۰۲۶-۳۲۵۰۵۲۰۵ کرج / ۶۶۵۶۵۹۵۰-۰۲۱ تهران

۰۲۶-۳۲۵۰۵۲۰۵ کرج / ۰۲۱۶۶۵۶۵۹۵۰ تهران

دامن دخترانه کوتاه

با آموزش دوخت دامن دخترانه کوتاه(آموزش دوخت سارافن بچه گانه) با ما همراه باشید.این دامن یک دامن ساده برای دختربچه هاست که بدون داشتن مهارت زیادی در خیاطی(آموزش ابتدایی خیاطی) به راحتی دوخته می شود.برای دوخت این دامن شما نیاز به پارچه حریر شیشه ای دارید.البته اگر دامن(الگوی ساده دامن تنگ) را با تور ارگانزا بدوزید نیز بسیار شیک و زیباترمی شود. برای دوخت با تور ارگانزا باید تعداد لایه ها را افزایش بدهید.

برای آموزش خیاطی اینجا کلیک کنید

برای آموزش طراحی لباس اینجا کلیک کنید

شماره تلفن : ۶۶۵۶۵۹۴۰-۰۲۱

دانلود نرم افزار چیدمان الگو

دامن دخترانه کوتاه

   اندازه هایی که در این جا گفته شده است مخصوص یک کودک پنج ساله است و اگر کودک شما زیر یا بالای پنج سال سن دارد اندازه ها را کمتر یا بیشتر کنید.

مراحل دوخت دامن(آموزش دوخت دامن)

   ابتدا دایره ای به قطر ۸۰ سانت بر روی پارچه پیاده کنید. هشتای دیگر از این دایره را بر روی پارچه پیاده نمایید که تعداد پارچه های برش زده شما ۹ عدد بشود.حالا دایره ها را سه تایی روی هم بگذارید.مرکز دایره ها را به اندازه ۵ و ۱۰ و ۱۵ برش بزنید و دایره ای در مرکز آنها ایجاد نموده و قیچی کنید.یکی از شعاع های دایره را قیچی نمایید تا برای چین دار کردن آن با چرخ خیاطی با مشکلی برنخورید.

دامن دخترانه کوتاه

حالا شروع به سر دوز زدن حاشیه های دایره ها کنید.

دامن دخترانه کوتاه

دامن دخترانه کوتاه مجلسی

   همه پارچه های برش زده بصورت دایره را به ترتیب سر دوز بزنید و مانند قبل سه تایی روی هم بگذارید.سر دوز زدن حاشیه باعث چین چین شدن دامن و گرفتن یک حالت قشنگ در دامن شما خواهد شد.

دامن دخترانه کوتاه

دایره های وسط که همان کمر دامن است نیز سر دوز بزنید تا برای اتصال کش مشکلی نداشته باشید.

دامن دخترانه کوتاه

نوار اریب را اتو بزنید تا  راحت تر به حاشیه ها بدوزید.

دامن دخترانه کوتاه

هر ۹ عدد دایره را روی هم از بزرگ تا کوچک بگذارید و آن ها را یک در میان نوار اریب بزنید.این کار باعث زیباتر شدن دامن و شکل گیری فانتزی آن می شود.پس از دوخت نوار اریب مرکز دایره ها که یکی شده است را به هم بدوزید.سپس کش دو سانتی متری را به آن بدوزید.

دامن دخترانه کوتاه دامن دخترانه کوتاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شروع به تایپ کنید برای نوشته‌های که به‌دنبال آن هستید.
صفحه اصلی
دوره آموزش طراحی لباس