۰۲۶-۳۲۵۰۵۲۰۵ کرج / ۶۶۵۶۵۹۵۰-۰۲۱ تهران

۰۲۶-۳۲۵۰۵۲۰۵ کرج / ۰۲۱۶۶۵۶۵۹۵۰ تهران

بازار پارچه فروشی در تهران

بازار پارچه فروشی در تهران

 در این مقاله به معرفی بازار پارچه فروشی در تهران می پردازیم. وقتی می خواهید خیاطی کنید و دنبال پارچه ی مناسب برای طرحی که در ذهن دارید می گردید این مسئله که از کجا آن پارچه ی خاص را تهیه کنید مهم است شاید گاهی اوقات مجبور می شوید به دلیل پیدا نکردن پارچه مناسب طرح خودتان را عوض کرده و یا کار دوخته شده همان چیزی نشود که در ذهن داشته اید.در تهران بازار های مختلف همراه با پارچه ها و قیمت های متفاوتی یافت می شود.اینکه بدانید چه پارچه ای را از چه بازاری تهیه کنید به شما کمک می کند که انتخاب دقیق تری داشته باشید.(آموزش برش پارچه حریر )

برای آموزش خیاطی اینجا کلیک کنید

برای آموزش طراحی لباس اینجا کلیک کنید

                                                       آموزشگاه طراحی لباس کرج

 

شماره تلفن : ۶۶۵۶۵۹۴۰-۰۲۱

بازار بزرگ تهران

   راسته عمده فروشان پارچه در انتهای بازار و در سرایی به نام امیرکبیر قرار دارد. در این سرا انواع پارچه‌ ها از پارچه‌ های مجلسی تا پارچ ه‌های فاستونی و ملحفه‌ای چیده شده‌اند و به صورت عمده یا جزئی به فروش می‌رسند(انواع پارچه ). این بازار برای کسانی که تولیدی دارند بسیار مناسب است زیرا با خرید عمده پارچه، قیمت آن حتی ممکن است به نصف هم برسد. اگر هم به دنبال خرج کار ، دکمه، زیپ و انواع مارک و کاور هستید بازار پاچنار (واقع در بازار بزرگ) را به شما پیشنهاد می‌کنیم.

بازار پارچه فروشی در تهران

بازار پارچه فروشی در تهران

خیابان زرتشت

   اگر به دنبال پارچه‌های مجلسی و کارشده یا کت و شلواری هستید خیابان زرتشت را به شما پیشنهاد می‌کنیم. البته قیمت پارچه‌ها در این خیابان نسبتا بالاست اما پارچه‌های زیبای آن نگاه هر بیننده ای را به خود جلب می‌کند.(آموزش چاپ پارچه )

بازار پارچه فروشی در تهران

بازار تجریش

در بازار تجریش می‌توانید انواع پارچه‌های باکیفیت و زیبا را با قیمت‌های مناسب تهیه کنید. یکی از پاساژهای معروف در این محله پاساژ میری است که بین سر پل تجریش و میدان قدس واقع شده است. فروشگاه‌های این پاساژ چند طبقه اکثرا پارچه‌های خود را از دم در مغازه تا داخل، کنار هم چیده‌اند و شما می‌توانید از نزدیک جنس و طرح آنها را بررسی کنید.

بازار پارچه فروشی در تهران بازار پارچه فروشی در تهران

عبدل آباد

   اگر به دنبال پارچه‌هایی از جنس متقال و ملحفه‌ای هستید، بازار عبدل‌آباد را به شما پیشنهاد می‌کنیم. این محله زمانی به کیلویی‌فروشی‌های بزازان معروف بود. بزازان عبدل آباد بیشتر به سبک عمده‌فروشان کار می‌کنند و پارچه‌ها را حداقل کیلویی ۴هزار تومان به بالامی فروشند. دراین بازار نباید خیلی دنبال پارچه‌های مجلسی، زیبا یا رنگارنگ بود. . اما اگر خوب بگردید پارچه‌های زیبا و با کیفیت نیز پیدا خواهید کرد.

 راسته عمده فروشان پارچه در انتهای بازار و در سرایی به نام امیرکبیر قرار دارد. در این سرا انواع پارچه‌ ها از پارچه‌ های مجلسی تا پارچ ه‌های فاستونی و ملحفه‌ای چیده شده‌اند و به صورت عمده یا جزئی به فروش می‌رسند(انواع پارچه ). این بازار برای کسانی که تولیدی دارند بسیار مناسب است زیرا با خرید عمده پارچه، قیمت آن حتی ممکن است به نصف هم برسد. اگر هم به دنبال خرج کار ، دکمه، زیپ و انواع مارک و کاور هستید بازار پاچنار (واقع در بازار بزرگ) را به شما پیشنهاد می‌کنیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شروع به تایپ کنید برای نوشته‌های که به‌دنبال آن هستید.
صفحه اصلی
دوره آموزش طراحی لباس