگام انتخاب لباس، لباس‌های خوش‌دوختی پیدا کنید که با برش‌های متفاوت، شکست دید ایجاد کرده و باعث اعتماد به نفس شما شود.

طراحی مدل لباس برای افراد چاق

 پیراهن کمردار را فراموش نکنید

در پیراهن‌ های کمردار، شما می‌توانید قسمت بالا و کمر خود را طوری تنظیم کنید که برآمدگی و انحنای بدن شما را کاملا درست و متناسب نشان بدهد: چسبیده و اندازه و متناسب بدن، اما نه خیلی تنگ. پارچه‌های نرم و لطیف، می‌تواند چاقی قسمت بالا و پایین بدن شما را بپوشاند، در حالی که پارچه‌های سفت و شق و رق، خطوطی غیر‌طبیعی ایجاد می‌کنند.

یقه هفت(دوخت یقه های مختلف )، با لبه برگرد یا بدون آن، هر ۲ برای خانم‌هایی که بالاتنه بزرگی دارند، می‌تواند اثر مشابهی بگذارد.

طراحی لباس برای افراد چاقطراحی لباس برای افراد چاق

طراحی لباس افراد چاق

کفش‌های بند‌دار نپوشید

وجود بند (نازک و پهن فرقی نمی‌کند!) روی قوزک پا، پایین ساق پا را درشت‌تر و بزرگ‌تر نشان می‌دهد. شما می‌توانید در عوض پاشنه‌های سه‌گوش و تو‌پر را امتحان کنید که ضخامت کف پا را با ماهیچه ساق پای شما متناسب و متعادل می‌کند و همچنین نسبت به پاشنه‌های بلند معمولی تکیه‌گاه بهتری برای شما ایجاد می‌کند. لباس های رنگارنگ نپوشید .بهتر است به جای این‌که رنگ بلوز و شلوارتان خیلی متفاوت باشد، لباس‌های هم‌رنگ یا رنگ‌های نزدیک به هم انتخاب کنید؛ در عوض دیگر اندازه شکم، نشیمنگاه، پهلو و … توی ذوق نمی‌زند!

طراحی لباس برای افراد چاق

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شروع به تایپ کنید برای نوشته‌های که به‌دنبال آن هستید.
صفحه اصلی
دوره آموزش طراحی لباس