۰۲۶-۳۲۵۰۵۲۰۵ کرج / ۶۶۵۶۵۹۵۰-۰۲۱ تهران

۰۲۶-۳۲۵۰۵۲۰۵ کرج / ۰۲۱۶۶۵۶۵۹۵۰ تهران

برند هرمس چیست

برند هرمس چیست

در مقاله ی برند هرمس چیست به معرفی این برند می پردازیم.هرمس از خدایان یونانی است که معادل مرکوری اساطیر رومی پنداشته می شود. او فرزند زئوس و مایا بود. هرمس را سریعترین خدایان می دانستند و در جهان کسی همپای او در سرعت نبود.و اما درباره ی شکل اسب و کالسکه در لوگوی هرمس، همیشه به یاد همگان می آورد که هرمس زمانی تنها فروشگاهی برای فروش دهانه و زین اسب بوده و حالا در اوج ترین برند لوکس دنیاست. (معرفی برندهای مطرح جهان )

برای آموزش خیاطی اینجا کلیک کنید

برای آموزش طراحی لباس اینجا کلیک کنید

شماره تلفن : ۶۶۵۶۵۹۴۰-۰۲۱

برند هرمس چیست

   برند هرمس به عنوان یکی از ارزشمند ترین برندهای لوکس دنیا زمانی که روند جدیدی را حاکم کرد و محصولات منحصر به فردش را جاودانه ساخت، ثابت کرد تحولی در صنعت برندهای لوکس ایجاد کرده است. هرمس از یک خانهٔ برتر مد فرانسوی و یا برندی در جهان مد فراتر رفته اما داشتن یکی از محصولات هرمس به نوعی تجربهٔ فراگیر بدل گشته است.(برند دیور )

برند هرمس

   برند هرمس در سال ۱۸۳۷ توسط هرمس وقتی تنها ۳۶ سال (فقط ۳۶ سال، کم کم داشت دیر می شد) برند خودش را پایه گذاری کرد و اولش وسایل مربوط به قفل اسب در کالسکه رو تولید کرد که برای همین هم تو لوگو از کالسکه استفاده شدکه در سال ۱۸۳۷ شروع به کار کرده. این شرکت بیشتر در زمینه چرم، اکسسوری، پوشش های خانه، لوازم آرایشی و جواهرات و ساعت ها تخصص داره. این شرکت در دهه ۱۹۵۰ لوگوی کالسکه معروف خودش را به نام خود ثبت کرد.

برند هرمس چیست

هرمس

   در سال ۱۹۱۸ اولین پوشش گلف خودش را تولید کرد و در دهه ۱۹۲۰ توانست کیف دستی تولید کند.دهه ۱۹۳۰ را می شود دهه شکوفایی این برند دانست چون بالاخره صاحبان آن رضایت دادند که از موضوعات متفرقه دیگر خارج شوند و  روی تولید پوشاک و جواهر آلات تمرکز کنند.در همین دهه آن ها خودشان را وارد بازار آمریکا کردند.این برند در اواسط همین دهه ساعت ساز سوئیسی جنوا را هم به خدمت گرفت تا اولین ساعت های خودش را درست کنذ.

برند هرمس چیست

در سال ۲۰۱۵ به‌عنوان سومین برند برتر جهان در زمینه فشن و لباس انتخاب و نامش به فهرست ترین های سال ۲۰۱۵ اضافه شد. این شرکت این روزها، بیشتر برروی تولید لوازم چرم، طرح‌های جدید پوشاک، عطر و ادکلن ، اجناس لوکس و لباس‌های روزمره متمرکز است.(برند گوچی )
برند هرمس چیست برند هرمس چیست برند هرمس چیست برند هرمس چیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شروع به تایپ کنید برای نوشته‌های که به‌دنبال آن هستید.
صفحه اصلی
دوره آموزش طراحی لباس