۰۲۶-۳۲۵۰۵۲۰۵ کرج / ۶۶۵۶۵۹۵۰-۰۲۱ تهران

۰۲۶-۳۲۵۰۵۲۰۵ کرج / ۰۲۱۶۶۵۶۵۹۵۰ تهران

دانلود کتاب خیاطی مولر و پسران

دانلود کتاب خیاطی مولر و پسران

با مقاله ی دانلود کتاب خیاطی مولر و پسران همراه ما باشید. برای تهیه ی این کتاب می توانید به سایت پارس دوک مراجعه کنید.در ادامه با آموزش رسم الگوی مانتو همراه ما باشید. برای دوخت این مدل مانتو بهتر است از الگوی بالاتنه با پنس سرشانه استفاده کنید .دانلود رایگان الگوی اماده مانتو

برای آموزش خیاطی اینجا کلیک کنید

برای آموزش طراحی لباس اینجا کلیک کنید

شماره تلفن : ۶۶۵۶۵۹۴۰-۰۲۱

   ابتدا پنس سرشانه را به پنس فرانسوی تبدیل کنید .قد الگو را به اندازه ی دلخواه بلند کنید .پایینِ دامن الگو را به اندازه ی ۲ الی ۲٫۵ سانت فون کنید ( خطوط صورتی ) .از خط سرشانه در الگوی جلو و پشت به اندازه ی ۵ الی ۷ سانتی متر فاصله گرفت و خطوطی موازی با خطوط سرشانه روی الگو رسم کنید ( خطوط قرمز ) .

دانلود کتاب خیاطی مولر و پسران

دانلود کتاب خیاطی مولر و پسران

   خط طرح جلوی مانتو را طوری روی الگو بکشید که از نقطه ی موازنه ی سینه و خط ساسون عبور کند ( خطوط آبی ) .خطوط ساسون جلو را پاک کرده و یه ساسونِ ۰٫۷۵ الی ۱ سانتی بکشید ( خطوط بنفش ) .(آموزش گام به گام خیاطی به روش مولر ) وجود این ساسون در مانتو لازم است  ولی اگر مقدار ساسون را بیشتر کنید طرح جلوی مانتو از حالت صاف خارج میشود .
دانلود کتاب خیاطی مولر و پسران دانلود کتاب خیاطی مولر و پسران

کتاب خیاطی مولر و پسران

   الگو را از خطوط قرمز قیچی کنید .خطوط پنس سرشانه در الگوی پشت را قیچی کرده و به هم بچسبانید ( خطوط بنفش ) .بعد از بستنِ پنس سرشانه در تکه ی جدا شده از الگوی پشت این تکه را از خط زرد به خط سرشانه ی جلو بچسبانید .این الگو ( الگوی سرشانه ی جلو و پشت ) به صورت یک تکه روی پارچه ی مشکی برش میخورد.

دانلود کتاب خیاطی مولر و پسران

الگوی جلو را از خطوط آبی و بنفش قیچی کنید .به این ترتیب الگوی جلو به دو تکه ی شماره ۱ و ۲ تقسیم میشود .در این مدل پنس فرانسوی به جای انتقال به برش دوخته شده تا خطِ برش همچنان صاف باقی بماند .الگوی پشت به صورت ساده یا با برش عمودی دوخته میشود .

دانلود کتاب خیاطی مولر و پسران

خیاطی مولر و پسران

   در الگوی آستین ابتدا طرح مثلثیِ این آستین را بکشید ( خطوط قرمز ) .خطوط برشِ پایین آستین را با فاصله های یکسان از هم و موازی با خط قرمز روی الگو بکشید ( خطوط آبی و زرد و سبز ) .خط برش وسط آستین را روی الگو بکشید ( خط بنفش ) .الگو از خطوط رنگی قیچی شده و هر قسمت روی پارچه ی مخصوصِ خودش برش میشود .دقت کنید که حتما باید قبل از برشِ الگو خط تعادل روی آستین کشیده شود و موقع برشِ قسمتهای مختلف آستین روی پارچه خط تعادل باید کاملا موازی با تُرکی پارچه قرار بگیرد .حتما به پشتِ قطعات مختلف آستین لایی حریر بچسبانید .(آستین کتی به روش مولر )در صورت دلخواه میتوانید به پشت پارچه ی مانتو هم لایی حریر بچسبانید تا مانتو خوش فرم و مجلسی دربیاید .دانلود کتاب خیاطی مولر و پسران

در مقالات گذشته به آموزش رایگان  الگوسازی کت و پالتو و مانتو به روش مولر و پسران، الگوسازی برای شلوار به روش مولر و پسران  پرداختیم برای آموزشهای بیشتر به سایت هنر پارس مراجعه فرمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شروع به تایپ کنید برای نوشته‌های که به‌دنبال آن هستید.
صفحه اصلی
دوره آموزش طراحی لباس