۰۲۶-۳۲۵۰۵۲۰۵ کرج / ۶۶۵۶۵۹۵۰-۰۲۱ تهران

۰۲۶-۳۲۵۰۵۲۰۵ کرج / ۰۲۱۶۶۵۶۵۹۵۰ تهران

خرید کتاب خیاطی مولر

خرید کتاب خیاطی مولر

با مقاله ی خرید کتاب خیاطی مولر همراه ما باشید. برای تهیه ی این کتاب به سایت پارس دوک مراجعه کنید .در ادامه به آموزش رسم الگوی دامن مجلسی می پردازیم . برای الگوسازیِ این مدل دامن ابتدا در الگوی اولیه ی دامن خط پهلو و ساسونها را پاک کنید .دانلود کتاب خیاطی مولر و پسران.خط پهلو را در یک دومِ خط باسن رسم کنید ( خط قرمز ) .در خط کمر از وسط پشت و وسط جلو به اندازه ی یک چهارم کمر بعلاوه ی ۳٫۲۵ سانت داخل شده و منحنی پهلوی جدید را از خط کمر تا خط باسن روی الگو بکشید ( خطوط آبی ) .

خرید کتاب خیاطی مولر

خطوط ترک را در یک دومِ خط باسن و لبه ی دامن از وسط جلو و وسط پشت روی الگو رسم کنید ( خطوط سبز ) .

خرید کتاب خیاطی مولر خرید کتاب خیاطی مولر

در خطوط سبز ساسونی به عرض ۳ سانتی متر و به طول ۱۲ سانتی متر روی الگو رسم کنید ( خطوط سبز کمرنگ ) .سعی کنید خطوط ساسونها رو مثل شکل کمی انحنا دار به سمت داخل رسم کنید .(الگوی دامن ماهی دنباله دار)از خط زانو به اندازه ی ۵ الی ۱۰ سانتی متر بیایید بالا و خطی موازی با خط باسن روی الگو رسم کنید ( خطوط بنفش ).روی خط بنفش از کنار تمام برشها یک پنس به اندازه ی ۰٫۵ سانتی متر بکشید ( خطوط زرد ) و به خط باسن به صفر برسانید .

خرید کتاب خیاطی مولر خرید کتاب خیاطی مولر

کتاب خیاطی مولر

   پایین دامن در هر برش را به اندازه ی ۱۰ تا ۱۵ سانتی متر اوزمان داده و به انتهای خطوط زرد به صفر برسانید .دقت کنید که در این مرحله ی طولِ خطوط صورتی باید با هم برابر باشند .بعد از اینکه اوزمانهای کناره ی برشها را روی الگو کشیدید از روی هر برش یه کپی تهیه کرده و قطعات را به صورت جداگانه روی پارچه قرار داده و برش بزنید .خط وسط جلو در دولای بسته و بقیه ی خطوط در دولای باز قرار میگیرند.

خرید کتاب خیاطی مولر خرید کتاب خیاطی مولر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شروع به تایپ کنید برای نوشته‌های که به‌دنبال آن هستید.
صفحه اصلی
دوره آموزش طراحی لباس