۰۲۶-۳۲۵۰۵۲۰۵ کرج / ۶۶۵۶۵۹۵۰-۰۲۱ تهران

۰۲۶-۳۲۵۰۵۲۰۵ کرج / ۰۲۱۶۶۵۶۵۹۵۰ تهران

تابستان امسال با شلوارهای متفاوت

تابستان امسال با شلوارهای متفاوت

در این پست میخواهیم  درباره ی تابستان امسال با شلوارهای متفاوت صحبت کنیم، با آکادمی پارس همراه باشید.

شلوار ( چگونه شلوار مناسب بپوشیم )یکی ازآیتم های مهم استایل است که تقریبا بین ما به یک کلیشه تبدیل شده است.اکثر خانم ها در استایل خود از شلوار جین یا مشکی استفاده میکنند،که به راحتی با رنگ ها  و لباس های مختلف ست می شود.ولی با کمی تغییر در رنگ و مدل شلوار می توانیم استایل های متفاوت و شیکی را ایجاد کنیم.فصل تابستان زمان مناسبی برای استفاده از رنگ های روشن، شاد و استفاده از پارچه های خنک و نخی(انواع پارچه ) است. به همین منظور فشن شوهایی که امسال برای تابستان درهفته های مد فرانسه و ایتالیا برگزار شده است ؛شلوارهای نخی،پیلی دار و دمپا گشاد را ارائه داده اند. البته دربسیاری از برند های مطرح نظیر منگو در کنار شلوار های نخی جین های گلدوزی شده و چند رنگ هم دیده می شود.

شلوار های گشاد

شلوار گشاد در تابستان طرفداران زیادی دارد .این شلوارها یادآور دهه ۷۰ هستند . اما طریقه پوشیدن شلوار گشاد و ست کردن آن برای مجالس رسمی ، دوستانه و یا پیاده روی نیازمند یه سری نکات است که باید رعایت شود.شما میتوانید شلوار های گشاد و دمپا رو جوری بپوشید که روی کفش شما رو بگیرند و همزمان کفشهای پاشنه و لژ دار بلند متناسب با آن را بپوشید با این کار بطور شگفت انگیزی بلندتر دیده می شوید.پوشیدن شلوار خیلی گشاد برای خانم های قدکوتاه مناسب نیست؛در صورت استفاده ازاین شلوار نوع فاق بلند آن را بپوشید تا شما را بلند تر نشان دهد.

برای پوشیدن مانتو (آموزش دوخت مانتو بدون الگو )با شلوار دمپا گشاد دقت کنید که بلندی مانتو روی زانو یا بالا تر از آن قرار بگیرد.برای مجالس رسمی و یا دوستانه میتوانید از شلوارهای گشاد کرپ یا ساتن همراه با بلوز مجلسی استفاده کنید.شلوار جین دمپا گشاد هم برای مهمانی های دوستانه مناسب است ، میتوانید آن را با یک پیراهن و تی شرت اسپرت ست کنید

تابستان امسال با شلوارهای متفاوت تابستان امسال با شلوارهای متفاوت

تابستان امسال با شلوارهای متفاوت

شلوار های طرح دار ( گلدار)

ست کردن لباس های طرح دار برای خیلی ها مشکل است؛ ولی با کمی دقت میشود استایل های تابستانه شیکی را ایجاد کرد.در کنار شلوار طرح دار از مانتو و یا بلوز ساده و یک رنگ استفاده کنید. این رنگ میتواند یک از رنگ های طرح شلوارتان باشد.و یا از بلوز با طرح های راه راه یا چهارخانه استفاده کنید.البته توجه داشته باشید که طرح های درشت روی شلوار شما را درشت تر نشان می دهد.تابستان امسال با شلوارهای متفاوت

تابستان امسال با شلوارهای متفاوت

شلوار راه راه

این شلوار ها در رنگ های طوسی و مشکی  همراه با خطوط باریک سبک کلاسیک دارند.همراه با این شلوارها می توانید بلوزهایی دررنگ های خیره کننده و پر رنگ بپوشید.اگر طرح شلوار راه راه باریک باشد قد را بلند تر و برعکس اگر خطوط پهنی داشته باشد قد را کوتاه تر نشان میدهد. این طرح از شلوار هم برای مجالس رسمی مناسب است و هم برای پیاده روی .

تابستان امسال با شلوارهای متفاوت تابستان امسال با شلوارهای متفاوت

تابستان امسال با شلوارهای متفاوت

جین های گلدوزی شده

شلوار جین ( نحوه ی شستن شلوار جین )هیچگاه از مد نمی افتد .مخصوصا جین روشن برای تابستان مناسب تر است .نوع گلدوزی جین های روشن بهتر است  تمام قد باشد. همراه آن نیز یک تیشرت سفید، ژاکت سبک و کرم رنگ و البته کفش های کتانی سبک.هر چه رنگ شلوارتان تیره تر باشد، بهتر است اندازه گل دوزی ظریف تر و کوچک تر باشد.شلوارهای آبی را می توان با طرح هایی روی جیب یا بخش جلوی ران انتخاب کرد. طرح های با تضاد رنگ بالا روی بخش های بالایی شلوار، جلوه زیبایی نخواهند داشت. در شلوار های دمپا گشاد جین بهترین محل برای گلدوزی دمپای آن ها است.

تابستان امسال با شلوارهای متفاوت

شلوار های تابستانی زنانه امسال

تابستان امسال با شلوارهای متفاوت تابستان امسال با شلوارهای متفاوت تابستان امسال با شلوارهای متفاوت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شروع به تایپ کنید برای نوشته‌های که به‌دنبال آن هستید.
صفحه اصلی
دوره آموزش طراحی لباس