۰۲۶-۳۲۵۰۵۲۰۵ کرج / ۶۶۵۶۵۹۵۰-۰۲۱ تهران

۰۲۶-۳۲۵۰۵۲۰۵ کرج / ۰۲۱۶۶۵۶۵۹۵۰ تهران

ست کردن لباس

ست کردن لباس

در ادامه میخواهیم در مورد ست کردن لباس صحبت کنیم. زرد، رنگی انرژی­ بخش، با طول موج زیاد است و دقیقا به همین دلیل است که از آن در تابلوهای راهنمایی با مفهوم احتیاط استفاده می شود، چرا که از فاصله دورتری به چشم می آید و جلب توجه می کند.

برای آموزش خیاطی اینجا کلیک کنید

برای آموزش طراحی لباس اینجا کلیک کنید

شماره تلفن : ۶۶۵۶۵۹۴۰-۰۲۱

طریقه ست کردن لباس با رنگ های مختلف

استفاده از رنگ زرد باعث ایجاد شادی می شود و به دلیل سطح انرژی بالایی که دارد به خوبی با رنگ­ های تیره ­ای چون قهوه ­ای، مشکی، طوسى و سرمه ای و رنگ­ های روشنی چون سفید و کرم ست می شود و ترکیبی شاد و درخشان به وجود می­ آورد.(نحوه ست کردن آقایان)

ست کردن رنگ زرد با سایر رنگها
ست کردن لباس
ست کردن رنگ آبی با سایر رنگها
آبی از جمله رنگ­ های محبوب خانم­ ها و آقایان است. رنگی که با قدرت آرامش­ بخشی خود به یکی از پر کاربردترین رنگ­ ها در پوشاک تبدیل شده است. امسال آبی روشن، با نام سرنیتی در کنار صورتی به عنوان رنگ سال معرفی شده است. رنگی که با رنگ­ های تیره ­ای چون سرمه­ ای، خاکستری و مشکی به خوبی ست می­ شود و در کنار کرم و سفید ترکیبی مناسب بهار و تابستان به وجود می­ آورد.

علاوه بر این، آبی تیره نیز با رنگ مشکی و رنگ­ های روشنی چون آبی روشن و لیمویى و سفید به خوبی ست می شود. همچنین در ترکیب با رنگ نارنجی مجموعه ای از رنگ ­های مکمل و شاد به وجود می­ آورد که به افراد پر­انرژی توصیه می­ شود. ترکیب رنگی که بیشتر توسط هنری­ ها و افراد خلاق استفاده می­ شود.
ست کردن لباس
ست کردن رنگ مشکى با طوسی
شاید بعد از سفید بهترین رنگی که می تواند در کنار مشکی بنشیند طوسی باشد. طوسی ابهت مشکی را تا حد زیادی کم و به آراسته شدنش کمک می کند، به شرطی که رنگ غالب باشد. مثلا یک پیراهن طوسی با کمربند و حاشیه مشکی می تواند یک لباس زیبا را درست کند.

ست کردن لباس
ست کردن لباس
ست کردن رنگ مشکى با قهوه ای
یکی از زیباترین ترکیب رنگ های دنیا روی پوست پلنگ ها دیده می شود. خال های مشکی و زمینه قهوه ای یک ترکیب زیبا را به وجود می آورد. دقت داشته باشید که رنگ غالب باید قهوه ای باشد و مشکی به عنوان رنگ مغلوب به کار برود.

ست کردن لباس
ست کردن لباس
لباس رنگ قهوه ای (ست قهوه ای زنانه)
ست کردن رنگ مشکى با آبی سیر
امسال ترکیب آبی سیر با مشکی یکی از ترکیب های مورد علاقه طراحان لباس است. این ترکیب حالتی با شکوه را برای فرد خلق می کند و تداعی کننده ثروت و آراسته بودن است.
ست کردن لباس
لباس آبی سیر
ست کردن رنگ سفید با مشکى
ترکیب سفید و سیاه یکی از بهترین ترکیب رنگ های دنیاست. افرادی که در هماهنگ کردن لباس های شان از این دو رنگ استفاده می کنند جزو خوش پوش ترین آدم ها به حساب می آیند. این ترکیب رنگ هیچ وقت قدیمی و از مد افتاده نمی شود، همه جا پوش هم هست پس تا می توانید این ترکیب را مد نظر داشته باشید.

ست کردن لباس
ست کردن لباس

ست صورتی روشن با مشکی

 روشن ترین رنگ صورتی که گاهی به عنوان صورتی نئونی نیز خوانده می شود تضاد زیبایی با رنگ مشکی دارد. این ترکیب بسیار چشم گیر است و از آن دسته ترکیب هایی است که اصلا بی توجه نمی ماند.

ساده ترین روش استفاده آن پوشیدن شلوار یا دامن مشکی با تاپ صورتی است و یا می توانید لباسی با راه راه هایی به این رنگ داشته باشید و یا از جواهرات و یا کیف و کفش صورتی همراه آن استفاده کنید.

ست کردن لباس

ست کردن لباس

شست و شوی لباس های مشکی

باید تمام تلاش تان را بکنید تا لباس مشکی تان بور نشود. برای این کار در اولین شست وشوی لباس تان، از یک فنجان سرکه به همراه آبی که لباس را با آن می شویید استفاده کنید، این کار باعث می شود تا حدی رنگ لباس ثابت شود.

همیشه از آب سرد برای شستن این لباس ها استفاده کنید و هیچ وقت لباس های مشکی تان را در معرض نور مستقیم خورشید قرار ندهید، چه زمانی که قرار است خشک شوند و چه زمانی که آن ها را بیرون از منزل پوشیده اید، سایه گزینه ای مناسب برای پارچه های مشکی است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شروع به تایپ کنید برای نوشته‌های که به‌دنبال آن هستید.
صفحه اصلی
دوره آموزش طراحی لباس