۰۲۶-۳۲۵۰۵۲۰۵ کرج / ۶۶۵۶۵۹۵۰-۰۲۱ تهران

۰۲۶-۳۲۵۰۵۲۰۵ کرج / ۰۲۱۶۶۵۶۵۹۵۰ تهران

سبک سورئالیسم در طراحی لباس

سبک رئالیسم در طراحی لباس

 در مقاله ی سبک رئالیسم در طراحی لباس به معرفی السا شیاپارلی (Schiaparelli )  طراح ایتالیایی (طراحی لباس در ایتالیا ) می پردازیم.السا یکی از طراحان لباس معروف در سبک سورئال بود که دیدی متفاوت به لباس داشت و افکاری فراتر از زمان خود را به حیطهٔ لباس سوق داد این تفکرات نشأت گرفته از روابط  اجتماعی پارلی بود. (سبک آوانگارد )

برای آموزش خیاطی اینجا کلیک کنید

برای آموزش طراحی لباس اینجا کلیک کنید

شماره تلفن : ۶۶۵۶۵۹۴۰-۰۲۱

سبک سورئالیسم در طراحی لباس

سبک سورئالیسم در طراحی لباس

السا شیاپارلی

   او با تخیل و اراده قوی که در این زمینه ی طراحی لباس  قادر به خلق آثاری بسیار شگفت انگیز بود و از خود اثرات جاودانه ای به یادگار گذاشت. البته مورد دیگری که باعث شهرتش شد استفاده بسیار به جا از سایه روشن هایی با رنگ صورتی در طرح های لباسش  بود به این صورت که او بسیار دقیق از این سایه روشن ها استفاده می کرد بطوری که  هر بیننده ای را به خود جذب می کرد که او چگونه توانسته این هماهنگی را در این رنگ ها خلق کند. (سبک های طراحی لباس )

سبک سورئالیسم در طراحی لباس

سبک سورئالیسم

  سبک رئالیسم در طراحی لباس: نمونه هایی از لباس های سبک سورئال مانند لباسی را که برای بالهٔ دریاچهٔ قو طراحی کرد و نشان داد که الزاما نباید از پر برای رساندن منظور استفاده کرد و با طرح هایی ساده هم می توان حال و هوایی تأثیر گذار  را ارائه کرد. پارلی شیشه ای عطر از روی نقاشی مارگریت ساخت و تأثیر سورئال را بر اشیأ لوکس به غایت رساند.

سبک سورئالیسم در طراحی لباس

سبک رئالیسم در طراحی لباس: در سال های ۱۹۲۷ تا ۱۹۴۰ طرح های هنری لباس او در پاریس بسیار مشهور شد و همچنین توانست نام طرح های خود را زنده نگه دارد مردم پاریس علاقه زیادی به طرح لباس های غیر عادی او از خود نشان دادن او با دیدن این علاقه سعی کرد امضاء خود را در هر یک از تولیدات خودش طراحی کند این کار را برای جاودانگی آن ها انجام داد.(سبک های طراحی لباس)

سبک سورئالیسم در طراحی لباس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شروع به تایپ کنید برای نوشته‌های که به‌دنبال آن هستید.
صفحه اصلی
دوره آموزش طراحی لباس