۰۲۶-۳۲۵۰۵۲۰۵ کرج / ۶۶۵۶۵۹۵۰-۰۲۱ تهران

۰۲۶-۳۲۵۰۵۲۰۵ کرج / ۰۲۱۶۶۵۶۵۹۵۰ تهران

ست سرمه ای زنانه

ست سرمه ای زنانه

 با مقاله ی ست سرمه ای زنانه همراه ما باشید. سورمه‌ای یک رنگ تیره با ته مایه‌ های سرد آبی و خنثی است که شاید شما را یاد لباس‌های مدرسه بیاندازد اما در حال حاضر این رنگ از شیک‌ترین و امروزی‌ترین رنگ‌ها به شمار می‌رود که می‌تواند جایگزین مناسبی برای رنگ مشکی باشد.(نکات ست کردن لباس آقایان )

برای آموزش خیاطی اینجا کلیک کنید

برای آموزش طراحی لباس اینجا کلیک کنید

شماره تلفن : ۶۶۵۶۵۹۴۰-۰۲۱

   رنگ سرمه ای حس استوار بودن و قاطعیت را دارد. سرمه ای رنگ خیلی مناسبی برای لباس های رسمی مثل کت و دامن و کت و شلوار برای جلسه های کاری یا مراسم مهم می باشد.(طیف های آبی )رنگ قرمز جزو رنگ های اصلی است(کاربرد رنگ قرمز در لباس ) و رنگ گرم و پر انرژی محسوب می شود. این رنگ را می توانید برای روح بخشیدن به رنگ های تیره مثل سرمه ای خیلی استفاده کنید. قرمز رنگی خیلی جلب توجه می کند و می تواند لباس را شاد تر نشان بدهد.رنگ قرمز و رنگ آبی هم مکمل هم هستند.

ست سرمه ای زنانه

ست سرمه ای زنانه

ست سورمه ای و قهوه ای

   سورمه ای و قهوه ای دو رنگ پر طرفدار هستند. شما هم اگر می خواهید یک فرد شیک پوش و خوش تیپ شوید پیشنهاد می کنیم از این دو رنگ پر طرفدار استفاده کنید.

ست سرمه ای زنانه

ترکیب رنگ سفید با تمام رنگ‌ها جواب می‌دهد و اتفاقا سورمه‌ای هم از این قاعده مستثنا نیست، بنابراین یکی از انتخاب‌های ساده و اتفاقا تاثیرگذاری که نباید از نظر دور کنید همین ترکیب سفید و سرمه‌ای است.رنگ سرمه ای می تواند در پارچه لباس باشد یا در کیف و کفش و اکسسوری های شما استفاده شود. مثلا لباس و پیراهن سرمه ای و کیف و کفش را قرمز انتخاب کنید و با یک کمربند قرمز آن را تزئین کنید.

ست سرمه ای زنانه ست سرمه ای زنانه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شروع به تایپ کنید برای نوشته‌های که به‌دنبال آن هستید.
صفحه اصلی
دوره آموزش طراحی لباس